En konges begravelse.

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Heisann godtfolk!

Det er sjelden det er noe interessant å lese på v17 forum, men jeg vil benytte anledningen til å ta takk og farvel med ~TA~ sin hertug, King Hårek.

King Hårek tenkte som så at det var på tide å vokse litt, han tenkte å vokse på TTB-byer. En vågal plan, men med tanke på den labre innsatsen TTB har vist til nu så burde det i teorien ha gått smertefritt å vokse seg smellfeit på idioter som ikke spiller.

Men noe skjedde, akkurat hva som skjedde er det nok ingen som har skjønt enda, tiden vil vise om noen ønsker å dele rapporter fra dette berømte slaget, slaget som kostet en konge livet.

Det er med stort vemod jeg deler denne nyheten.

Konger er litt som kapteiner og bør gå ned med skipet for å si det slik, men skipet er tydeligvis en rusten holk uten flyteevne. Og da må kapteinen få lov til å svømme til land. Man må jo ha en skikkelig båt om man ska være storkar.

Man må ha stammemedlemmer som støtter og bryr seg, man må ha noen som kan sitte kontovakt i de hardeste timene.
En som kan gå løpet med deg, en som forstår deg...


Jeg forstår King Hårek så altfor godt, jeg har vært der selv.

Takk for kampen Hårek! Måtte solen skinne for deg irl :)
 

DeletedUser

Guest
Vakker tale...

En konge verdig.

Vi bøyer oss i respekt for kongen
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Synes dette er særdeles uprofesjonelt av ~TA~! Vi i T.O har adlet hele 50% (!!!) flere byer av TTB enn de har adlet av oss den siste måneden.

Side 1:
Stammer: T.O
Side 2:
Stammer: TTB

Timeframe: Siste måned


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 2
Forskjell: 1

chart


Dette har fått flere TTB-spillere å sperre opp øynene:

Trustie mars 23, 13:13
I tillegg til å være guder på tw er dere også good-looking, spesielt Henrik aka MasterSplinter!

Panzertank mars 27, 03:14
Greit om jeg sender en speider på deg? Kavaleriet mitt trenger litt hjelp for å bruke lansen sin, for å si det sånn. Her er det snakk om tungt kavaleri! Går ut ifra at jeg får nattbonus? Husker jo hvordan den politiske sonen din så ut for litt siden ;)

9bjv.png

Bohic mars 23, 17.42
Kan dere adle byene mine? Dere klarer sikkert å adle hele ~TA~ med dem! :D

PelleParafin12 mars 23, 09:15
Hey MasterSplinter! Har du lyst til å være med ned i kjelleren min for å lage litt "bøljemusikk"?

Mance Rayder mars 31, 12:54
Dere er såååå flinke <3333 Hvorfor er ikke vi i TTB like flinke som dere? Elsker Justin Bieber btw!!!11 <333


Bare en liten håndfull; dere forstår sikkert hvor flinke vi er!
 
Topp