En Storhet Abdiserer!

DeletedUser

Guest
Når du starter å lese dette tenker du at vi i TTB kommer med en tråd som skal servere syrligheter til ~TA~, at vi her skal presentere statistikker som viser hvilken kjempesmell ~TA~ har gått på de seneste dagene. Muligens skal vi nå annonsere oss selv som vinnere av V17, eller i det minste annonsere at ~TA~ ikke blir vinnere. Kanskje du til og med ser for deg at vi vil forsøke å nedverdige ~TA~ ved å vise King Hårek the wise sin poengutvikling fremstilt som en graf.
[spoil]Det ville sett ut omtrent slik som dette:
8230b10610418cbb71eb4fad22debb59.png
[/spoil]
At vi nå skulle forsøke å påpeke at ~TA~ ikke helt har klart å støtte sine egne spillere tilstrekkelig, at flere av ~TA~ sine spiller virkelig ikke liker å få 1900 angrep av forskjellig karakter sendt mot seg. At trusler om å ikke lengre ville spille, at.......... det er så mangt du kan se for deg at vi skulle benytte denne tråden til. Men frykt ei, vi skal ikke spre syrligheter om hverken ~TA~ eller andre. Vi skal utelukkende benytte denne tråden til å ta vårt farvel med V17, det stemmer det er vi som er storheten som abdiserer. Et snaut år etter Dronning Beatrix følger vi i hennes fotspor, og overlater verdensherredømme over V17 til dårligere men mer egnede stammer.



Med storstilt bravur erklærte vi krig mot ~TA~, selv om det var den kleineste erklæring TW har opplevd kan man ikke benekte dens effekt. TTB, med Mulan i spissen, ble nedsablet og forlatt i grøftekanten for å råtne. Og det var det sannelig ikke langt ifra at vi gjorde. Dette ble selvsagt med stor overbevisning og fornøyelse fremlagt for dere av ~TA~. Det skulle bare mangle, her erklærer vi endelig krig, og luringen (les: Mulan) som fant ut at dette var en god idè ble nesten fjernet fra kartet, og det på en noe tilnærmet overbevisende måte. Det var da helt klart, ~TA~ var konge av V17.

jack-black-kyle-gass-2008-12-15-2-3-31.jpg

At vi fyrte løskrutt ble så alt for klart, og selv om ufarlig pyro kan se aldri så kult ut så er det nettopp det, ufarlig. Dette visste vi, og dette visste ~TA~. Hvilke grep kunne vi så ta, for å forsøke og unngå total nedsabling av ~TA~?
Som en stamme uten ryggrad, uten evne til å forsvare seg selv, og uten evne til å angripe ~TA~ på en slik måte at det ville by på noe problem for ~TA~, gjorde vi det eneste vi kunne, vi la oss til rette med fua i været og ba om hjelp. Selvfølgelig var det kun ei fu som gikk i været, fua til Mulan. Det skulle bare mangle, dem som roter det til må stille seg selv tilgjengelig når stammen skal reddes.
Sakte men sikkert begynte ~TA~ å gå lei adlingsfesten hos TTB, og bestemte seg for å heller adle grått. Det samme gjorde selvklart vi, når kongene gjør noe så gjelder det bare å ta lærdom, og det var blitt gjort så alt for klart at ~TA~ var kongene.



Med fokuset på de grå, og liten utnyttelse av de små grå, ga ~TA~ oss nå muligheten til å tenne et bål og gjøre som en sagnomsust fugl, føniksen.
[spoil]
tenacious-d-in-the-shadow-of-the-phoenix.jpg
[/spoil]Og som tatt ut fra en film fra Bollywood reiste vi oss fra en sikker død, vi steg opp fra ilden, med fua sist (alle bortsett fra Mulan, han var så sår). Når vi endelig hadde fått reist oss opp, både her og der, gjorde vi det vi nå kan best, vi angrep. Med en angrepsvillig front, og sår fu som gjør at man ikke kan gå ut, var det som om angrepene bare datt ut av kontoene (noen av de i det minste).
Det er utrolig hva noen titusener av angrep kan gjøre, for tror du ikke de etterhvert begynte å resultere i eierskifte av enkelte byer?
Det var en sensasjon, ~TA~ startet å miste flere byer enn de klarte å adle, og vi trengte ikke hjelp av mer enn hele V17 for å få det til. Uten tvil en bragd av V17 sine stammer!



Om det noen gang regjerte tvil om hvorvidt ~TA~ faktisk var konger av V17, er denne tvilen nå bekreftet. Vi i TTB er de soleklare herskerne av V17, og nå som vi har vist hvor overlegne vi er, ser vi ikke lengre noen grunn til å tilbringe mer tid på V17. Så med like stor bravur som vi entret offentligheten velger vi å forlate den.
Vi tar på oss hatt og parykk og jakter alle trollmannens hatter for så å sette samtlige kontoer på slett.
tenacious2.jpg



Pubertale gratulasjoner til de heldige vinnerne av V17 fra alle oss i Tactical Tea Baggers.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Uff da, her, siden starten av starten av V17 viste TTB seg faktisk for første gang på slagmarken, og panzer som man trodde hadde gått i hi som bjørnen har og vært ute av hulen og snust litt utenfor, også skal dere slutte?:crybaby:

Så restene da, vil de søke seg til TA da eller? Jeg venter i spenning på søknad nummer 3 fra Bohic, gikk ikke så bra med de 2 forrige søknadene om å få komme inn i TA, men alle gode ting er 3 eller hva? :D
 

DeletedUser

Guest
Kjenner jeg blir oppriktig trist på dine vegne Clayzer. Når jeg leser det du skriver kan jeg bare undre; ........ du kan jo fundere litt på hva jeg undrer på, innen slutten av posten min burde du forstå det.

Foruten at denne tråden var en spøk, som du åpenbart forstod (forventer i det minste at du forstod det), ble det også sagt at det var TTB som skulle sette kontoene sine på slett. Jeg vet ikke hvordan dine øyne fungerer, men sist jeg brukte mine til å sjekke hvorvidt Bohic var medlem av TTB, fikk jeg antakelsen min bekreftet. Altså er Bohic en del av TTB, og i så måte ville også han slettet sin konto. Hvilke rester du da snakker om aner ikke jeg, det gjør sikkert ikke du heller, men som den herremann jeg er får jeg bare takke og bukke for at dere ikke ville ha Bohic, vi er storfornøyde.

Forøvrig, TTB viste seg endelig på slagmarken sa du, hvor ble det av dere da? Jo, dere valgte, nok en gang, å bruke alle adlene deres på de grå. Slagmarken ble kanskje litt for tettpakket for deres smak?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Så restene da, vil de søke seg til TA da eller? Jeg venter i spenning på søknad nummer 3 fra Bohic, gikk ikke så bra med de 2 forrige søknadene om å få komme inn i TA, men alle gode ting er 3 eller hva? :D
En stamme har nådd sitt lavnivå når de bruker søknader som PnP...
 
Topp