En liten redegjørelse fra -RE-

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Som solono lovet, kommer -RE- med en liten redegjørelse nå i kveld for hvorfor ting skjedde som de skjedde i natt. Altså at vi i -RE- erklærte krig mot CKH "helt ut av det blå".

For de som har sitti i styre og stell i CKH kan ikke dette komme som noe stort sjokk. Kommunikasjonen har etter hvert vært veldig dårlig, og til slutt var det vanskelig å få svar på noe helst. Innholdet i de samtalene trenger i grunn ikke ut her. Vi i -RE- følte at CKH ikke lenger brydde seg noe særlig og tok også inn en "haug" med spillere på rimmen i K45 og K54, utenfor områder -RE- har hatt god kontroll på en stund. Vi skjønte med andre ord hva som var på færde.

Vi har også hatt det evige maset om at -RE- driver med pushkontoer. Ja, vi har internadla en del byer, men det er også naturlig at en del spiller slutter i en premade etter hvert som de forstår at de ikke har tid eller motivasjon til å spille videre. Da blir det til at man internadler. CKH har brukt dette mot oss både på skype til, på forum her og slengt det rundt til andre stammer i håp om å sette oss i et dårlig lys. Det ble også hevdet at vi tok inn spillere bare for å internadle de, noe som er langt unna sannheten.

Vi har de siste dagene fått innsyn i en del skypelogger fra CKH, som var det som gjorde at begeret rant over. Det kommer frem at CKH vil gå bak ryggen på -RE- for å sinke oss, før de går til krig. Og jeg siterer: "Vi tenker på å senke farta til -re- før vi går åpenlyst til krig mot dem". At dette skjer er jo ikke noe stort sjokk, men her har man det i alle fall svart på hvitt.

Poenget her er at dette er en krig dere har ønsket. Dere har prøvd de fleste midler for å overbevise andre stammer om å gå mot oss, samtidig som dere mener at det er vi som spiller hugs? Vi ønsket ikke å spille på deres premisser og erklærte krig. Det virket ikke helt om dette var etter planen deres, og folk ble sure. Noe vi selvfølgelig har forståelse for, men ifølge Stoned er "alle" ledere i CKH, så da burde alle vært informert om dette.

Dere kaller oss feige, men hva er mest feigt av å gå bak ryggen vår og slenge rundt seg med usannheter for å vende hele verden i mot oss eller å faktisk erklære krig? Begynn å behandle deres samarbeidspartnere med respekt, så slipper dere slik ting som dette. Da sikter jeg til både -RE- og RFLF.

Nå er det uansett for seint. Dere har fått krigen dere ønsket dere, men at den kom så tidlig var kanskje ikke helt etter planen?

Villarreal
På vege av ledelsen i -RE-
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Redswan skrev:
Jepp, stakkar -RE-. De uskyldige ofrene i dette. Good going, Gard.

Er som med statistikk, om man vinkler det på en riktig måte, så ser alt så rosenrødt ut.
Get a grip.
Hvem er det som spiller offer her?

At dere ikke vil innrømme noe skyld i at det ble krig, gjør dette rimelig håpeløst å diskutere. Dere har nå i alle fall fått vår versjon og grunnen til at vi erklærte krig.
Min gode mann. Jeg vil ha den skitten du har røyka.
Sannhetsserum? :rolleyes:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må si at det er funny å se hvor klare CKH er for å ta -RE- :eek:

Virker virkelig som de tror det blir plankekjøring.
 

DeletedUser

Guest
Spennende, men ikke helt Villa....

Er fortsatt bare samme regla dere har servert hele dagen. Lite til ingenting nytt dere serverer.
Det har blitt poengtert at dere har kjørt et "tvilsomt" løp med mye innadlinger ja, fordi det uten tvil er en gråsone i spillet å "booste" seg til store kontoer på å spekulere litt i store premades. At det ikke er planlagte innadler skjuler likevel ikke det faktumet at det skjer. Hadde det skjedd motsatt vei skal du slite med å overbevise meg om at diskusjonene ikke hadde kommet i deres stamme.

Kommunikasjonen stammene i mellom har ikke vært dårlig, den har vært totalt tåkelagt, men likevel har ikke den ene stammen vært noe verre enn den andre.

