End Game snart

Stenge verden for nye spillere/moralen/gullmynter blir billgere

  • Ja

    Stemmer: 22 37,9%
  • Nei

    Stemmer: 36 62,1%

  • Totalt antall stemmer
    58

DeletedUser

Guest
Popcorn og brus her er jeg, så var det bare å sette i gang lesinga! Dette blir morro!

Jepp, tok en titt inn på v10 selv her nå!

Popcorn-02-Stephen-Colbert.gif
 

DeletedUser

Guest
Hver gang jeg drar frem den søte popkorn-gifen får jeg et negativt ryktepoeng av en som kaller meg tyv..

Hvem påstår jeg er tyv altså? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ja virker som du har laget din egen lille verden kenneth, om du er smart nok så ser du at du faktisk motseier deg selv i den posten der!
Du får bare leve i den troa om at Invicta er en solo spiller som ikke hjelper til en dritt (nod)

tror nok at det Kenneth mener, er at man vinner ikke en krig ved hjelp av tribalhugz, og der har tydeligvis ikke du skjønt Sondre :)
 

DeletedUser

Guest
tror nok at det Kenneth mener, er at man vinner ikke en krig ved hjelp av tribalhugz, og der har tydeligvis ikke du skjønt Sondre :)

Tror det var bare Sondre som så de selvmotsigelsene han nevner der, så da er det vel heller han som lever i sin egen, liten verden?
 

DeletedUser

Guest
Skjønner at Sondre ikke har lært så uendelig mye siden v2 ennå...

Men hey.... go us!!
 

DeletedUser

Guest
Haha, jeg måtte le når jeg så denne her xD Jeg begynte for 1 måned siden, og jeg må si, det går helt greit :D Og jeg bryr meg ikke om skattene, før jeg blir evt. større eller får en selv. Alle stammene vokser enda, og verdenen har netopp begynt... Stenger de v10 nå, så blir jeg skuffet :(
 

DeletedUser

Guest
Haha morsom diskusjon, ettersom Svainipus burner den ene og den andre.
 

DeletedUser

Guest
Sluttspillet kan egentlig begynne nå, nye folk har ikke mye til sjanse om de starter på v10 nå.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Uenig, spiller stammer som NYAN korta sine rett, kan disse holde igjen større spillere da stammen er større en spillerne de grenser til. Da kan nye spillere starte på NYAN sin rim og vokse seg store i NYAN sin beskyttelse og etterhvert bli slagkraftige selv.

Sjangsene er kansje små, men de er der fordet og jeg ser derfor liten grunn til å stenge en verden så tidlig!
 

DeletedUser

Guest
Personlig synes jeg at det nå er på tide med endgame.

Det vil si at nye spillere ikke har sjanse utenom nærme NYAN, og heller ikke der er det ikke mye til sjanse de får. Skal gi alle byene mine til p0k3 den dagen jeg ser at en helt ny spiller klarer å klatre seg opp på topp 40 og spille en betydelig rolle i denne verdenen :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er spilleren god nok er det på ingen måter noen problem å hevde seg selv så sent på en verden om man er litt heldig og har de rette kontaktene. V10 og V11 er trossalt de eneste åpne verdnene igjen såfremt meg bekjent (Rett meg om jeg tar feil her). OG det blir altfor dumt å måtte tvinge alle til å spille på v11, da instillingene på v11 er så og si kriminelt urettferdige, teite, latterlige (Og resten av alle negativt ladede ord i ordboka som kan sies om innstillinger) La v10 forbli åpen, det er aaaaaltfor tidlig å begynne å stenge og halvere gullmynter o.l.
 

DeletedUser

Guest
Sier meg 100% enig med Svein. La verden gå sin naturlige gang. Husker Da alle trodde Elite vant v2, så kom AriCa og -Rome-.
Noen likhetstrekk har det jo også vært på v10 da AREA var suverene, men nå har P0k3 tatt tronen. Fortsatt ikke avgjort dog, mye kan enda skje på v10.. Merk mine ord :)
 

DeletedUser

Guest
Nope, kan med handa på hjertet si at det er ingen planer om det ;)
 

DeletedUser

Guest
Sier meg 100% enig med Svein. La verden gå sin naturlige gang. Husker Da alle trodde Elite vant v2, så kom AriCa og -Rome-.
Noen likhetstrekk har det jo også vært på v10 da AREA var suverene, men nå har P0k3 tatt tronen. Fortsatt ikke avgjort dog, mye kan enda skje på v10.. Merk mine ord :)

Signerer denne, selv om likheten mellom Arica/Rome og Pok3 er VELDIG få (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Er godt mulig å komme ut av ingenting og vokse seg stor.. Har et godt eksempel rett foran øya på deg ;)
 
Topp