En over middels startup guide

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå må du også ha i bakhodet det at du kan klare rank 1 med langt lavere aktivitetsnivå på det vi kan kalle for små verdener. Min kommentar der tar utgangspunkt om tilnærmet perfekt konkurranse, og tar utgangspunkt i å få en optimal oppstart, ikke hvorvidt rank 1 blir nådd. Beklager om jeg ordla meg uklart der.

Jeg vil anse din hypotese på en perfekt start som en feilaktig "perfekt start".

En perfekt start avhenger ikke bare av hva kontoen selv gjør og hvilke handlinger den foretar seg, men også av omgivelsene rundt. Det er også flere faktorer som du legger opp til som ikke er med på å optimalisere oppbyggingen frem til LK.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg vil anse din hypotese på en perfekt start som en feilaktig "perfekt start".

En perfekt start avhenger ikke bare av hva kontoen selv gjør og hvilke handlinger den foretar seg, men også av omgivelsene rundt. Det er også flere faktorer som du legger opp til som ikke er med på å optimalisere oppbyggingen frem til LK.

Du glemte en viktig essens i innlegget hans;

Premium
Det vil også være smart å kjøpe seg premium. Er det halvering og 30% reduksjon, samt handel i markedet er det anbefalt å kjøpe 5000 eller 10000 premiumpoeng. (Let's face it, det vil spare deg for mye). Du kan kjøpe premium på www.tribalwars.no/premium.php.
 

DeletedUser

Guest
jeg simpelthen ELSKER at folk går for off med en gang, og jobber med å farme mest mulig. gjør det jo så mye enklere for meg å farme DE ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
jeg simpelthen ELSKER at folk går for off med en gang, og jobber med å farme mest mulig. gjør det jo så mye enklere for meg å farme DE ;)
Jeg får så mye off så fort, at du ikke har nok off til å ta ut mitt off en gang... (nerd)
 

DeletedUser

Guest
hehe, den har jeg hørt før.. hvem var den første til å bli rimmet da vi prøvde oss på .us? ;)
 

DeletedUser

Guest
Har du startupen UTEN oppdragene? :)
Personlig er jeg kun ute etter fra start og til lk da jeg aldri husker hva som er best.
 
Topp