En liten redegjørelse fra -RE-

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Enhver kan lese kartet og studere statsen selv, så ser man at det var -RE- som adlet seg inn mot meg fra to kanter. Jeg forsøkte å få igang en dialog med nærmeste RE-nabo, slik det er naturlig å gjøre med en IAP-nabo, men fikk aldri svar. I ettertid fortalte du meg at han var "polakk". Merkelig, ettersom den flotte profilen hans var skrevet på et perfekt og klingende godt norsk. Den norske profilen hans "forsvant" beleilig nok samme kveld som adlingen min ble en sak:p Og til alt overmål ble kontoen internadlet kort tid etterpå... Det var jo en grei måte å bli kvitt en falsk polakk på. Sannheten er at du prøvde å finne en unnskyldning for å gjøre meg til syndebukk, men renkespillet ditt er lett å gjennomskue.

Denne saken hadde ingenting med nolaw-saken å gjøre. Min adling var en nødvendig reaksjon på deres taktikk med å stenge meg inne. Dette vet jeg at du har forstått hvis du vil:)

Du behøver heller ikke å sende meg vår korrespondanse, da den er trygt lagret i arkivet:)

Jeg bare lurer på en ting... Du mener solono tror han styrer hele verden.. Men selv velger du å overgå en IAP stammen din har laget ved å bare adle fra IAP spillere? da lurer jeg litt på hvem som EGENTLIG startet krigen med angrep uten 48 timers varsel først:eek:
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ja hva skal jeg si til deg egentlig. Du nekter uansett å tro på det og fremhever deg selv som sannheten selv. Ja han var polsk!
Eveliniasz den 02.09.2012 klokken 21:13 Takke Sitat Rediger
Hi, I'm Eveliniasz, just like my nick :) I am 16, coming from Poland :)

Men klart, jeg kan jo uansett ikke overbevise deg å da er det ikke så mye jeg får gjort med det. Men du hadde jo rettigheter til å adle alle veier mens alle andre ikke hadde det. Men din adling var et brudd på reglene ckh satte selv. Var det noe du mente var felil og ikke fikk svar så skulel du bedt din diplomat om å kontakte meg. Men igjen, de reglene gjaldt jo ikke deg. uansett om spilleren blir internadlet eller ikke så har du ingen rettigheter til å adle en iap nabo så lenge dette er regler man er blitt enige om stammene imellom.

Du kan skrive hva du vil men for meg så vil du bare fremstå som tåpelig i ditt forsøk på å forsvare deg selv. teksten i profilen har jeg ikke lest, og hvem som skrev den vet jeg ikke. Men er det ikke brukt google translate så er det noen andre som har gitt han en tekst!

Denne saken hadde ingenting med nolaw-saken å gjøre. Min adling var en nødvendig reaksjon på deres taktikk med å stenge meg inne. Dette vet jeg at du har forstått hvis du vil
Jo den har noe med nolaw saken å gjøre, for det var der regelverket ble satt. Er det så vanskelig å skjønne? Din reaksjon var nødvendig, og vår reaksjon var nødvendig. Hadde du sluttet å adle den byen slik du ble bedt om når du sendte de 2 første am'ne. Og hadde dere ikke diskutert krig bak vår rygg så hadde vi nok ikke vært der vi er i dag!

Når du blir presentert fakta så kan det enkelte ganger være greit å innrømme at feil er begått istedet for å sette seg selv høyest! Slikt gjør diplomatiet vanskelig.

Men som sagt, den byen du adlet vil vi ta tilbake. Det er jeg 100% sikker på!
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare lurer på en ting... Du mener solono tror han styrer hele verden.. Men selv velger du å overgå en IAP stammen din har laget ved å bare adle fra IAP spillere? da lurer jeg litt på hvem som EGENTLIG startet krigen med angrep uten 48 timers varsel først:eek:

Du har visst misforstått alt...



Solono: Jeg har fått fram min versjon på forumet, så kan folk dømme selv :)
Men vennligst ikke presenter deg selv som den som behandler andre med respekt. Hittil har du kalt meg frekk, tåpelig og drittunge bl.a. Din debatteknikk er typisk for folk som går tom for argumenter, så lykke til videre med krigen:)
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
har jeg missforstått? Så du adlet IKKE av en stamme du hadde IAP med??
å adling er IKKE en fiendtlig handling? :p
 

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
-re- kan enn ting det er og være feige drittunger som ikke tør annet enn og gi dem 1sek forsvarsel om krig :)

Solono kaller seg enn god diplomat, skal gi deg enn clap for og ha ødelag forholde mellom meg og deg i allefall etter du ikke kan spille rettferdig..
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
-re- kan enn ting det er og være feige drittunger som ikke tør annet enn og gi dem 1sek forsvarsel om krig :)

Solono kaller seg enn god diplomat, skal gi deg enn clap for og ha ødelag forholde mellom meg og deg i allefall etter du ikke kan spille rettferdig..

