En liten takk til TribalWars-communitiet

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Nå vet ikke jeg hvor mange som fortsatt er aktive her, men jeg føler at alle som har vært med på dette fortsatt fortjener en takk.

For ca. 3 år siden sluttet jeg med TW. Nå går jeg i 10. trinn og i forrige uke satt jeg å skrev norsktentamen. Teksten min handlet om hvordan folk er og hvorfor de gjør som de gjør. Sånn ca. midt i teksten min fikk jeg en skrivesperre. I denne perioden begynte jeg å tenke på hva som gjør meg til meg, hvorfor jeg tar de valgene jeg tar og hvordan jeg er blitt som jeg er blitt. Da begynte jeg å tenke på alle dere i TribalWars-communitiet.

Når jeg først begynte med TribalWars (kanskje 5-6 år siden) var jeg det jeg nå ville ha kalt en liten drittunge som ikke hadde peiling på hva han gjorde. Selv ville jeg mest sannsynlig prøvd å skjøvet en unge som det langt unna meg og ikke hatt noe med han å gjøre. Heldigvis var det mange som holdt kontakten med meg og viste meg hvordan jeg kunne forbedre meg. Gjennom dette har jeg idag blitt den personen jeg er. Selv om det er rundt 3 år siden jeg sluttet med TW har det formet meg på en såpass måte som betyr så inderlig mye får meg. Det at så mange av dere har vært med på å gjøre meg til den personen jeg er betyr alt. Jeg er kan jeg aldri takke dere nok får det, men jeg håper at denne meldingen kan vise dere at TW og alle dere, har formet meg som en person og at dere har vært med på å gjøre en forskjell.

Så takk. Tussen takk til alle som har vært i kontakt med meg, tussen takk til alle mine forbilder, tussen takk til alle som som ikke ville snakke med meg og til de som skjøv meg unna. Alle dere har vært meg og forme meg til den personen jeg er idag, og jeg kan ikke tenke meg å være en annen person enn det jeg er nå.
Håper det ikke virket for emotional for dere
Takk.
 

DeletedUser

Guest
Takk for at du fikk meg til å smile etter en lettere kjip dag :)

Ha ei god jul og godt nyttår, Snivy!
 
Topp