En siste hilsen på v18

DeletedUser

Guest
Ja, da var det over. Støvet har lagt seg og ODA er de eneste igjen. Vi klarte uheldigvis ikke å adle alt. Barbie er fortsatt med oss, men det er bare hyggelig med selskap!

Jeg har skrevet noe mer personlig på forumet til ODA rettet til dem. Her vil jeg bare kort takke for alt. Både oppturene og nedturene. Det har virkelig vært en ubeskrivelig reise. I hvert fall for min del. Fra å lage en bruker på v18 for å hjelpe Kenneth med noe, til å bare... henge på v18 og lage en nøytral stamme som bare ville være fredlig.... Ble så presset til å joine Power som senere ble til ODA etter noen interne problemer. Tok over lederstillingen og har siden prøvd å styre skuta så godt som jeg kunne. Vil påstå at det gikk ganske bra :) Men ikke uten hjelp fra en herlig gjeng i styret.

Takk til alle som gjorde nettene mine lange og som ga oss en real utfordring. V18 har hatt ekstremt mange profilerte og gode spillere på begge sider og det har vært irriterende hvor nært utslettelse vi har vært opptil flere ganger! Takk til dere som gjorde v18 spennende :)

Nå vil jeg bare ta ut noen sitater fra arkivet vårt :D

Ragnar Lodbroch (slettet) skrev:
Da har tiden kommet for at vi forlater dere. Vi føler ikke at vi får utnyttet posisjonen våres i stammen og får svært lite hjelp av andre frontspillere. Så da var tiden inne for å si adjø. Forstår dere om det blir sure miner ifra dere nå som vi forlater, men jeg har ihvertfall ingenting imot noen av dere og jeg har blitt glad i mange! Men noen ganger så må vanskelige valg taes.

-Kristoffer.
// Lykke til videre!

OIM
Would we start diplomacy with OIM in order to take down Nice?
Yes (stemt)
29 stemmer (60,42%)
No
19 stemmer (39,58%)

Sayonara (slettet) skrev:
Til alle som har deff mot meg og som har stående hos meg... Nice har gjort det umulige å knust meg og tatt de viktigste byene mine så derfor ber jeg alle som har støtte på vei hos meg om å sjekke når det lander om det havner hos meg elr hos fienden så dere får trekt det. det som lander hos meg og som er stående hos meg vil jeg ha ei stund til fremover for å gjøre det veldig surt for de. murene vil bli holdt ved like så det blir ikke sløst med troppene deres..


mvh Eirik :)


Why So Serious? skrev:
Gratulerer til [ally]ODA [/ally]med rank 1 på v18^^


Leaving, or no? Up to you.
You have 12 hours to decide. Am I staying or leaving?
Stay (stemt)
16 stemmer (61,54%)
Leave
10 stemmer (38,46%)

Chaos den 31.01.2015 klokken 18:58
Takke Sitat Rediger
Go ahead and choose...

Høydepunktet i konflikten med Chaos i ODA :D

Chaos.


magic dude skrev:
den 03.09.2015 klokken 21:37
Hei krigere!

Jeg har fått flere forespørsler om det blir krig med Swiss eller ikke. Selv om de beropet seg som nøytrale, har det seg slik at vi må vinne med 100% dominanse for å vinne. Ergo, alle stammer som ikke er ODA kommer vi til å erklære krig mot.

Så fra nå er, er alle som ikke er med i ODA, fiender av ODA.

~MD~



Dette er bare en brøkdel av hva vi lagret i arkivet, men dette er bare noe av godbitene jeg fant på kort tid.

Takk for alt v18!

~MD~
 

DeletedUser

Guest
Har våre en fantastisk og smertefull reise vi har hat. Så takk for alt MD og resten av ODA ^^

tumblr_nk369qhdGz1qhk04bo1_400.gif


og til de som har tenkt å fortsette tw etter v18, har jeg bare å si dette til dere:
8168680.gif


The Fatherland takker for seg!
medieval_mace.gif
hitler.gif
dwarf.gif
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Takker for en utrolig flott tid på v18!
En herlig gjeng å spille med <3

[video=youtube;04854XqcfCY]https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY[/video]
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Gratulerer! det er virkelig fortjent. Som leder av power så vet jeg selv hvor utrolig nærme ODA og power var fra å falle sammen flere ganger allerede det første halvåret. Synes det er helt utrolig at spillere som Ann er med helt til slutten. Hun har vært i spissen for ODA helt siden dag 1 som nå er rundt 2 år siden?? Vil si takk til alle som har vært med å påvirket ODA og power. Det er så utrolig mange som har gjort at stammen akkurat har greid å overleve bare den tiden jeg spilte v18 ,men jeg kan jo trekke fram noen; magic dude, Scott/Terminator, Lexingtoon og Ann/RaM77.

Igjen gratulerer ODA!
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gratulerer med seieren (rofl)
Utholdenhet lønner seg,selv om dere måtte ha ekstra tålmodighet,dere som var aktive da (wasntme)

De inaktive får hvile på de aktives prestasjoner (nerd)

Var utrolig gøy å leke katt og mus med dere fra august 2015 til verdenen ble avslutta (som solospiller (nod) :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Stort grattis med seieren til alle dere i ODA. En strålende prestasjon!
Angrer på at jeg ikke startet på denne serveren, men det har vært interessant å følge V18 gjennom TWstats
og den tidvis ekstremt høye temperaturen på off. forum :D
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer til ODA(party)
Må sies att v18 er en imponerende seier og ikke annet enn fortjent på tross av endel dyktige fiender.
 
Topp