Så om dette "planlagte" rekrutteringsprosjektet dere mener vi har drevet med. Er du virkelig så kørka at du tror vi har drevet systematisk rekruttering av spillere i visse områder for å fokusere på dere. Da setter du deg selv umåtelig høyt min venn. De aller fleste spillerne var spillere man enten kjente til eller hadde spilt med før. Så for å si det på godt engelsk, don't flatter yourself...

En krig som denne hadde nok kommet før eller siden, men dette er helt og holdent deres verk. Vi har kanskje vært litt naive, men vi har ikke planlagt en krig så systematisk som dere har gjort. Men jeg håper og tror at dere vil merke at vi på ingen måte har tenkt å legge oss ned for å dø fordi dere ikke bare erklærer oss krig på et hinsides tidspunkt av døgnet, men i tillegg ikke klarer å vente med å angripe oss til dere har sendt oss krigserklæringen. WAY TO GO!!!

Så nå skal vi ruste til krig... Måtte den beste vinne

Spiralis
På vegne av ledelsen i CKH
 

DeletedUser

Guest
Hvem er det som spiller offer her?

At dere ikke vil innrømme noe skyld i at det ble krig, gjør dette rimelig håpeløst å diskutere. Dere har nå i alle fall fått vår versjon og grunnen til at vi erklærte krig.

Bare lev i bobla di du, det virker å være et trivelig sted :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Altså, Villa. Ærlig talt. Hva med de utallige byene dere adlet rett ved oss? Er det ikke en "uskreven regel" at slikt gjør man bare ikke mot samarbeidspartnere? Dere har holdt på slikt over lang tid, og det kan vel sies at dere i -RE- har posisjonert seg til en krig dere nå erklærte, så det å si at det var CKH som ønsket en krig blir da ikke helt rettferdig, blir det? Når dere selv har fremprovosert mye av driten selv?
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Altså, Villa. Ærlig talt. Hva med de utallige byene dere adlet rett ved oss? Er det ikke en "uskreven regel" at slikt gjør man bare ikke mot samarbeidspartnere? Dere har holdt på slikt over lang tid, og det kan vel sies at dere i -RE- har posisjonert seg til en krig dere nå erklærte, så det å si at det var CKH som ønsket en krig blir da ikke helt rettferdig, blir det? Når dere selv har fremprovosert mye av driten selv?

dere adlet også byer ved oss sist jeg sjekka, så den går begge veier.
IAP er ikke sammarbeidspartnere... kun en avtale om å ikke angripe hverandre over en periode:p (av forskjellige årsaker)
Så du sier du ikke regnet med eller ønsket krig?? spiller vi sim city?:)
fremprovosert dritt er vel litt hardt å ta i.. det skal 2 sider av en sak får å skape en krig:p dere har vel ikke bare rent mel i posen dere heller?:)
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Får holde meg kortfattig, så får jeg heller svar lenger i morra.
Altså, Villa. Ærlig talt. Hva med de utallige byene dere adlet rett ved oss? Er det ikke en "uskreven regel" at slikt gjør man bare ikke mot samarbeidspartnere? Dere har holdt på slikt over lang tid, og det kan vel sies at dere i -RE- har posisjonert seg til en krig dere nå erklærte, så det å si at det var CKH som ønsket en krig blir da ikke helt rettferdig, blir det? Når dere selv har fremprovosert mye av driten selv?

Skulle gjerne likt å vite hvilke områder du tenker på. I K45, der vi gjennom hele V12 har vært den sterkeste stammen? At dere velger å rekruttere der får stå på deres kappe, men dere kan ikke forvente at vi ikke får adle rundt der oppe i "våre" områder.

Så om dette "planlagte" rekrutteringsprosjektet dere mener vi har drevet med. Er du virkelig så kørka at du tror vi har drevet systematisk rekruttering av spillere i visse områder for å fokusere på dere. Da setter du deg selv umåtelig høyt min venn. De aller fleste spillerne var spillere man enten kjente til eller hadde spilt med før. Så for å si det på godt engelsk, don't flatter yourself...
Morsomt at når dere tar kontakt med RFLF om allianse (eller "broderstamme", som dere så fint kalte det), så er -RE- et stort tema. Hvordan RE var en huggestamme som gjorde alt for å vinne. RE, stammen som bare inviterte spillere for å internadle de, og gjerne brukte pushkontoer for å vokse. Eller stammen som bare ville ha en og en fiende, og gå videre på neste "offer". Stammen som det kunne i det hele tatt kunne diskuteres om hadde "steil integret", noe dere selv hadde. Stammen dere ville sinke, for å så erklære krig mot.

