Epickis historie med høyst subjektivt perspektiv

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Liker deg veldig godt jeg Tuva :*

Fizz: bastard!

Mulig jeg må begrense romanen litt ja :p
 

DeletedUser

Guest
Det måtte blitt en bokserie... Som The Wheel of Time.

Djeez... helt til nå har jeg følt meg temmelig oddball som leser WoT uten at noen andre jeg kjenner gjør det :eek: You've brought me to the light! :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
WoT lest gjennom 2 ganger :)

Gleder meg som en unge til siste boka. Kommer i 2012!!!! \o/
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke lest de to siste :eek: Men den tredj-siste tok jeg på engelsk. Noen som har hørt noen rykter om hvorvidt de blir oversatt til norsk snart? :)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer EPICKI, og spesielt ciao, med seieren :)

WoT lest gjennom 2 ganger :)

Gleder meg som en unge til siste boka. Kommer i 2012!!!! \o/

Bare to? Amatør! *Går å tar på boka han har som ble signert av Brandon Sanderson*
 

DeletedUser

Guest
Takker for et fantastisk samarbeid og vel fortjent seier:D

Vil og gi heder til Nikko som har vært dual på mijael kontoen det siste året og holdt den i live når jeg ikke har hatt tid eller gidd;)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Må vell nesten skrive gralla her jeg også :)

Var noen kjekke fighter vi hadde før yamato la ned og jeg slutta verdenen...
Virkelig fortjent seierherre her :)
 

DeletedUser

Guest
Som en forkjemper for minimal TW-aktivitet applauderer jeg EPICKIs oppnåelser på V6.

Dere har muligens ikke innsett det ennå, men vi kjempet for det samme. Dog kan det sies at vi hadde hver vår tilnærming, og denne forskjellen kan vises ved grafiske hjelpemidler.

Der hvor jeg hadde en tilnærming hvor jeg gikk foran med et godt eksempel:
[SPOIL]
5.jpg
[/SPOIL]

Hadde dere en mer "In your face"-holdning:
[SPOIL]
1.gif
[/SPOIL]

Jeg personlig er overbevist om at det er kombinasjonen av de to tilnærmingene som har gitt det overveldede resultatet at all aktivitet på V6 har opphørt å eksistere. Derfor velger jeg å takke hele EPICKI for det lønnsomme samarbeidet; takk!

For Aktiv?
Ikke I Bruk
 

DeletedUser

Guest
Det er da åpenbart at dere mente det, om noe annet hadde vært tilfellet ville dere nok ikke valgt den tilnærmingen dere valgte. :eek:

Men jeg vil gjenta, kombinasjonen av våre to forskjellige tilnærminger må ha vært det som gjorde at resultatet ble som det ble. Om du er uenig i dette får så være, men da bevisstgjøring kan ses på som en viktig del for at et resultat skal vedvare velger jeg å se på min tilnærming som viktig på lik linje med deres.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke det blir aktivitet på v6 igjen uansett hvor bevisstløse vi blir :)
 

DeletedUser

Guest
Det betviler også jeg på det sterkeste, dog gjaldt ikke mitt poeng kun V6.
Selvklart er det toppers at aktivitet på V6 er fraværende, men dersom aktiviteten som kunne/ville vært på V6 kun blir flyttet til andre verdener på TW har vi ikke oppnådd noe.
Derfor er bevisstgjøringen viktig, ikke for å hindre aktivitet på V6, men for å hindre aktivitet på TW.

I tråden jeg tidligere linket til var det et bilde av en graf som viste hvilken effekt jeg personlig forventet å ved å spille på V6, da det nå synes som bildet er fjernet betviler jeg at det vil være til hjelp å henvise til det aktuelle bildet. Dog er det lett forklarlig:
  • Aktiviteten starter på nåværende nivå
  • Aktiviteten øker som følge av folks vilje til å motbevise mine teorier
  • Aktiviteten faller til opprinnelig nivå da folk ikke lengre bryr seg nok om meg til å ønske å motbevise meg.
Om man så forestiller seg grafen, for så og "snu" den slik at aktiviteten ikke øker for så å avta men derimot avtar for så å øke vil man da sitte med en graf som i større grad vil kunne representere utfallet som vil forekomme etter V6s avslutting. Dette med mindre man tar hensyn til bevisstgjøringen, da vil man kunne håpet at aktiviteten kun avtar, for så og stabilisere seg på det nye, lavere nivået.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor startet du på v6 om målet var å minske aktiviteten? Burde du ikke heller bare... slutte å spille?
 

DeletedUser

Guest
For å ha mulighet til å nå flest mulig folk med sitt budskap må man opptre i områder utover hva man først vil anta ved logisk tenkning. Ved å opptre ingame vil man bedre kunne både nå andre spillere og fremme sitt budskap, la oss heller ikke glemme det faktum at det ikke er 100 % av spillerne som er aktive eller tilstede på forumet. Om man da ikke opptrer ingame vil man ikke nå disse spillerne.

Samt at etter hva jeg vet kreves det en ingame-profil for å få registrert en forum-profil. Jeg er fullt klar over at det ikke kreves aktivitet ingame på denne profilen, men på hvilket grunnlag jeg la ned litt aktivitet på V6 føler jeg ble forklart ovenfor.

Forøvrig er jeg av den oppfatning at jeg bedre kunne statuere et eksempel ved å kutte aktivitet etter å faktisk ha vært aktiv, fremfor å kutte en ikke-eksisterende aktivitet.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan gikk du frem for å nå spillerne ingame med ditt budskap? :)
 

DeletedUser

Guest
Beklager sent svar, men i sammenheng med at jeg forsøker å fremstå som et godt eksempel samt som leder for Aktiv? må jeg passe på tidsbruken min.

Grunnet overhengende fare for at fremgangsmåtene mine kan bli misbrukt av medlemmer av Aktiv! i pro-TW-propaganda ønsker jeg ikke å fremlegge slik info over nettet.

Ved fremskaffelse av egne brevduer kan det utføres ny vurdering angående muligheten for å få motta den ønskelige informasjonen.
 
Topp