enda en gang blir stammen min oppløst

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nå er jeg dritt lei!!!
jeg får helt feil alternativer på den ticket tingen, fordi jeg har ingen som jeg mistenker!
stammen min har igjen blitt oppløst, når vi endelig klarte å bygge den opp igjen, denne gangen på verden 4.
Dette er tribalwars teamet sitt ansvar å finne ut av, dere kan lett finne ut hvem som trykkte på oppløs stamme knappen.
Jeg synest det er veldig dårlig av TW teamet hvis de ikke får denne spilleren banna fra tribalwars en gang for alle!
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Høres ut som om det er en av de du har tatt med igjen, noen som vil deg vondt:S
 

DeletedUser

Guest
Gjør det slik; Aldri gjør noken andre enn dei sjølv hertug. Selv om du stolar mye på personane, har dei ingen grunn til å være hertug. Den einaste privilegien dei får er å kunne fjerne andre hertugar (dei har inga grunn til å fjerne deg som hertug), forandre stammenavn(dei treng ikkje forandre navn uten ditt samtykke uansett), og oppløse stammen (som dei ikkje skal gjære).

Om kun du er hertug, og stammen igjen blir oppløyst, da er det garantert noken som sniker seg inn på din konto når du ikkje er med pcen, eller så har du blitt hacket.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde dere mange hertuger elns? Du/Dere blir eid så ofte! :) Og om du var i stammen står det hvem som oppløste stammen i en rapport :)
 

DeletedUser

Guest
Chill a. Det er en del av spillet, så bare tenk over hvem du gir rettigheter til ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol?

Max owned? :rolleyes:

At det går an, han klager på at det er teamet som skal banne denne spillern som gjore det? Wtf? :p

Hvor "smart" går det ann å bli? ;p

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Hvis det var en spiller som enten hadde hertug privilegier eller var KV for en hertug... synd. Dersom du mener det har foregått noe som direkte bryter en av spillets regler, send inn en ticket.

Geschlossen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp