End Game snart?

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mener folk på v9 at det er snart tid for at teamet setter opp end game på v9?

Er jo mindre enn 2 måneder igjen på verden og eneste som hindrer folk i å adle nå er adels, dessuten må det være kjedelig for folk som starter nå å ikke ha noen sjangse til å påvirke verdenen.

None synspunkter rundt dette?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Var ikke mulig da teamet har designet visse regler for å sette i gang halvering av gm, desverre så har de ikke tenkt på de forskjellige forutsetningene for å vinne så her vi står, 1-2 mnd. før verdenen er over er dette umulig å gjennomføre da vi er mer enn 200 spillere på v9.
 

DeletedUser

Guest
Eg vil ikkje at v9 får endgame ein eg kjenner der slutter på Tw for godt da :/

La den vare so lenge so mulig opp til 50 000000 poeng
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan jeg spørre hva du mener med det?

Hvorfor vil fyren din slutte på v9 hvis det blir end game? Han får fortsatt spilt.
 

DeletedUser

Guest
v9 blir hans siste verden :(

Han ekje sånn nuub akurat da men ja han he jo eit par hondre tusen poeng og e i IP

Han he hjelpt mej i fleire tde og v9 blir hans siste verden da so eg vil ikkje ha endgame !
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
End game har ingenting å si om hva målet med v9 blir.

Det forandrer seg ikke til 50 millioner hvis du tror det, tror du har misforstått hva end game er ;)

Det vil si at det ikke er lov til å starte på nytt her på v9 og at moralen fjernes, gmprisen kan også halveres, men vil nok ikke skje i dette tilfellet.
 

DeletedUser

Guest
Kan vel egentlig ikke se noen grunn for at TW Teamet skulle sette noen form for end game på V9.
Settingene for seier her er ryddige,og intet i spillet tilsier behov for justeringer.

Og skal det komme endringer på tydelige forhåndsmål for vinnerkriterier på TW,da blir det useriøst(Lipssealed)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er jo ikke det end game handler om, det er å få fjernet moral og at ingen nye starter da vi er ekstremt nærme slutten for v9.
 

DeletedUser

Guest
Det er så nærme slutten,at det har ingen hensikt.
La spillet gå sin gang,uten noen form for "hjelpe-endringer".
Er kun en stamme som drar fordel av evt. endringer som foreslått (Lipssealed)
 

DeletedUser

Guest
enig her, trenger ingen slutt ennå. 25mil går fortere enn du tror ;) moralen kan bare være på forsatt ;)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Det eneste jeg i alle fall ser behov for må være å stenge for nye spillere sånn at ikke nybegynnere uforvarende starter på en verden som straks er over.
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
det hadde vært greit å bli kvitt moralen nå ja, verdenen ser ut til å gå mot en slutt

om man ikke får bli kvitt moralen, så stengt registreingen da.... er ikke mulighet for å bli noe spesielt stor nå.
 
Topp