Er dere klare?

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sorry, så ikke dato, du postet 2. og intervjuet ble posta litt senere samme dag. xD
My bad :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke snart på tide at en fra Yakuza får den gleden av å bli intervjuet? Da Geronim, Nemesis eller Vifle foreksempel?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Skal ta litt selvkritikk for at det kanskje ikke har vært de spillerne som har vært ønsket mest. Da jeg har villet få bygget opp litt erfaring og få litt flere innspill først.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er mest glad for at det blir liv her, men så klart en Yak ønsker å se en av sine egene.
Men overaskelser er jo fint, så jeg synes det har vært greit med noen andre folk.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
er det sluttpå disse intervjuene, gi beskjed i såfall mulig andre kan ta over
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ?
Altså, det er intervju på g., men sommeren gjør alt mye tregere.
 

DeletedUser

Guest
Nei, han mente gang - det var ekstremt vanskelig for han å skrive tre ekstra bokstaver i stedet for ett punktum og ett komma rett etterpå :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, han mente gang - det var ekstremt vanskelig for han å skrive tre ekstra bokstaver i stedet for ett punktum og ett komma rett etterpå :)

Kommaet var jo ikke med i ordet, men etter ordet. Da blir det "gang,". :)
 

DeletedUser

Guest
02.06 viser datoen på forrige intervju.. Det er 3 måneder siden.. Snart et nytt intervju klart??
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ta og les igjennom hva jeg skrev til deg på skype i går kveld (før klokken 00:12). Les om og om igjen helt til du forstår hva som står der.
- For du har tydeligvis ikke gjort det enda ?
 

DeletedUser

Guest
Synd det aldri ble noe intervju med noen i Yakuza, hadde vært gøy å lese i ettertid for oss som slutta :)
 
Topp