Næmmen a gett, Sondre er gått sammens med CKH i krigen :)

Croatoan, han adlet nabobyen til Evalinasz. Noe CKH anseer som en krigs handling :)
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Riktig,jeg adlet IKKE fra en IAP-stamme. Har noen skrevet det?:O
Les statsen du:)

hehe. sorry:p er nokk mulig jeg missforsto det ja:p beklager det:)
men var jo i grunn derfor jeg spurte da:O siden jeg ikke helt skjønte sammenhengen;)

(trodde du hadde adla en byen fra RE hadde adlet først forde du mente det var får nær deg:O)
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men siden Solono påstår at jeg oppførte meg som en drittunge, må jeg få be om dokumentasjon på at dette er tilfelle. I min post til Solono forklarte jeg høflig og korrekt hvorfor jeg tok den byen. At jeg valgte å sette en grense for hvor nærme innpå meg -RE- skulle komme , er jo en helt naturlig reaksjon fra en noenlunde oppegående TW-spiller.

Dette er forklaringen når CKH adler. Når Nolaw adlet en by ved siden av Sammie i vårt område, så var det ramaskrik. Dere "valgte å sette en grense". Dere tok inn Zeanil, rett ved siden av White Star Line og tre-fire andre spillere opp langs rimmen vår. Det skulle være helt greit, men da vi tok inn Drawde som "lå inni kirka til spiralis" var alt galt. Spiralis som på den tiden var langt unna akademi, og ikke i nærheten av å kunne adle Drawde uansett.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, om du skal rakke ned på det jeg har sagt, så iallefall få med deg all fakta, Villarreal. Ikke bare ta passende utdrag.


Edit: Trodde jeg hadde tatt med quote:
"Det skulle være helt greit, men da vi tok inn Drawde som "lå inni kirka til spiralis" var alt galt. Spiralis som på den tiden var langt unna akademi, og ikke i nærheten av å kunne adle Drawde uansett."

Ta en prat med solono igjen, så finner du sansynligvis ut at dette ikke er hele sannheten.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da vi tok inn Drawde som "lå inni kirka til spiralis" var alt galt. Spiralis som på den tiden var langt unna akademi, og ikke i nærheten av å kunne adle Drawde uansett.
Jeg slapp aldri noen inn i kirka mi, kirkeasylanter ble i mine områder satt rett på flyet og sendt hjem ved første og beste anledning.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men jeg håper og tror at dere vil merke at vi på ingen måte har tenkt å legge oss ned for å dø fordi dere ikke bare erklærer oss krig på et hinsides tidspunkt av døgnet, men i tillegg ikke klarer å vente med å angripe oss til dere har sendt oss krigserklæringen. WAY TO GO!!!
Vil gjerne se litt beviser her. Så vidt jeg veit har ikke dette skjedd, men om det har skjedd, regner jeg med at CKH har beviser for det?
 

DeletedUser

Guest
Kan du prøve og holde deg til topic gertpe? Du sporer av her.

På forhond takk.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Kan du prøve og holde deg til topic gertpe? Du sporer av her.

På forhond takk.

Egentlig burde du vært kastet ut av spillet med din høyre nasjonalistiske holdning og ditt syn på livet forøvrig. Ikke glem at dette er et spill for alle aldre og det du driver med her er totalt uakseptabelt.

Håper det kommer inn en moderator og endrer dine innlegg og får deg vekk fra forumet. At man diskuterer relevante saker i henhold til spillet er en ting, men slik rasistisk dritt vil jeg ha meg frabedt!

Du er og fremstår ifl deg selv som nasjonal søppel. Og eneste grunnen til at dere ikke fortsetter diskusjonen offentlig som dere startet er rett å slett fordi dere har driti dere ut omentrent ved hver eneste mulighet dere har hatt, mye takket være deg!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kan du prøve og holde deg til topic gertpe? Du sporer av her.

På forhond takk.

Jeg holder meg til det jeg har lyst til, du ska i alle fall ikke diktere meg noe........det er opp til moderatorene, dem har jeg i det minste respekt for, både ig og her.
 

DeletedUser

Guest
Jeg holder meg til det jeg har lyst til, du ska i alle fall ikke diktere meg noe........det er opp til moderatorene, dem har jeg i det minste respekt for, både ig og her.

Er du misfornøyd med personer på forumet, bør du ta det på pm. Topic please.

mvh stoned
 
Topp