End Game snart

Stenge verden for nye spillere/moralen/gullmynter blir billgere

  • Ja

    Stemmer: 22 37,9%
  • Nei

    Stemmer: 36 62,1%

  • Totalt antall stemmer
    58

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Er det ikke på tide med End Game snart på grunn av at alle skatten er så og si i area og p0k3 og for nye spiller er det jo ikke nub sjangs og få seg innen topp 40 eingang lengre
Og at gullmyntene, og moralen og nye spiller ikke kan begynne på v10 lengre.
Dere ser jo sån her er verden;

1 AREA 16.730.712 16.730.712 21 796.701 1755 9.533
2 P0k3 11.124.935 11.124.935 19 585.523 1212 9.179
3 ACB 6.117.312 6.117.312 18 339.851 682 8.970

fra første til 3 plass er det jo 10mill avstand.
Så om moralen/gullmynter blir billigere og nye spillere ikke kan begynne på v10
Seff kan det hende andre spillere er imot, men er jo bare om det går an


AREA har 8 skatter
P0K3 har 7 skatter
og resten har bare 1 og 2 skatter (nerd)


MVH White-tiger(kyss)(hug)
 

DeletedUser

Guest
well%2Bno%2Bshit%2Bit%2Bmade%2Bfront%2Bpage%2Bin%2Bless%2Bthan%2B_84dee4bd81a89f503bbb65ca10940327.jpg
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
End game så tidlig på en verden høres i mine øyne bare helt kanakkas ut...

Mye kan fortsatt skje, men moralen innad i AREA så er en utbryter stamme bare få uker unna. Der rakner tinga fortere en jeg klarer å drikke (Og det sier vell litt)

Det vill bety at disse utbryterne eventuelt samler inn andre spillere fra diverse stammer og smårusk andre plasser. Da vill også flere skatter bli spredt, og nye spillere vill få en større sjangs da invicta mest sansynlig ikke får like safezone som han har nå, da flere AREA spillere vill være mot ham. Da kan nye spillere faktiskt få lov å vokse litt uten at han skal ligge og ta gratis byer (Og for han innen kort tid blir rimma av sine "egne)


Verdenen er enda utrolig åpen, så End game blir bare tåpelig.
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha nå måtte eg le as xD Du har overhodet ikke peiling på hva du snakker om (clapping) (facepalm)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
O ? You wanna bet ? :) Fikk senest igår en real opptatering på AREA samholdet fra innsiden :)

Er vell også 2 sentrale spillere som har stukket av gårde takket være stammens elendige ånd, samhold og enorme egoisme. For ikke å snakke om enkelte faktorer av grisemasse feighet.

Feighet så sikter jeg til invicta :) Hvorfor er ikke den kontoen ved en Pok3 front ? jeg VET vorin ønsker dette og er knall klar for litt kamp. Men en viss pinglete eier sitter her og er griseredd for å miste rank en. Noe som kommer til å føre til invictas dødsdom en vakker dag :) Dette egotoget han sitter på har vell også blitt et hett tema flere ganger innad i AREA ledelsen. Dette er bare litt av hva AREA's sangfugler plapret ut med igår :)

At flere følger samme vei som Robert innen kort tid skal du ikke se bort ifra ;)

MEN! For all del, care to make a bet out of it ? 2000 pp om jeg tar feil i mine utsagn om at AREA begynner å rakne. Innen 1 måned har hvertfall 1 AREA spiller skiftet side, og angriper sine egne! Etter dette raser korthuset da samtlige sentrale spillere i AREA vill være borte med untakk av Eirin.


Edit : Det at du ikke engang prøver å argumentere bort mitt utsagn sier vell kansje litt om hvor rett jeg faktiskt har "Nå må jeg le" må være en av tidenes dårligste måter å prøve å skjule sannheten på.
 

DeletedUser

Guest
Å får å si det sånn så driter eg i hvilken rank eg er, la oss si eg hadde skaffa front mot poke... hvor skal eg da få frontstack ifra? Ikke vits om eg skaffer meg en front og ikke har deff til å deffe den? Alle er vell enig i det. Dere tenker kanskje at eg budre ha deff til å stacke min egen front :O Men så har det seg slik at når du ligger safe så stikker alle som har front av med deffet ditt og uten deff kan man ikke ha front som eg kom fram til for 5 sekund siden. Så da fortsatte eg bare å adle enkle byer i safe område så eg kunne bygge mer deff som eg kan sende ned i fronten, Henger dere med eller?
 

DeletedUser

Guest
Å får å si det sånn så driter eg i hvilken rank eg er, la oss si eg hadde skaffa front mot poke... hvor skal eg da få frontstack ifra? Ikke vits om eg skaffer meg en front og ikke har deff til å deffe den? Alle er vell enig i det. Dere tenker kanskje at eg budre ha deff til å stacke min egen front :O Men så har det seg slik at når du ligger safe så stikker alle som har front av med deffet ditt og uten deff kan man ikke ha front som eg kom fram til for 5 sekund siden. Så da fortsatte eg bare å adle enkle byer i safe område så eg kunne bygge mer deff som eg kan sende ned i fronten, Henger dere med eller?


dummeste jeg har hørt, dere i AREA er noen egoister, som elsker og holde støtten for dere selv. dette kan vi i P0k3 se på aksjonene våres (rofl)
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Hva jeg synes er merkelig er at etter å ha lest tråden... (om jeg har fårstått det rett) så vet pok3 spillere myyye mer om hva som skjer i AREA en det AREA spillerene vet selv:S
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Med mindre du har sendt noen deffbyer i døden (Noe jeg antar at du ikke har) så vet jeg faktisk at du har minst 2 deffbyer. I tillegg er det flere andre som har mottatt litt "forsinket" støtte fra deg.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
OG DER VAR SHOWET IGANG!!!

[14:44:53] Vorin3/Eivind: ble utestengt fra kontoen idag pga jeg nevte at vi tok pok3 by inatt (facepalm)
[14:45:03] Vorin3/Eivind: jeg gidder faderen meg ikke å spille med det forbanna idiotene
[14:45:13] Vorin3/Eivind: det vet godt at AREA ikke liker dem (Red: om Invicta)

Fortell meg mer om hvor godt samholdet er i AREA ? Fasaden slår sprekker og AREA forsvinner innen kort tid.
Det at jeg også høster mange posetive ryktepoeng signert AREA spillere på postene mine i denne tråden sier vell kansje også litt om hvor korrekt det jeg sier faktiskt er.
 
Sist redigert:

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
at folk krangler intærnt på kontoene å at du har hørt hva den ene sier betyr hvor mye av hva som skjer i AREA egentlig?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
er vell oppe i 3 spillere fra AREA som har utrykt sin missnøye til meg siden jeg kom tilbake på skype... Når kom jeg tilbake på skype ? På Søndag, synes du ikke det er smule små drøyt?

For igjen ikke å snakke om at Vorin stakk nå idag. De som følger med på ryktepoeng rankingen kan også se at jeg har steget et par hakk der siden jeg kom tilbake, takket være AREA spillere som signerer med "helt sant" på ryktepoengene di gir meg i denne tråden :)

Uten Robert og Kenneth er desverre for dere det eneste solide holdepunktet i AREA borte. Spillerne vill dette som fluer merk mine ord :)
De aller fleste har sett seg lei av invictas egoisme, og flere andre spillere har til tider takter med en egoisme i samme grad. Samholdet virker til å være ikke eksisterende.
 
Topp