Videresendt, Inno Endring på byfane.

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Heisann, jeg satt å så på en by jeg holdt på og adle og ønsket meg noen ekstra muligheter inne fra bysiden.

I og med at denne har vært endret på så mange ganger nu så tror jeg ikke det skulle bli store vanskeligheter med å implementere de få funkskjonene jeg ønsker.

Forslaget er forsøkt illustrert i paint...

[SPOIL]
70dd2cfbef138074186902692b386782.png
[/SPOIL]

Altså 3 ting

1. Scrollehjul til rapportene inne på byen man ser på. (Trengs for å enkelt lage skrytetråd på stammeforum!)
2. En videresendingsknapp, så kan vi videresende rapporter mer effektivt på forespørsel fra andre!
3. En knapp som legger rapporten i notatblokka. Med bilde slik det legges ut på forum, hvor awesome hadde det ikke vært å ha en slik knapp?


Kan dere være så vennlige å videreformidle dette til den rette instans?
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Noen av disse forslagene har alt blitt stilt, og videresendte, men jeg støtter selvsagt det nok en gang.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ønsker å påpeke at dette er det mest fortreffelige forslaget jeg har beskuet på både år og dag. Ja, det er nesten så det vekker slike sterke følelser at tårene triller. Hadde jeg hatt Gåsa hos meg nå hadde jeg kastet meg over han, revet av han klærne og hatt het elskov med han i timesvis!

[spoil]
seal_of_approval_by_magnaen-d5oa99s.jpg
[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Videresending og notis(arkiv)overflyttingen er mulig med noen enkle script. Scrolling er også mulig med script, men noe mer avansert. :)
 

DeletedUser

Guest
seff støttes dette. Når gåsa for en gangs skyld kommer med noe konstruktivt, så må det støttes
 
Topp