End Game snart

Stenge verden for nye spillere/moralen/gullmynter blir billgere

  • Ja

    Stemmer: 22 37,9%
  • Nei

    Stemmer: 36 62,1%

  • Totalt antall stemmer
    58

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
nå består AREA heldigvis av mer en bare 3 spillere:)
nå var jo ikke jeg I AREA da de største diskusjonene pågikk. Men å skylde på 1 spiller (konto) får allt som blir feil å negativt i en allianse blir feil..
forde alliansen består av mer en 1 spiller... om alle andre hadde gjort jobben riktig så skulle det ikke hatt noe å si om 1 spiller ikke hadde en frontby eller deff i andres frontbyer..

jeg vet ikke hva invikta gjorde før jeg ble med i AREA, men etter jeg ble med har jeg sett han BÅDE sende deff OG NUKE OG skaffe frontby...
:):):)
 

DeletedUser

Guest
[12:29:04] vorin3/lystig hode/1 sep : jeg har prøvd å skaffe front på Invicta i månedvis
[12:29:20] vorin3/lystig hode/1 sep : måtte sende adelsa når en viss person ikke var pålogga for at han ikke sku fucke det opp
[12:34:51] Sindick: men du ser poenget mitt i den posten :p
[12:34:56] Sindick: den var ikke ment til AREA
[12:35:07] Sindick: men mere til han andre på invicta kontoen :p
[13:01:26] vorin3/lystig hode/1 sep : vi er jo 3 da :p
[13:01:33] vorin3/lystig hode/1 sep : men ja ser desverre poenget -.-
[13:06:43] vorin3/lystig hode/1 sep : vill ikke ha på meg at jeg er feig
[13:30:49] vorin3/lystig hode/1 sep : joda men når visse folk ikke vill ha front er det jevelig vanskelig
[13:31:05] Sindick: hehe :p
[13:31:05] vorin3/lystig hode/1 sep : sondre ville ikke engang deffe vår egen front by
[13:31:08] vorin3/lystig hode/1 sep : han mente at andre sku gjøre det


(clap)
 

DeletedUser

Guest
Han ville bare informere om at alle samtaler med han kan bli lagt ut på forum ;)
 

DeletedUser

Guest
skulle bevise om hvordan dere på invicta spilte.

og med dette mener jeg at dere ikke vil ofre def for dere selv, og at dere ikke tørr og gå til fronten.

er vel en god grunn for at Vorin sluttet i AREA:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vell så konluderer du bare det dere utifra noen få setninger.... Du vet ikke hele historien så hvorfor utale deg som om du gjør det? Eg sa at Den Frontbyen ikke skulle stackes av off fordi da hadde vi måttet trekke deff fra andre spillere i fronten som trenger det mer enn oss. for vi er ikke førsteprio til hvem som trenger deff!

At vi adla oppe i nord var kunn for den grunnen at vi ikke alle kan vere en frontkonto. for frontkontoer blir satt under press og vokser senere. Derfor var målet vårt å skaffe så mange byer så fort som mulig.... Ikke fordi det er så driiitkult å vere rank 1 med mye poeng. Vokser vi raskt kan vi lage mye deff og sende ned til fronten det er det vi gjør og det er det vi har gjort.
Om vi skulle skaffa oss en egen front ved p0ke ville vi ikke vokst så fort da vi egentlig ikke lå noe nærme poke. og skulle vi hatt egen front hadde vi sikkert hatt nok med å få den stacket og da ville det ikke blitt mye deff til overs som kan sendes til andre AREA spillere.
 

DeletedUser

Guest
det der er kalt Tribalhug.

Man vinner ingen kriger med og stacke spillere. Men jaja, du får no bruke den metoden du ønsker(rofl)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vell så konluderer du bare det dere utifra noen få setninger.... Du vet ikke hele historien så hvorfor utale deg som om du gjør det? Eg sa at Den Frontbyen ikke skulle stackes av off fordi da hadde vi måttet trekke deff fra andre spillere i fronten som trenger det mer enn oss. for vi er ikke førsteprio til hvem som trenger deff!

At vi adla oppe i nord var kunn for den grunnen at vi ikke alle kan vere en frontkonto. for frontkontoer blir satt under press og vokser senere. Derfor var målet vårt å skaffe så mange byer så fort som mulig.... Ikke fordi det er så driiitkult å vere rank 1 med mye poeng. Vokser vi raskt kan vi lage mye deff og sende ned til fronten det er det vi gjør og det er det vi har gjort.
Om vi skulle skaffa oss en egen front ved p0ke ville vi ikke vokst så fort da vi egentlig ikke lå noe nærme poke. og skulle vi hatt egen front hadde vi sikkert hatt nok med å få den stacket og da ville det ikke blitt mye deff til overs som kan sendes til andre AREA spillere.

