Epickis historie med høyst subjektivt perspektiv

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Edit: Denne har blitt litt herpa etter div modereringer og krangling.
Vit at den var awesome! Awesome to the max!

Epickis historie
Kapittel 1 / 2343449

Kalenderen sier onsdag 21 Juli. Klokka sier 18:25, husker ikke om den noensinne har gått riktig. Telefonen ringer sin sedvanlige melankolske melodi, "Halleluja" dundres ut over stua. En eller annen jobbkompis har tydligvis funnet det morsomt å bytte ut min standard HTC ringelåt. R¤%&%¤...De liker ikke meg, og jeg liker ikke dem.
Jim Beam hyler ut til meg om at vi hadde en date i kveld, men det slår meg, om ikke denne telefonen er en jobb, så er jeg på jernvarehandelen og bøffer rødsprit i morra.
Det var X dama på telefonen. Hva har jeg gjort nå? Blikke penger av detta! %¤&¤%&
"Hansiiiiiiiii, du må bli med på nye verden! V6 vettu! Dommola, Are og Anita er med! VI SKA VÆRE POLAAAAKKAAAAAA"
Er j#¤%#¤ lite kean på en ny verden nå......V2 gikk som det gikk, er derfor jeg og Jim ble kompiser......Men, blakk som jeg er så tenker jeg at det må være en prize! En belønning som venter i det fjerne! Hver eneste lille fiber i kroppen hyler nei, men jeg sier ja...Som vanlig......


ooooooooooook. Skal jeg fortsette slik så blir dette på....la oss regne...Dette er 5 minutter i løpet av 1 år og 2 måneder ish.....veldig veldig mange sider blir vel konklusjonen. Får la romanen komme på et senere tidspunkt! Må jo tjene litt grunker også!

Starten
Gidder ikke liste opp startlista til Epicki, da veldig mange av dem falt av lasset de første ukene. Mange av dem gjorde en god jobb før de ble borte, men borte ble dem. Så enkelt er det, det er en hard TW verden.
I starten var det en ting som gjaldt, vi skulle kveste våre Yamato-venner! Venner er dem, har møtt flere av dem i løpet av mine TW år, derfor de måtte kvestes, enkel logikk spør du meg. Er ikke noe så festus som å knerte kompiser i TW.

Vi gikk 100% off selvsagt, vårt defence besto i angrep og backtiming. Vi tok ut mange Yamatospillere. Måtte ha noen pils på lager i tilfelle vi så en Yamato-spiller vi hadde backtima som hadde gått grå. Da ble det schål på skype. Vi koste oss :)
Må gi Spaz aka Gussi og Are aka Ex-Con mesteparten av cred`n på dette tidspunktet. Vi var bekymret for Gussi sin helse under den perioden. Mannen drakk red bull som det var saft. Var svært aktiv jeg også, men ekke snakk om at jeg ikke får søvnen min.


Denne strategien kostet. Våre kontoer var småherpa alle som en. Vi konsentrerte oss bare om offensive tropper og blåste de vekk på å ta ut Yamato. Vi vokste ikke i nærheten like fort som spillerne rundt oss, og på et tidspunkt var jeg redd for at vi ville bli adlet bort som stamme.
Men så fikk vi adels :) De store spillerne rundt oss hadde konsentrert seg litt vel om størrelse og ikke nok om tropper. De hadde ikke bra nok kommunikasjon innad i stammen sin og fikk ikke nok forsvarstropper fra sine stammefrender. Når vi kjører på med nukes fra 10 spillere mot en spiller, og nabospilleren fra Epicki er klar med adels, vel det gikk som det måtte gå, de ble adlet bort. Er slik en 3K spiller kan ta ut en 25K spiller, å ha gode stammevenner.
Samarbeid! Hele veien!
Personlig tok jeg over Lerski etterhvert (kontoen var da 28K elns, min origkonto ble drept mens jeg var på sommerferie). Are tok over Judge Judy. Spaz ble adlet av en polakk (hihi) men restartet, osv.

Midgame
Jeg lå litt alene med Lerski kontoen og stammen Smack hamret på meg. Resten av Epicki var opptatt med Yamato, så akkurat det tidspunktet var et helvete, snaut med støtte å få. Men med døgnovervåkning fra flotte kontovakter så kom jeg meg gjennom. 70K mot samlet 500K elns. Tok meg strake veien til toppen av ODD lista, lå vel på 4 plass ODA da, og som en oda hore..... Awesome! Blir lei meg med tanke på ODD`n jeg ikke fikk med alle nuksa jeg dodga :( Både Gussi og Are hadde økter som KV på kontoen min, men den som gjorde en helt sinsvak jobb var Tine aka Mijael. Jeg gjorde nemlig den teite tingen (TW wise) å invitere Anita og Are til min 30 års lag, og i vanlig Hanse-stil så fortalte jeg Smack om det :p
Selvsagt angrep de meg med alt de hadde på min 30 års lag, så mens mange av hovedspillerne i Epicki var proper drita i et svært partytelt på Strømmen, satt stakkars Tine og splittet tog på Lerski kontoen, og dette samtidig som hun hadde adelstog i hopetall inn på egen konto. For en kvinne!!!
Vil poengtere at jeg leder statistikkene 30-19 elns på dette tidspunktet (hovedsakelig for å plage Ciao :p )


Yamato gav seg til slutt, etter en veldig fin avslutningspost av Shaman Matozan.
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=10610
En verdig avslutning, for en verdig fiende.

