En liten redegjørelse fra -RE-

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Neihei, så kommentarene du har underveis blir skrevet av noen andre?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Neihei, så kommentarene du har underveis blir skrevet av noen andre?

Med mine to usle små kommentarer så føler ikke jeg at jeg har bidratt "relativt aktivt" som du beskriver selv. Det tror jeg mange kan si seg enig i også.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Tror de resterende da kan si seg enig i at du og villa har holdt på i det uendelige, og det er blitt mer enn 2 usle kommentarer :mehe:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tror de resterende da kan si seg enig i at du og villa har holdt på i det uendelige, og det er blitt mer enn 2 usle kommentarer :mehe:

Jeg tror du misforstår. Når det kommer til selve diskusjonen, er det nok Villa og Redswan som har holdt på i det uendelige. Jeg har kommet med to direkte bidrag til den diskusjonen. Når det er 105 innlegg totalt i denne tråden, kan vi vel si at jeg ikke akkurat har vært mye aktiv, frem til nå. Jeg synes denne diskusjonen er latterlig, og jeg har ikke diskutert "sakens tema" i mine innlegg, da jeg har henvendt meg til både Redswan og Villa og de andre som har skrevet konstant om å finne et noe mer interessant tema å diskutere.
Dersom du likeveø påstår at jeg er en av de som har vært mest aktiv i denne tråden som går på hvem som angrep først etc, cleo, så ber jeg deg vennligst gå igjennom alle innleggene på nytt. Reslutatet vil isåfall overraske deg.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Innlegg 19
Villarreal
Innlegg 11
croatoan
Innlegg 10
solono
Innlegg 10
Scarborough

Innlegg 9
stoned
Innlegg 5
Redswan
Innlegg 5

Godt å se deg sitte på sidelinjen, Scar. (wasntme)

Men ja, diskusjonen er vel rimelig død nå. -RE- erklærte krig midt på natta, CKH likte ikke det. -RE- mener de hadde gode grunner til å erklære krig, og CKH har vel en viss forståelse. CKH mente at -RE- angrep "før tida", det stemmer ikke. Vi har action på V12, og godt er det!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Innlegg 19
Villarreal
Innlegg 11
croatoan
Innlegg 10
solono
Innlegg 10
Scarborough

Innlegg 9
stoned
Innlegg 5
Redswan
Innlegg 5

Godt å se deg sitte på sidelinjen, Scar. (wasntme)

Men ja, diskusjonen er vel rimelig død nå. -RE- erklærte krig midt på natta, CKH likte ikke det. -RE- mener de hadde gode grunner til å erklære krig, og CKH har vel en viss forståelse. CKH mente at -RE- angrep "før tida", det stemmer ikke. Vi har action på V12, og godt er det!

Du karer heller ikke å lese hva jeg skriver nei :) neinei, sånn kan det gå:)
 

DeletedUser

Guest
Man bruker mer tid på å diskutere en "uendelig" (snakker om misbruk av begrepet) diskusjon enn selve "uendelige" diskusjonen.

[spoil]
Vader-Not-Making-Sense-star-wars-14914648-500-625.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Som du ser, Scar, så er det faktabeviser som blir lagt fram. Hva er vits i å kverrulere så fælt på dette da?
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg omsider fått vite litt mer om denne saken med hvem som "angrep før tida". Det var mot Stoned angrepene kom og ikke Real Steel som jeg feilaktig påsto i starten. Vi mener fortsatt at det har skjedd, men siden bevisene er borte er det ikke vits å fortsette denne diskusjonen...

Så du får påstå hva du vil Gard. Å sverte dere hadde vært flott, men intensjonen vår var vel uansett å skulle påpeke det vi mente dere utviste dårlige sportsmannship. Sånn i etterkant sitter vi vel med en følelse at enten er dere bare så kyniske, eller så var det vel eneste måten dere følte dere kanskje kunne ta oss. Så vi får ta det som et kompliment og bare legge dette dødt siden vi desverre ikke klarer å stille med noen beviser.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nå har jeg omsider fått vite litt mer om denne saken med hvem som "angrep før tida". Det var mot Stoned angrepene kom og ikke Real Steel som jeg feilaktig påsto i starten. Vi mener fortsatt at det har skjedd, men siden bevisene er borte er det ikke vits å fortsette denne diskusjonen...
Det stemmer heller ikke.

Så du får påstå hva du vil Gard. Å sverte dere hadde vært flott, men intensjonen vår var vel uansett å skulle påpeke det vi mente dere utviste dårlige sportsmannship. Sånn i etterkant sitter vi vel med en følelse at enten er dere bare så kyniske, eller så var det vel eneste måten dere følte dere kanskje kunne ta oss. Så vi får ta det som et kompliment og bare legge dette dødt siden vi desverre ikke klarer å stille med noen beviser.
Synes også det er litt dårlig "sportmanship" å falskt anklage folk. Om det er dere som skriver her sin feil eller om dere var får servert løgner fra folk i stammen deres, veit jeg ikke.