Fin taktikk, det har jo alt fått etpar i AREA til og slutte, deriblandt Robert. Holdningene dine ovenfor samarbeidet innad i stammen har vært håpløst. Selv så har jeg forsvart deg fra og bli sparket ut av stammen, noe jeg per dags dato angrer særdeles mye på. Kontoen Invicta er bygd opp på enkle byer i nord uten noen slags (stor) form for motstand. Dere trenger ikke nevne J.F.F eller TE, TE spilleren lurte dere opp i stry mens J.F.F er gråbybyggere som lager byer til andre senere i spillet. Poenget mitt er - de som faktisk har hjulpet Invicta til og få et bra image look har nå forfalt, og stammen har begynt og slå sprekker på grunn av et særdeles fint egospill fra deg og din konto i nord. Hvordan føles det?

Jeg aner ikke hva dere gjør nå, men før jeg sluttet så var det veldig ampert mtp støtting av fronten. Var vel like før jeg sluttet at dere faktisk sendte ned noe som kan kalles for "stack", men da var alt begeret fylt opp. Dere kunne heller ikke delta aktivt på en p0k3 aksjon, selv om dere hadde 50 adelsmenn og X antall nukes klare for take-off. Funneh, funneh, funneh.

Skjønner godt at Vorin fikk nok av Invicta kontoen. Han var vel en av hovedargumentene back in the old days for at accen ikke skulle sparkes ut av stammen. Men nå er det jo en ny ledelse ved bordet, noe jeg tror Invicta skal være meget glad over. Han har uansett mista "ansiktet" sitt her på V10, enten om han vil det eller ei. Så får vi se da, når han ikke vil til fronten, så kommer fronten til han. Lykke til, dette blir et masseslakt uten like!

(Dette er basert på egne meninger og hva jeg har stått for og gjort, bare sånn om enkelte skulle tolke dette en annen vei *host* )
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det slik ar alle spillere i en stamme skal fram til fronten da? Eg var jo 1 av 10 i stammen som hadde front mot Hinsides, JFF eller TE som også valgte å ikke gå til fronten. Hvorfor er det da eg som skal få pepperet? Uansett så skrøt jo du både på forum og chatt att du eide p0k3... hvorfor trenger du da meg nede i fronten?
 

DeletedUser

Guest
Ser jeg er nevnt her ved et par punkter, så jeg kan vel komme med en kommentar på litt her og der.

Det var aldri noe premadestamme(uansett hva du sier, Kristin :p).
AREA var bygd opp på dominerende spillere i forskjellige områder. Gjerne spillere som har en bra trackrecord ifra tidligere verdener.
I oppstartfasen var spillerene veldig avhengig av å klare segselv, siden stammen var rimelig spredt. Noe som kan ha fått en dårlig bivirkning, nemlig at noen ble veldig fokusert på eget beste, og ikke nødvendigvis stammens. Verste tilfelle er helt klart Invicta(Sondre).
Allerede i NBK ble både jeg og Kenneth svært skeptisk på denne karen, og årsaken til at vi ikke joina AREA tidligere, var at også Sondre var klar til å akseptere en invitasjon ifra Espen. Så det hadde ingenting med rank å gjøre, fordi vi var rundt 500 eller noe på den tiden. Årsaken til vår misnøye til Sondre var jo selvsagt at han nektet å bruke troppene sine for å hjelpe stammekompiser i nød. Men Espen sa at han skulle holde i tøylene, så vi aksepterte invitasjonen etterhvert.

Tiden gikk, men Sondre forandret seg ikke. Selv ikke etter at jeg og Kenneth ble en del av ledelsen i AREA, ville han gjøre noe av det som ble sagt/foreslått/tvingt på ham.
Tiden gikk enda litt mer, jeg hadde fått meg ny jobb som tok mye tid(noe den fortsatt gjør), og jeg orka ikke bruke noe mer av fritiden min på å bli motarbeidet av da spesielt Sondre, som aldri ble med på noe av det som kom på bordet.

Dette var ikke den eneste grunnen til at jeg hoppa av v10, det var selvsagt andre ting også, men slike småting er det i alle stammer, så orker ikke være mer presis enn dette.

Hvordan ting er i AREA nå, aner jeg ikke. Håper de snur trenden imot sine fiender, det er jo MASSE herlige og hyggelige folk i den stammen også, ikke bare egosentriske fjols ;)


Happy fighting!

mvh
 

DeletedUser

Guest
Ja kan kan vere enig med deg at helt i starten så så gjorde eg det som var til mitt beste, Men nå må dere ikke glemme at eg var nødt å nekte dere å adle dere opp til meg, dere hadde og lyst å ta JFF og de folka rundt der. Eg advarte dere og råda dere til å adle dere nedover i k55 for der hadde vi lite kontroll, men neida dere skulle absolutt adle oppe i k45 for de nede i k55 var ikke noe trussel sa dere. Hadde dere adla dere ned dit med en gang og latt oss få lov å adle nedover der så hadde p0ke hatt mye mindre område å etablere seg på og samtidig kunne vi hatt front der. At dere sperra av der nede så vi ikke hadde noen anen vei å gå er en av hovud grunnene til at eg har tengt at hmm dere får klare dere selv når dere ikke gidder å høre på gode råd samt å sperre av for oss så vi ikke kom ned dit. Pga dette så var eg ikke akkurat glad i dere.