Etter dette fikk jeg støtte i hopetall og det var Smack sin tur til å få merke Epickis angrepsvilje. Etter en måned eller noe lignende, så smuldret Smack til biter. Vi inviterte de beste spillerne fra Smack, de som hadde gjort seg fortjent vår respekt, den er ikke lettkjøpt....
Det ble noen flere invites (Fra Nato tror jeg). Are tok helt av mens jeg var borte :p Kom tilbake etter en helg på fylla med fordoblet stall, djeez. Men som vanlig i TW land så forsvant mange av dem.


Veit ikke helt hvor mye mer det er å si. Kan nevne RR som siste fiendestammen som prøvde å gjøre noe mot oss.
NATO var der husker jeg, de gikk ned etter litt trøkk.
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=11049
De alle hadde en ting til felles. Indre problemer i stammen, dårlig kommunikasjon, gode enkeltspillere. Vi kunne slite med en spiller her og der, men de fikk ikke nok hjelp fra stammen sin til å kunne holde ut over tid. Det er vel hovedforskjellen fra Epicki vrs røkla (forøvrig et vanlig problem på alle verdener).

Endgame
Etter dette har det gått ca 10 måneder. La meg være klar: Vi VANT på dette tidspunktet. Ingen stammer hadde en sjangs mot oss etter at Nato gikk ned. Nada nix. Resten av V6 har hovedsakelig bestått av å adle litt her og der. Så vi vant på 4-5 månder med heftige angrep helt fra starten. Det eneste som kunne ødelegge for oss var om vi masseslettet oss grunnet kjedsomhet (slik vi som var i DOGZ gjorde på V3). Det er for dumt når eneste motstanden er kjedsomhet. Ingen spill skal basere seg på det, blir så feil.....



Nå er noen enkeltspillere veldig mye nevnt her, men de fleste av oss har hatt hver vår rolle:
Cudos!!!!:

RDI-rsr: Han er bare rar! Vet fremdeles lite om fyren, men lojalitet og utholdenhet, det harn!
knut storfot: Hubbeline (original Judge Judy), dual med kjærsten sin. Aner ikke noe om karen egentlig, annet enn at han henter Tine (Mijael) på byn :O Shady!!! (fikk kjeft, var visstnok Hubbe som gjorde det, im so confused :S )
Moonshie: Mannen kan adle! Insane ODA, desverre ikke på skype så vet ikke noe om han personlig.
chhriss84: Tuva! En av de vi inviterte fra Smack, hun adlet gråbyer rett ved meg mens hun var min fiende. Flink pike indeed!
The Mad Professor: tror de var 3 spillere og er 2 nå. Alexi er vel hovedspillern. 1 stk sprø kis altså.....sånn wacko altså...ikke helt god....der oppe.... :p
Mr. Awesome: Spiralis......soon to be 3 barnsfar fra Mo I Rana. Haha, your screwed!
-lilith-: Var 3 eller 4 spillere. En av de fra Smack. Hørt lite fra noen av dem på lenge, men er grønn hvertfall : P
Judge Judy: ARE aka Ex-Con, mr kløne! Hubbeline hadde denne originalt, og Are kom inn som dual etter å ha herpa egen konto. Jeg og Are smalt på hverandre i går :) Det var gøy! 1 stk spiller of awesomeness! Hilde er dual her nå. Hadde vært så insane fett om hun logget på når jeg og Are smalt på hverandre, lurer på hva hun hadde tenkt.
Spaz: Mr klin kokos under oppstartfasen, så blirn så inaktiv som bare en som har falt tilbake på wow-vogna har blitt! Men han imponerte helt insane i starten! En av Glitter sine stjernespillere (som pleier være junk :p ) som virkelig leverte!
Bozena: Murmel! Mr bo i Thailand og slikke sol. Slask! Dette er den spilleren som har kommet seg helt sinsvakt som spiller. Gått fra å være "hanse, kan du ta kontoen og gjøre...noe" til å blåse på og SLÅ MEG PÅ ODA!!! BALLE!!!!
ciao: Mr boler! Han liker å kose med brystvorten sin foran speilet, men når han setter seg ned foran pc`en og er klar for å adle så er det få som slår han. Gjelder i speed også, og Ciao (og Bl00dkillz0r (elns)) er en stor del av grunnen til at Epicki (med norsk flagg på brystet!) vant den scandinavian speed skiten som var for en stund siden. Bl00dkillz0r var dual en stund etter å ha latt Ciao innadle seg. Hilde var dual før Bl00dkillzor, men var noe V8 styr der med kontoer, så de kunne ikke vært duals lenger. Men credz skal hun ha! Særlig siden det ser ut som dette blir "vinner"kontoen på V6, hun har også vært med Epicki helt til slutten siden hun ble invite fra Smack. Hun er nå dual med Ex-con (ja selv jeg er forvirret over Epicki sammensetningen av spillere og duals).
mijael: Tine......I love'ya! Always have! (sleng på litt scottish aksent der så er det william wallace style!)
SoulHunter: Mr noblin man. Gode gud, mannen kan adle!!!!
wania: Anita/Wynja !!! :* :* :*
Ksiaze z Bajki: Dommola som bare skulle leke litt....fnis :p Gikk som det måtte gå. Spelling på dass både på jobben og hjemme :D
king of the rim: Vet lite om karen forutenom at han holder navnet sitt ved like! Mannen adler rimmen som verden var soft-is som smelter. Kongespeller å ha! Særlig på slutten :D
General112: Vet ikke om jeg gidder å oversette til General1 fra V1 (well I just did). Mr Cluster! Kongespeller! Forsvant desverre for....(la meg sjekke.)..."""Kontovaktlogg for denne kontoen for de siste 120 dagene: 108 dager"" ....108 dager siden......
Har holdt kontoen hans i live via KV av respekt.

Noen propagandaposter med masing om sletting og vinning:
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=11207
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=12746
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=13465


Skal lage enda en post med spillerne som har avsluttet V6 på ufint vis senere <3

Hanse
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Veldig artig lesing! :)

Lurer på hvor lenge du får lov til å beholde banneordene :D
 

DeletedUser

Guest
du har alltid vært vår lille gullfisk hanse.... vi skal nok lære deg hvem som er hvor og når før eller senere ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjorde nemlig den teite tingen (TW wise) å invitere Anita og Are til min 30 års lag, og i vanlig Hanse-stil så fortalte jeg Smack om det :p

hehe synes jeg huske du mista en by eller 2 da jeg :rolleyes:


-svineinfluensa-
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
husker ikke jeg, men dreit i det :p Var 1 stk konge 30 års lag :) Og Mijael gjorde en kongejobb uansett!
 

DeletedUser

Guest
feirer bare 30 års dagen en gang i livet og gikk jo bra uansett .. satt noen jævler av noen kv på kontoen din under den lille krigen vi hadde . men morro var det :)
 

DeletedUser

Guest
Som alltid, Hanse: Epic! \o/

Og da snakker jeg om 30 års-laget ditt!!

:*
 

DeletedUser

Guest
Kanon bra hanse! :)
er på skype, bare litt dårlig å prate =)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
O:H hadde jeg faktisk helt glemt at eksisterte, men det er sant det! Er vel flere derfra...hmmmmm. Var fra O:H Are tok en inviterampage fra mens jeg var borte? humhum.
 

DeletedUser

Guest
Konge Hansi! :) En flott avslutning på v6 og min TW tid. :) Time to move on to bigger and better things.

Bortsett fra at vi hadde en kongegjeng med fantastisk god kjemi så hadde vi en god balanse mellom type spillere syns jeg. For jeg personlig er en earlygame spiller, og lategame så blir jeg lei. Mens andre starter tregt og kommer bedre til mid/late game. Vi hadde mange som var gode early, gode mid og late game. At enkelte har utholdenhet til å holde på med dette i år ut og år inn er ufattelig. Jeg har ikke den "stayer-viljen". Spesielt bra for de som har jobbet hardt med adlinger mot slutten og sørget for at det ble 100% spillerbyer. I bow to you!

EPICKI 4 life. Thihi. Snakkes aldri igjen! ;)

Gussi aka Spaz out.
 

DeletedUser

Guest
Nåh, du får bli med på 10 års jubileum når den tiden kommer du og!
 

DeletedUser

Guest
jiihaaa, nå er det bare gråbyer igjen til meg :)

men bare innrøm det Hanse, du liker meg eeegentlig litttegrann ?
 

DeletedUser

Guest
Flott og artig lesning :) Skryt skal Epicki iallefall ha. Noen som gidder å regne ut hvor mange sider romanen om Epicki kommer til å bli? :D
 

DeletedUser

Guest
Har mine tvil der Wynja.. Wheel of Time e alt ainna enn det Epicki va på V6. Lang, vanskelig å spennende.

Epicki vs V6 va mer som kort, enkel og pissekjedlig :p Skamesjå! Personlig syns æ Epicki ligne litt på MacGyver :) Skape gull (Stammen som helhet) ut av gråstein og mainnsjit (Are og Hanse).
 

DeletedUser

Guest
what :eek:..... Vi var da gull før vi startet... i allefall i følge oss selv :D
 

DeletedUser

Guest
Var kun lengden vi snakka om her, skrevet på samme måte som Hanses innledning. Så jeg måtte komme på en litt lang serie.

Vi kunne nok fått til et par heftige bøker, om vi skulle gått etter ingame action, men deretter ville jeg rett og slett anbefalt alle å bare drite i å lese resten av serien :p

Som Hanse sa, vi vant etter 4-5 måneder. Deretter var den eneste motstanden kjedsomhet.
 
Topp