Det betviler også jeg på det sterkeste, dog gjaldt ikke mitt poeng kun V6.
Selvklart er det toppers at aktivitet på V6 er fraværende, men dersom aktiviteten som kunne/ville vært på V6 kun blir flyttet til andre verdener på TW har vi ikke oppnådd noe.
Derfor er bevisstgjøringen viktig, ikke for å hindre aktivitet på V6, men for å hindre aktivitet på TW.
I tråden jeg tidligere linket til var det et bilde av en graf som viste hvilken effekt jeg personlig forventet å ved å spille på V6, da det nå synes som bildet er fjernet betviler jeg at det vil være til hjelp å henvise til det aktuelle bildet. Dog er det lett forklarlig:
- Aktiviteten starter på nåværende nivå
- Aktiviteten øker som følge av folks vilje til å motbevise mine teorier
- Aktiviteten faller til opprinnelig nivå da folk ikke lengre bryr seg nok om meg til å ønske å motbevise meg.
Om man så forestiller seg grafen, for så og "snu" den slik at aktiviteten ikke øker for så å avta men derimot avtar for så å øke vil man da sitte med en graf som i større grad vil kunne representere utfallet som vil forekomme etter V6s avslutting. Dette med mindre man tar hensyn til bevisstgjøringen, da vil man kunne håpet at aktiviteten kun avtar, for så og stabilisere seg på det nye, lavere nivået.