Snodig hvordan vi plutselig var et tema i taktikken deres likevel. Rekrutteringen av fire spillere på vår rim samme dag, er selvfølgelig heelt tilfeldig.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det er en litt spesiell situasjon dette, men siden ledelsen til CKH diskuterer mer her inne enn mellom seg selv så blir det gjerne slik som dette.
Diplomatiet mellom -RE- og CKH falt sammen før helgen om var, og reel steel fikk faktiskt en krigserklæring før helgen. Når de fikk denne meldingen av meg valgte de å diskutere krig mot oss istedet for å snakke mer med meg. Faktiskt innrømmet robert dette i går etter en samtale med de. Robert sa vel noe sånn som hadde vi besvart på fredag så ville krigen ha startet tidligere. Vel, da er jo saken klar.

[10/24/2012 11:28:52 AM] Robert | Tvutt: en siste ting. årsak til at jeg ikke svarte før nå, var at hadde jeg gjort det, ville krigen kommet før, som du sikkert har forstått etter hvordan denne samtalen gikk.

CKH kan si mye rart men å si at de ikke var forberedt på hva som kom til å skje er ikke vår feil. Når tw-guide oppførte seg som en dritunge når de brøt egne regler, kontaktet jeg Reel Steel om at det som hadde skjedd var et brudd på iapen og ville resultere i krig.

Jeg kan bruke hele dagen på å legge ut sitater eller hele logger, men jeg regner med at de riktige personene har fått informasjonen oversendt fra meg nå og tar tak i problemet internet. Og fortsetter dere å sitte her offentlig å gulpe opp tøys så kan jeg sikkert legge ut hele logger her også. Men det blir vel nesten som å ta det internt med dere, for det er jo her dere er.

-lilith- den 24.10. klokken 18:52
Ja, jeg har en alvorsprat med Sylphida om hva vi har fordelt av ansvar til andre, i god tro om at de ville forvalte vår ånd i spillet. Nå ser jeg at det trengs en strammere hånd.

Men nok om det.

Vi får ta dette internt.

Mvh,
-lilith-


Så vær så snill å slutt med dette tullet om at vi har backstabbet dere ol. Dere har gjort en stor feil her på v12 som har resultert i at de fleste stammene vil gå imot dere, og dette er tilfelle. De mindre stammene som er skremt av deres taktikk er de eneste som ikke tør.

Så til alle dere i CKH som klaget på Sondre tidligere, hva skiller egentlig deres retorikk fra den Sondre brukte tidligere som dere synes var så ille. Jeg har logger opp og ned som viser deres samtale teknikker/trusler. Dere gjorde den samme feilen som CM tidligere gjorde nemmelig å gå bak ryggen på en iap og lodde for krig. Sammtidig kommer dere med masse stakkars oss etterpå.

Nå er det tidlig på morran og jeg har ikke fått i meg noe særlig med kaffe enda, men jeg føler at jeg allerede er mer oppegående enn de fleste i CKH leiren.

Så hadde det vært fint om folk kunne tenke seg om 2 ganger før de kaster rundt seg med beskyldninger fremmover. CKH dere beskyldte oss tidligere for ha push kontoer, ta den samme sjekken på dere selv og se om det ikke er like mistenkelig der som hos oss! Dvs et ikke tema.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er en litt spesiell situasjon dette, men siden ledelsen til CKH diskuterer mer her inne enn mellom seg selv så blir det gjerne slik som dette.
Diplomatiet mellom -RE- og CKH falt sammen før helgen om var, og reel steel fikk faktiskt en krigserklæring før helgen. Når de fikk denne meldingen av meg valgte de å diskutere krig mot oss istedet for å snakke mer med meg. Faktiskt innrømmet robert dette i går etter en samtale med de. Robert sa vel noe sånn som hadde vi besvart på fredag så ville krigen ha startet tidligere. Vel, da er jo saken klar.

[10/24/2012 11:28:52 AM] Robert | Tvutt: en siste ting. årsak til at jeg ikke svarte før nå, var at hadde jeg gjort det, ville krigen kommet før, som du sikkert har forstått etter hvordan denne samtalen gikk.

CKH kan si mye rart men å si at de ikke var forberedt på hva som kom til å skje er ikke vår feil. Når tw-guide oppførte seg som en dritunge når de brøt egne regler, kontaktet jeg Reel Steel om at det som hadde skjedd var et brudd på iapen og ville resultere i krig.

