Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
25.02.08 startet jeg. I hva grad jeg fremdeles spiller kan nok diskuteres, men er iallefall her fremdeles
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Startet vel rundt denne tiden på året i 2008, og har vært litt av og på siden da.

Relativt lite tid til spilling for øyeblikket da, men får se om jeg kommer sterkere tilbake om noen måneder/år :)
 

the best player

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jupp :)

V1, v2 etc. Ser bl.a. Reisverket fortsatt er her og noen til, men det er vel videreførte kontoer? Er det noen som fortsatt spiller her som var med helt fra starten av TW? Nysgjerrig :)


Er her enda je :) Har vøri her sida det begynte, har hatt navnet The best player i mange år, men husker itte hvilke navn je begynte med :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vant betarunden før V1, så det er vel kanskje tidlig nok. Men slutta heldigvis for noen år siden. Må si at det er overraskende mange kjente navn her fortsatt. Skal dere ikke slutte snart? Det kan anbefales på det varmeste!

Er og her jeg., og spiller stadig aktivt. Spiller stadig på gammelmåten.....en konto en spiller og alltid samme nick.

Gertpe! <3
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sitter enda å venter på v69 Mikkel da du endelig kommer tilbake ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg vant betarunden før V1, så det er vel kanskje tidlig nok. Men slutta heldigvis for noen år siden. Må si at det er overraskende mange kjente navn her fortsatt. Skal dere ikke slutte snart? Det kan anbefales på det varmeste!



Gertpe! <3

God sommer Mikkel. I am still here :(
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vel, hvis jeg telles, så er jeg vel innom forumet nå og da, fortsatt.
Men sluttet å spille etter v14.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tok meg et par dager før jeg så hvor jeg logget meg inn :oops:
 
Topp