Elites syn på hva som har skjedd siste døgn

DeletedUser

Guest
Hørte noen rykter om at Elite, SaD og RoEm skulle slå seg sammen, ja.. ;)
 

DeletedUser

Guest
hvem er iskrem forresten? men spiller ingen rolle, det var en bra poeng der i det han/hun sa at "Denne mergen svekker nok også ELITEs image ovenfor folk som ikke leser dette forumet, med at den ikke føles så "eksklusiv" lengre."
Dette tenkte jeg også da de til og med inviterte meg, og det er jo en klassiker, men en stamme som inviterer meg kan jo ikke være noe å ha. ha ha ha.
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du? ELITE er nok på vei nedover ja, spesielt siden UGV støtter Alliansen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Elite er ikke v2s beste stamme. De ligger per dags dato på 2. plass.

RoEm-medlemmer synes sikkert de er i v2s beste stamme også. Du må se forskjell på din egen subjektive mening og real facts.

At hun er en god leder, det skal jeg si meg enig i. Iallefall sånn ytre sett. Hun har holdt ut lenge.

Man må jo ikke være best for å være på 1. :eek:
En rank 10. stamme kunne vært best tilogmed ;)
 

DeletedUser

Guest
Også reagerer jeg på hvorfor Elite blir kaldt V2s beste stamme. Det er ingen tvil om at de en gang i tiden var det, men i det siste så har de allierte med Rome og AriCa i spissen imponert mye mer og adler masse av Elite hver eneste dag. Så per dags dato vil det å kalle Elite for den beste stammen på V2 feil.


Jeg kan forsvare den påstanden med nok en sammenligning mot fotballens verden.
Rosenborg dominerte norsk toppdivisjon på nittitallet og starten av forrige tiår. Men mot slutten av det tiåret, så kom Brann, Vålerenga og Stabæk med noen stikk mot oss fra Trøndelag. Heldigvis tok vi tilbake tronen ifjor, og jeg renger med vi vil holde på den en stund nå. Men vi møtte jo en del trøbbel i generasjonskiftet.
Samme kan vi vel si skjer i Elite, det er et slags generasjonskifte. Det er vel ikke mange av dem som var med i starten av v2 som holder koken enda? Ikke at jeg klandrer noen, Elite har jo sloss hele forbanna tida siden v2 starta opp :p

De som ikke skjønte poenget mitt;
WE'RE ON OUR WAY UP AGAIN :D
 

DeletedUser

Guest
Så du vil sammenlikne deg selv med Dario Zahora? :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ELITE minner meg litt om Tiger Woods. :p Har store problemer nå om dagen og mister mye støtte.
 

DeletedUser

Guest
hvem er iskrem forresten? men spiller ingen rolle, det var en bra poeng der i det han/hun sa at "Denne mergen svekker nok også ELITEs image ovenfor folk som ikke leser dette forumet, med at den ikke føles så "eksklusiv" lengre."
Dette tenkte jeg også da de til og med inviterte meg, og det er jo en klassiker, men en stamme som inviterer meg kan jo ikke være noe å ha. ha ha ha.

Hehe du har skjønt det ja! :cool:

Det er eit veikleiksteikn frå deira side ja. Hugser BoS frå V3, same skjedde der. Dei begynte å invitere inn spelarar for å kompensere poengmessig for tapa. Kortsiktig, falsk tryggleik spør du meg! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Husker også BoS, men det var noe HELT annet.
De merga jo med 20 stammer.
Men nå merga jo faktisk ikke BIRKI og Elite. BIRKI ble oppløst og siden vi var på samme side i krigen så kom en del derifra inn i Elite.

Og jeg mener selv at jeg ikke er bare en poeng erstatning, jeg har adlet mest på v2 siste døgnet og snart på de 2 siste døgnene ;)
Men så kom jo jeg faktisk inn før BIRKI ble oppløst og at det var i det hele tatt vurdert! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo dette litt off topic, men jeg har jo en lei tendens til å alltid svare på tiltale her i forumet. For det første ledes AriCa av et valgt styre, i Elite sitter vel glitter som enehersker? Det er iallefall det jeg har hørt fra spillere som både er i og har vært i Elite (eller i hennes stamme i verden 1). Men nok om det.

Ja, selvfølgelig har de en personlighet. Men jeg er spent på å se om de er spillere som sier ifra når de er uenige med glitter og det hun melder. Uansett, dette blir bare kjedelige spekulasjoner fra min side. Tiden vil vise hvordan denne sammenslåingen utarter seg.

PS: Kan du forandre på overskriften slik at det siste ordet er skrevet rett (ja, jeg irriterer meg over slike ting)?


Elite har også et valgt styre, shanks. Det du sier at du har hørt om at glitter er enehersker er da altså feil. Elite styres av litt under 10 stykker som bestemmer omtrendt akkurat like mye etter min mening. men en må jo på en måte ta et slags hovediniativ? alle har som i AriCa lov til å si sin mening.
 

DeletedUser

Guest
Holder dere på med V2 enda, nice :)

Var akkurat det jeg sa når Birki ble alliert med Elite. Før eller siden ble Birki oppløst og merged med Elite. Sånt skjer, alltid :)
 

DeletedUser

Guest
Holder dere på med V2 enda, nice :)

Var akkurat det jeg sa når Birki ble alliert med Elite. Før eller siden ble Birki oppløst og merged med Elite. Sånt skjer, alltid :)

Hehe.

Vår krangling vil slutte når den ene siden er utslettet ;)
 
Topp