Det er greit at dere er pissed fordi vi erklærte krig midt på natta, men er ikke vits å dra den lenger. Falske anklager mot -RE- har etter hvert blitt ganske vanlig fra CKH sin kant, og jeg regner med den "nøytrale" spiller etter hvert begynner å gjennomskue dette.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hvor mange har -Re- ? Tenkte meg det. Slutt å lat som dere er guds gave til TW, og heller prøv å gjør noe utav situasjonen istedet for å sitte å sippe over "Mamma, han slo meg først" sakene deres. Angrepene mot Stone ble sendt 8 minutter etter klokka 3, noe som da betyr 6 minutter etter krigsærklæringa! Som jeg sa tidligere, er det ikke vår feil at deres spillere er så latterlig dårlige at de ikke er istand til å tagge et angrep korrekt!

Bruk heller tida på å lære dere å tagge, en å diskutere ikke saker på forumet, djeez!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå kan vi legge lokk på heile saken og heller fokusere på selve krigen! :)

HF!
 

DeletedUser

Guest
Litt imponet over både Villa og Vari nå, som sitter og whiner om at vi skal legge ting døde og slutte å sverte RE. Dere meler jo fortsatt på samme whinet som hele tiden om at vi ikke gjør annet enn å angripe dere for det samme. Jeg nevnte ikke annet enn at jeg skulle hatt lyst til å smøre det tilbake i ansiktene deres, men at vi mangler dokumentasjonen for det vi påstår. Derfor kan heller ikke vi gjøre annet enn å legge ting døde. Så får jeg håpe dere også tar hintet denne gangen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Så han har sletta rapportene fra angrepa mot seg? Virkelig? Jeg har sett på de og regna ut når de ble sendt. Legg saken død. Stoned ble angrepet etter krigserklæringen, på samme måte som Real Steel. Kan avslutte med et lite utdrag fra -RE- sitt forum natta angrepa ble sendt:

knutseo den 24.10.2012 klokken 02:52Takke Sitat Rediger Slett
er det lov å begynne akkurat kl. 3? eller skal vi vente på at IAP blir sagt opp?
Sweeney Todd den 24.10.2012 klokken 02:53Takke Sitat Rediger Slett
Må vente til krigserklæringen kommer.


Jeg regner da med at dere sikter til Knutseo sine angrep, da han var han som sendte adels.

Om påstår at han ble angrepet før tida, så må jeg dessverre fortelle deg at han ljuger til deg, Spiro, det stemmer ikke.
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg i 2 poster forsøkt å skrive at vi legger saken død ettersom vi ikke klarer å bevise noe. Om du føler for å ha siste ordet so be it. Jeg orker ikke diskutere dette mer nå (uansett hva som måtte komme fram). Så får du kalle hvem du vil for løgnere etter dette... bryr meg uansett midt på ryggen

Forresten må jeg bare takke de 2 fra -RE- som gir meg negative rykter (uten å tørre å signere) for å svare i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er vitterlig dere som anklager oss for noe som aldri har skjedd! såklart er dette noe vi ønsker å få avklart, vi legger også frem bevis for det motsatte. Det vi venter på er at dere skal manne dere opp å enten innrømme at dere lyver og gjør et latterlig forsøk på å sverte oss, eller at dere bare ikke er i stand til å tagge angrepa deres rett, og må skylde på andre ting...

Vi ønsker bare rettferdighet :)
 

hankVH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå må dere virkelig slutte. Må alle bare ha siste ordet her? Steng denne tråden asap.

RE tok en dirty en, de andre likte det ikke, ferdig snakka.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nå har jeg i 2 poster forsøkt å skrive at vi legger saken død ettersom vi ikke klarer å bevise noe. Om du føler for å ha siste ordet so be it. Jeg orker ikke diskutere dette mer nå (uansett hva som måtte komme fram). Så får du kalle hvem du vil for løgnere etter dette... bryr meg uansett midt på ryggen

Forresten må jeg bare de 2 fra -RE- som gir meg negative rykter (uten å tørre å signere) for å svare i denne tråden.
Var ikke plass til å singere, du skjønte vel hvem det var fra uansett ;)

Jeg har ikke noe stort behov for å ha siste ordet her, men så lenge dere kommer med falske anklager, så kommer jeg ikke til å slutte å svare. Stoned ble ikke angrepet før etter krigserklæringen ble sendt, ifølge rapportene jeg sitter på. Om du velger å ta hans ord for at det er annerledes, får egentlig stå på din kappe, for da han enten missa veldig, eller så har han dikta opp en hvit løgn.

Dere ber oss om å slutte å skrive, men samtidig nekter dere å gå bort i fra anklager som ikke har noen rot i virkeligheten.

Du legger jo ikke akkurat saken død når du står ved dine anklager.
 
Topp