En offentlig beklagelse.

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg, Gunnar Gås, vil med dette beklage at Spiralis aka "whothefuckcares?" ble internadlet i starten av v6.
Dette skjedde i forbindelse med Spiralis sin ferie, og jeg beklager at jeg ikke dobbeltsjekket datoene som Spiralis hadde gitt meg.
Det var absolutt ikke meningen å internadle ett "aktivt" medlem, men press fra stammemedlemmer som Hansemann, Gardunited og Ebbern gjorde meg forvirret.

Dog så er dette ingen unnskyldning for mine handlinger, rettere sagt en ansvarsfordeling da jeg ikke gidder å ta på meg alt ansvar i en stamme.

Til info så vil jeg påpeke at spiralis aka Muldvarpen ble nedadlet da han var i v8, da han ved flere anledninger gikk rød men jeg hadde ikke hjerte til å beordre internadling på samme måte som tidligere.

Så med dette så vil jeg på det mest oppriktige beklage mine handlinger! Jeg håper på tilgivelse, men de seneste dagers whining tyder jo på at jeg må leve med dette resten av mitt liv!

Beklager!

Mvh
Are
 

DeletedUser

Guest
awwww. Alltid så kos med Are-poster.

Det er ikke ofte det kommer en offentlig beklagelse fra den kanten. Måtte være bare fordi vi snart er ferdig med V6 :D
 

DeletedUser

Guest
En slik beklagelse var virkelig på sin plass! Makan til forkastelige handlinger fra den fyren!
 

DeletedUser

Guest
Siden Are tok motet til seg og beklaget sine feil i full offentlighet, må jeg etter press fra min egen stamme gjøre det samme.

Jeg beklager til Anita/Wynja/Wania for at jeg feilaktig anklaget henne for å ha deltatt i internadlingen av min konto tidlig i starten på v6,

Det viste seg å ikke stemme, og var et grovt overtramt som ikke kan beklages sterkt nok. :(
 
Topp