Jeg kan bruke hele dagen på å legge ut sitater eller hele logger, men jeg regner med at de riktige personene har fått informasjonen oversendt fra meg nå og tar tak i problemet internet. Og fortsetter dere å sitte her offentlig å gulpe opp tøys så kan jeg sikkert legge ut hele logger her også. Men det blir vel nesten som å ta det internt med dere, for det er jo her dere er.

-lilith- den 24.10. klokken 18:52
Ja, jeg har en alvorsprat med Sylphida om hva vi har fordelt av ansvar til andre, i god tro om at de ville forvalte vår ånd i spillet. Nå ser jeg at det trengs en strammere hånd.

Men nok om det.

Vi får ta dette internt.

Mvh,
-lilith-


Så vær så snill å slutt med dette tullet om at vi har backstabbet dere ol. Dere har gjort en stor feil her på v12 som har resultert i at de fleste stammene vil gå imot dere, og dette er tilfelle. De mindre stammene som er skremt av deres taktikk er de eneste som ikke tør.

Så til alle dere i CKH som klaget på Sondre tidligere, hva skiller egentlig deres retorikk fra den Sondre brukte tidligere som dere synes var så ille. Jeg har logger opp og ned som viser deres samtale teknikker/trusler. Dere gjorde den samme feilen som CM tidligere gjorde nemmelig å gå bak ryggen på en iap og lodde for krig. Sammtidig kommer dere med masse stakkars oss etterpå.

Nå er det tidlig på morran og jeg har ikke fått i meg noe særlig med kaffe enda, men jeg føler at jeg allerede er mer oppegående enn de fleste i CKH leiren.

Så hadde det vært fint om folk kunne tenke seg om 2 ganger før de kaster rundt seg med beskyldninger fremmover. CKH dere beskyldte oss tidligere for ha push kontoer, ta den samme sjekken på dere selv og se om det ikke er like mistenkelig der som hos oss! Dvs et ikke tema.

Jepp vi har brukt masse tid på o ruste opp til krig. Veldig mye, ivertfall jeg... Propaganda er en fin ting. Når man suger svett oterpung, så må man bruke feige triks for og komme seg frem. På samme måte som de som ble valgt sist i gym på Barneskolen. Vil ikke ha det dere har røyket likevel. Med så mange illusjoner i slike degenererte, evneveike hoder, så regner jeg med det må være fluesopp. Det orker jeg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du kalle det ilusjoner når det er beviser ? At du velger å overse det og heller bare skrive så mye dritt å tull som du gjør, det får bli ditt problem.
 

DeletedUser

Guest
Dette var veldig tynne argumenter. En av de dårligste redegjørelsene jeg har sett i min tw tid.

Hvorfor angrep dere midt på natten uten 24t varsel? Kan du forsvare det?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det kan jeg forsvare uten problem!

Men snakk litt internt i stammen deres så skjønner du at det ikke er så rart! Jeg mener at jeg sitter på mye informasjon som ikke er så positivt for stammen eller enkelte spillere og velger derfor å ikke gå ut med det. Men tar det gjerne direkte med en ledelse hos dere når dere får opp det! Jeg liker ikke å henge ut folk offentlig.

Og Stoned. Enten så er du 5 år gammel eller så forteller du litt om deg selv i innleggene dine hver eneste gang! Oppdragelse er tydeligvis noe du ikke har fått hjemme så skal jeg tippe så regner jeg med at du vokste opp på en institusjon med lite stimuli. Jeg regner med at det sikkert var en del elektrosjokk inni bildet også basert på hvordan du ordlegger deg.
Så jeg velger å beklage på vegne av hele Norges befolkning for den oppveksten og de grusomme handlingene du har blitt utsatt for og håpper det ikke skjer med andre.
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke det var et så veldig bra argument jeg solono...

Tror nok ikke noe kan forsvare shitkid taktikken deres.. Les litt på v3 forumet, og se hvordan skikkelige spillere spiller, og erklærer krig..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Sword of die skrev:
Synes ikke det var et så veldig bra argument jeg solono...

Vel en av grunnene til du er misfornøyd er fordi du mest sannsynligvis ikke sitter med informasjon som vedkommende gjør.

