En epoke er over - Baron takker for seg

Status
Stengt for ytterligere svar.

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
God kveld!

Da har tiden kommet for oss i Baron for å gå en ny vei. I løpet av kort tid vil vi være en del av gjengen i MyTH.
Den siste tiden har vi vært få aktive medlemmer igjen, og det er vel ikke overraskende for noen at vi nå velger å merge med vår gode allierte MyTH.

Baron ble startet som en stamme for moroskyld av meg og min venn Vetle (nimbelwhite). Jeg lagde Baron første gang på v1 den gang jeg startet med dette spillet. Der fikk jeg med meg Vetle, og vi spilte en stund i nettopp Baron med noen IRL venner. Prosjektet her på v14 gikk over all forventning og vi fikk med oss mye gode spillere. Det var selvsagt veldig moro å se oss så høyt oppe på listene. Den siste tiden har medlemstallet sunket veldig, og vi sitter igjen med 4-5 aktive spillere, som nå altså velger en ny vei. Jeg ønsker dermed på vegne av Baron og takke for oss, og takke fiender og allierte for at vi har klart oss såpass lenge.

Vi gleder oss til en spennende tid fremover med nye venner i MyTH!

-Tarahumaraen
 

DeletedUser

Guest
Satt vel bare å venta på den... Lykke til videre iallefall ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Da får jeg en ny farge jeg kan bruke på kartet igjen! :awesome:

Men dere har vært en spennende stamme det skal sies. Dere har hatt få, men dyktige og aktive medlemmer så lykke til videre i MytH! ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Velkommen skal dere være!

Alltid hatt sansen for gjengen i Baron, og praktisk har det vel ikke så alt for mye å si med tanke på at samarbeidet har vært så godt over lengre tid.

Håper og tror dette blir en suksess :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Som Clayer sier da ble det en ledig farge på kartet :)

Gratulerer med 1 plass for en liten periode nå,
så håper vi på en fortsatt artig runde videre.

Men uannsett grunn, fyllesamen fikk nå rett :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp