En offentlig beklagelse!

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg, Gunnar Gås, vil med dette beklage at Spiralis aka "whocares?" ble internadlet i starten av v5.
Dette skjedde i forbindelse med Spiralis sin ferie, og jeg beklager at jeg ikke dobbeltsjekket datoene som Spiralis hadde gitt meg.
Det var absolutt ikke meningen å internadle ett "aktivt" medlem, men press fra stammemedlemmer som Gardunited og Ebbern gjorde meg forvirret.

Dog så er dette ingen unnskyldning for mine handlinger, rettere sagt en ansvarsfordeling da jeg ikke gidder å ta på meg alt ansvar i en stamme.

Til info så vil jeg påpeke at spiralis aka Muldvarpen ble nedadlet da han var i v8, da han ved flere anledninger gikk rød men jeg hadde ikke hjerte til å beordre internadling på samme måte som tidligere.

Så med dette så vil jeg på det mest oppriktige beklage mine handlinger! Jeg håper på tilgivelse, men de seneste dagers whining tyder jo på at jeg må leve med dette resten av mitt liv!

Beklager!

Mvh
Are
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi vil aldri klare å tilgi deg for en så forferdelig gjerning!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg, Gunnar Gås, vil med dette beklage at Spiralis aka "whocares?" ble internadlet i starten av v5.
Dette skjedde i forbindelse med Spiralis sin ferie, og jeg beklager at jeg ikke dobbeltsjekket datoene som Spiralis hadde gitt meg.
Det var absolutt ikke meningen å internadle ett "aktivt" medlem, men press fra stammemedlemmer som Gardunited og Ebbern gjorde meg forvirret.

Wuuuut? :eek:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
men nå er jo du en lett sak å forvirre da, kjære Are. men når det er skrevet så er Ebbern i en toigt spandeks-tanga egnet til å forvirre mye rart. og når da i tillegg Villa lar sin velvoksne tunge gli sexy over sin lille lærpisk kan det fort bli mye for mange og enhver.
jeg skjønner deg godt jeg. du er unnskyldt.
 
Topp