Du ser klart og tydelig hva han sier

solono skrev:
Jeg mener at jeg sitter på mye informasjon som ikke er så positivt for stammen eller enkelte spillere og velger derfor å ikke gå ut med det.

At han helst ikke vil gjøre noe av den informasjonen/loggene han har offentlig, synes jeg bare er snilt ovenfor de det gjelder, og det viser at du sitter med manglende informasjon :p

Selv vet jeg at de loggene der, ja off, er ikke bra for CKH ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg er faktisk 22 år gammel, og jeg har ikke problemer med og se personer bli "uthengt". Ansvar for egne handlinger, heter det. Stammen vår har nok den mest aktive og mest brukte skypen på .no, om jeg skulle gjette blindt. Mailer med deg, og resten av tullingene blir lagt ut på forumet uten sensur, og det eneste dere gjør er og kværne på de samme gammle shitargumentene som ikke er verdt mer enn det grønne slimet som fremkommer på undersiden av dusjsluken etter ett 10årig bruk. All informasjon vidreformidles uten problemer.

Det som er morro er f.eks og se hvor mye dere har hjernevasket egne spillere, når en har mailutvekslinger med andre enn ledelsen. Ser for meg at diktaturer i tullestammen deres minner om Nord-Korea.

For øvrig har jeg nok en bedre oppvekst enn de fleste. Foreldre ikke skilt, alt av lån var nedbetalt før jeg ble født. Jeg ble lært opp til og behandle dritt som dritt, og respekt med respekt. Trygd og sosiale støtter var for multitapere. (Beklager de i min stamme som benytter seg av Nav-tjenestene, men må svare på tiltale).
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg ser den :)

Men se hvordan de styrer sine iaper også. Jeg liker ikke at man smir til krig i kulissene og så forventer at man skal få 24t etterpå. Jeg føler at det er begrenset med informasjon jeg kan legge ut her fordi jeg tenker litt på enkelt individer. Jeg kan selvførgelig ta bruddstykker av samtalene uten å legge ut hvem som skrev hva, men da får jeg bare beskjed om at jeg juger osv. Så denne samtalen kan ingen vinne uansett.
Dere har styrt deres sammarbeids partnere og andre med jernhånd og det fungerer sjeldent i lengden. Hvem sin feil, eller om det er alle som har hatt denne holdnningen vet jeg ikke. Jeg sitter ikke internt hos dere å sjekker, ikke vil jeg det heller. Men jeg synes dere skal sette dere ned å diskutere internt og få opp den informasjonen dere trenger, og trenger dere mer informasjon ifra meg så har jeg mye mer her jeg kan sende over til dere. Jeg ønsker på ingen måte å henge ut enkelt individer, eller hele stammer. Men på denne verden har dere fremstått noe herskende noe ikke alle har satt pris på.
Det er flere faktorer til hvorfor vi gikk til krig. Og hvorfor det ikke ble noen 24t frist. Men basert på at dere smidde allianser for å prøve å trenere fremgangen vår for så å starte en krig er jo på mange måter en krigs erklæring. Og jeg var såpass at jeg ga beskjed før helgen også at jeg ikke aksepterte det som hadde skjedd og at det kom til å bli krig hvis det ikke ble rettet opp i.

Dette er beskjeden som gikk ut på onsdag forrige uke :
Ga beskjed når dere sendte de 2 første am'ne i går. Ser ut til at dere bare dret i advarselen. Vi har gitt tilbake byen som avtalt og dere adler rett ved siden av oss

CKH (525|529) K55

Enten kan dere tømme denne byen og levere den pent tilbake eller så ryker alle diplomatiske forbindelser!

Etter dette skjedde ingenting, sånn sett har dere faktiskt fått mange dager på dere.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
stoned skrev:
Jeg er faktisk 22 år gammel, og jeg har ikke problemer med og se personer bli "uthengt".

Da kan du vel være så voksen at du unngår å bruke ord som "svett oterpung" :)

stoned skrev:
Ser for meg at diktaturer i tullestammen deres minner om Nord-Korea.

Er ikke like innforstått som dere, men kan da bekrefte at dette er å ta litt hardt i, bare masse blomster, bier og solskinnsdager i -RE- :)

stoned skrev:
Stammen vår har nok den mest aktive og mest brukte skypen på .no, om jeg skulle gjette blindt.

Tror jeg virkelig ikke :p, den er sikkert aktiv, men finnes maaaaaange andre chatter og som tar helt av med aktivitet.
 
Topp