En trist solskinns historie

DeletedUser

Guest
SUN-Theend.gif

Total spilltid: 4min 22sek


Tekst: Point Taken.
Regi: pilletrille
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
16. September, ja. Min bursdag. I fjord ble jeg adlet vekk fra v4 på denne datoen og i år går yndlings stammen min føyka. Det er noe rart med denne dagen. :(
 

DeletedUser

Guest
Ajaj, leit det skulle bli sånn. Selv kriger jeg mest med PMS, men har jo lest mer enn nok av dere på forumet vårt:eek: og virker vel som en fin gjeng som holder sammen. Og det kan vel denne filmen vise godt. Så leit det endte sånn! Lykke til videre hele gjengen ;)


Nice bilde-serie btw, likte den :)

-Smud
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
<3, var veldig kos å spille med dere :)
Håper ikke dette er siste sjangen jeg får til det<3<3
 

DeletedUser

Guest
Ja det var en fin fin avskjed`s tråd, og bilde serie.:)
Rart å tenke på at det er små små marginer noen ganger om stammer skal bestå eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Takk for den lille tiden jeg fikk med dere. Jeg liker ikke besluttningen deres, men jeg respekterer den. Lykke til videre alle i SUN, håper dere synes det er verdt det.
 

DeletedUser

Guest
Vil takke for et flott opphold i SUN. Trist at det tok så brått slutt :( Vil si det har vært en ære å få være med dere!
 

DeletedUser

Guest
Nydelig tråd, og synd dere måtte gi slipp:) dere har vært mine favoritt fiender til nå! Ikke bare var dere gode men også hyggelige:)
 

DeletedUser

Guest
Uten leder ble det nok vanskelig for dere å fortsette ja. Lykke til i BERM som vi er iap med:) Da blir det nok desverre en ny og fredelig front for oss, noe PMS kan skjelve litt i buksene for.

Det har vært en glede å kjempe mot dere, samt rimme en del av dere. Jeg har lenge nå vært lite aktiv, og eneste grunnen til at jeg ikke gav meg helt var at det ennå var SUN spillere å rimme.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Dette var trist ikke bare for SUNs medlemmer, men også for L-13 og hele v5. SUN skal ha cred og kudos for å ha gjort v5 til en morsom verden, til tross for innstillinger få hadde mye til overs for da v5 startet. SUN har vært en morsom fiende å ha, og jeg respekterer mange av spillerne. Også i forumet har flere av disse satt sitt preg.

Takk for alt, hvil i fred.
 

DeletedUser

Guest
Vil selv takke for tiden jeg hadde med stammen min, en fantastisk gjeng var det virkelig :)

Mange som ikke anerkjente oss i starten, men vi jobbet oss godt opp etterhvert :D Ble foretatt mange spådommer om oss, den ene jeg husker og som vel er den jeg mener var/er den mest dekkende lød omtrent som følger:

"SUN er en toppstamme, eneste som kan knekke en slik gjeng er inaktivitet.. Så lenge de holder tempoet oppe er det ingen begrensninger" Desverre gikk det slik som det gjorde med mange stammer der det er få spillere og ferie (noe RV også har nevnt før) da blir det frafall (undertegnede inkludert, dog av litt andre årsaker):(

Til slutt vil jeg bare takke dere som hadde lyst og spille med meg på V5, og ikke minst for innsatsen dere la ned mens dere var der, uten dere ville V5 nok sett litt annerledes ut :cool:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
En hilsen til deg fra meg også, Simpli. Du har bidratt til å gjøre denne verden langt mer interessant enn den ville vært uten ditt bidrag, både som leder for SUN og som bidragsyter her i propagandaforumet.

Kanskje vi sees i en annen verden, som venn eller fiende.

Alt godt.

Rv
 
Topp