En liten redegjørelse fra -RE-

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Hele denne tråden begynner å bli latterlig. Alle vi i -RE- skjønner at dere er snurt for at det går dårlig for dere akkuratt nå. Røde ryktepoeng florerer, mye dritt blir slengt og mye dårlig oppførsel. I tillegg til dette kommer dere med atterige anklager om at vi gikk til krig før krigen ble erklært, men dere har rotet bort rapportene... Ærlig talt, tror dere på dette selv?
I tillegg til dette er dere smålig på flere ommeråder, og vil bare gjøre det vanskelig på neste verden også. Krigen her på forumet ender nok uavgjort i deres tanker. Men for de fleste andre som leser dette vil nok bare få hakeslepp og lure på hva dere driver med.

Ta dere sammen, og vær litt mer voksne! Jobber man under bordet, så er det lett å skalle i det på vei opp igjen. Det var dette som skjedde når dere diskuterte krig bak vår rygg!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Okei, tror jeg leste meg gjennom rundt halve tråden. Mye latterlig oppførsel fra visse folk her, uten å nevne navn.
Og uansett hvilke premisser krigen ble erklært på, og hvem som har rett i hva, så kommer ingen noe bedre ut av saken ved å oppføre seg på slikt vis.

Personlig forholder jeg meg ganske nøytralt ovenfor ting som har hendt før min tid her på v12, jeg bare reagerer på den manglende forståelsen for fornuftig retorikk som fremstilles på et offentlig forum. Noen bør muligens vurdere å utdanne seg litt innenfor feltet før de broderer videre om sine meninger på en slik uelegant måte.

Selv om man er fiender, behøver man ikke være uhøflige.
 

Alice Donut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Skuffende. På v1 holder de vel fortsatt på med samme krangelen som da jeg spilte der i 2008/09 :LOL:
 

DeletedUser

Guest
lurer på hvor mange ifra begge stammene som fortsatt sitter på sine samme kontoer siden denne erklæringen kom.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Guttakrutt, JonnerxD, Tørpo, Hvalen, -Lilith-, Marigt, Solono, Semtex, Knutseo og Footballkid.
 

DeletedUser

Guest
men hvor mange av disse kontoene har samme eiere nå, som når krigen brøt ut?

Jeg var vel på Tvutt da det skjedde, iallefall.
 
Topp