Så var det neste problem da, Eg og cujos ligger klemstra mellom NBK, Hell og JFF, var vell i starten og en anen stamme der men de merga med Hell. Vi får angrep ifra alle de og er ikke sikkre på om vi kunne klare det presset. ingen i stammen ville hjelpe fordi de hadde nok med sitt. Hell søker av en eller anen grunn om IAP med AREA, som både meg og cujos var svært positive til. Eg brukte mye tid til å prøve å få den IAP søknaden gjennom men neida ledelsen nekta.... Den IAPen hadde ikke gått negativt utover noen i stammen, likevell ble den avslått til tross for at meg og cujos kjempa for den. Det var ingen som hjalp oss så hvorfor skal vi da hjelpe andre? Og det at dere da satt i ledelsen gjorde ikke saken serlig bedre da det virka som dere tydlig gikk imot oss på alt vi sa og gjorde. Så vi hadde ikke mye til overs for å gjøre en døyt for dere. Så ikke gji meg skylda for alt dere har lista opp i tidligere poster... dere har like mye skyld i det selv.....
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Hvis noen faktisk begynte å hjelpe de andre...hvis alle venter på å få hjelp før de gir hjelp er det ingen som får hjelp. :awesome:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ja kan kan vere enig med deg at helt i starten så så gjorde eg det som var til mitt beste, Men nå må dere ikke glemme at eg var nødt å nekte dere å adle dere opp til meg, dere hadde og lyst å ta JFF og de folka rundt der. Eg advarte dere og råda dere til å adle dere nedover i k55 for der hadde vi lite kontroll, men neida dere skulle absolutt adle oppe i k45 for de nede i k55 var ikke noe trussel sa dere. Hadde dere adla dere ned dit med en gang og latt oss få lov å adle nedover der så hadde p0ke hatt mye mindre område å etablere seg på og samtidig kunne vi hatt front der. At dere sperra av der nede så vi ikke hadde noen anen vei å gå er en av hovud grunnene til at eg har tengt at hmm dere får klare dere selv når dere ikke gidder å høre på gode råd samt å sperre av for oss så vi ikke kom ned dit. Pga dette så var eg ikke akkurat glad i dere.

Ut ifra statestikken så ser det jo ut til at Cujos fikk fronten sin til slutt? Ser jo hvordan det utarta seg. Du har aldri vært i nærheten av noen front i hele tatt, så vi har ikke sperret deg på noen som helst måte. Men slapp av, Luri er jo snart borte nå, så da får du vel viljen din? Vi tilbydde dere også byer i sør på fronten sånn at dere kunne være med og krige, men som Vorin sa til meg, da truet du han med utkastelse fra kontoen om han sendte tog... Kan også legge til at back then så var både White-Widdow og Soinner rett under meg og Robert, så vi var ganske innesperret selv, eneste utveien var og adle til sidene.. Såeh, Way to go kid.

Så var det neste problem da, Eg og cujos ligger klemstra mellom NBK, Hell og JFF, var vell i starten og en anen stamme der men de merga med Hell. Vi får angrep ifra alle de og er ikke sikkre på om vi kunne klare det presset. ingen i stammen ville hjelpe fordi de hadde nok med sitt. Hell søker av en eller anen grunn om IAP med AREA, som både meg og cujos var svært positive til. Eg brukte mye tid til å prøve å få den IAP søknaden gjennom men neida ledelsen nekta.... Den IAPen hadde ikke gått negativt utover noen i stammen, likevell ble den avslått til tross for at meg og cujos kjempa for den. Det var ingen som hjalp oss så hvorfor skal vi da hjelpe andre? Og det at dere da satt i ledelsen gjorde ikke saken serlig bedre da det virka som dere tydlig gikk imot oss på alt vi sa og gjorde. Så vi hadde ikke mye til overs for å gjøre en døyt for dere. Så ikke gji meg skylda for alt dere har lista opp i tidligere poster... dere har like mye skyld i det selv.....

Høhø, hadde JFF /m sine 999 allierte tatt knekken på dere, så hadde jeg død av latter. Just sayin', men mtp ditt nivå så hadde det vel ikke vært direkte overraskendes heller. Dette angående Hell var noe dere avtalte mellom kontoene deres, var nå ihvertfall det Vorin sa, om jeg skjønte "tvinner rundt lillefingern" konseptet korrekt. Vi gjorde det som tjente stammen best, noe du aldri har gjort når vi var inne. Daukjøtt og sytepave var/er stempla i panna di.

Meh, du får skrive hva du måtte ønske, gutten min. Ditt rykte for og være en udugelig spiller på V10 har nok nådd alle ører nå, så da får vi se hva som skjer når P0k3 adler seg opp til deg i nord.
 

DeletedUser

Guest
Ja virker som du har laget din egen lille verden kenneth, om du er smart nok så ser du at du faktisk motseier deg selv i den posten der!
Du får bare leve i den troa om at Invicta er en solo spiller som ikke hjelper til en dritt (nod)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Popcorn og brus her er jeg, så var det bare å sette i gang lesinga! Dette blir morro!
 
Topp