Er det rart jeg ikke poster her mer?

DeletedUser

Guest
Hey,

Må først si at det er litt moro å si at jeg er savnet ^^

det er jo nesten litt savn å se hvor MD en gang var :p høy på pæra.. alltid noe å argumentere om;)

Nå da MD? du har vel ikke så mye å si nå?:eek:

Jeg savner de gode, gamle diskusjonene, jeg :( Ikke noe gøy å bare diskutere med folk som mener det samme som en selv...

At MB annonserte ingen posting på forumet nylig kommer meget beleilig, ja... Skulle nesten tro det var noe som var på gang til å skje?

Meh.. Duden va opptatt med russefeiring - Derav opphold på TW. Men seff, om hanj plutselig finn ut at hanj faktisk har et liv utenom det her krampeaktige crapspillet, villa det vært best for allje parta :)

Altså det er bare kos. <3

Eneste grunnen til at jeg popper innom er pga den elendige propagandaen som blir spredt rundt om kring. Samt den krigingen mellom enkeltspillere på forumet. Patetisk. Ta det over Skype folkens og ikke spam ned forumet.. Det er bare ødeleggende og ingen bryr seg.

Anywho..

Moro å se på hvordan den lille stammen som kom ut av IB, ble blåst opp av Scar. Og så står det
Så, er dette starten på slutten av IB? Viser endelig IB svakhetstegn, og skal de felles pga av innaktivitet, noe som kan ha røtter i konstante angrep og bytap som kommer fra BOL, RNG og H.F.O?
noe som gjør viser at dere er ganske så feilinformert. Dette har ikke endret noe som helst. Og de gikk heller ikke ut i krig med oss, men en allianse, noe som er helt greit. Blir akkurat det samme som FLR i RNG, men her har vi en SAMMENSVEISET gjeng som er aktive og får jobben gjort.. I motsetning til blærene i FLR som kom gråtende tilbake til mamma etter en liten stund. Patetisk.

Og hva får dere til å tro at IB viser svakheter? Vi har i løpet av de siste ukene øket adlingen av RNG, BOL og H.F.O, noe som viser styrke mens vi er i mindretall. Eneste grunnen til at vi taper på statistikken er at det adles av innaktive spillere med KV. Oh, suprise at man mister byer da! Dere har faktisk gjort en god jobb med Teacher, skal ikke si noe imot det. Hvor stor prestasjon det er kan man jo diskutere... Men nonetheless... IB er sterk sammen med HVIB og ROTA, som den utbrytende stammen nå heter.

Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking, ROTA
Side 2:
Stammer: , RNG, RNGA, BOL, H.F.O

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 668
Side 2: 944
Forskjell: 276

Her hadde det vært fint om FLR ble med i statistikken, men de stakk jo tilbake til RNG..

Og her ser vi hver side i krigen:

De lilla mot de grønne.

Lilla:
RNG, RNGA, BOL, H.F.O

Grønne:
IB, HVIB, viking, ROTA

Lilla= 35,927+24,492+8,078+1,761= 70258 landsbyer
Grønne= 27,099+19,954+4,575+1,304= 52938 landsbyer

70258-52938=17320 landsbyer

Lilla= 65+50+54+33= 202 medlemmer
Grønne= 36+51+5+33= 125 medlemmer

202-125=77 medlemmer.

Og hvis vi ser tilbake på statistikken (antar at vi tok rundt 100-150 byer av FLR), så leder de lilla med røffe 100-150 byer. Med tanke på at IB har én front, så sier det ganske mye om samarbeidet da vi tross mye KVer og annet bull, at vi gjør det ganske bra ;)
Det er faktisk mer mistanke om at RNG knekker før IB. Mye uroligheter i RNG leieren (hørt fra kilder i RNG selv).

BOL slapper av og tar føringen i spillet. Mye gjør de kanskje ikke, men de leder i hvert fall og det er jo det som teller right?

H.F.O er det moro å krige med forresten. Spesielt siden de skryter så mye av sine offensiver. Og jeg som har vært KV for han de angrep kan si mye om akkurat den "offensiven". "Vi tar rundt 200 byer hver gang" var utgangspunktet.. De har slitt ekstremt for å klare å ta 40 stk. Haha... Veldig artig.

epic-fail-demotivational-poster-1208222805.jpg

Takk til dere som (kanskje) savnet meg og takk til all den morsomme krigingen på V1! Har fått blod på tann, så RNG skal slite framover ^^

~MD~
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
H.F.O er det moro å krige med forresten. Spesielt siden de skryter så mye av sine offensiver. Og jeg som har vært KV for han de angrep kan si mye om akkurat den "offensiven". "Vi tar rundt 200 byer hver gang" var utgangspunktet.. De har slitt ekstremt for å klare å ta 40 stk. Haha... Veldig artig.


Slitt ? Hahaha, så og si alt har gått inn:D Eg har kanskje mistet 5 tog til sammen og har tatt byer til eg gikk tom for adel. Det verste at vi knapt trenger å time inn noe som helst fordi alt går på stack, greier ikke folka og stacke en by så lar de den gå. Kun 1 tog er blitt snipet og det var kv MD:eek:


Når det gjelder 200 byer så har vi tatt det på så og si alle offensiver det siste året, husk at vi startet med 4 byer i k85 for et år siden, da hadde IB/HVIB 1800. Du kan jo sjekke hvordan det ligger an nå MD og se om du forsatt syns det er "artig" :) Hehe

Økt adlingen av HFO ? Solstikk MD..

Dere bør være bekymret for at deres mest aktive folk (aktive på inn adling og grå by H**) ikke greier å ha konto selv når de får inc. Hver gang vi har angrepet noen de siste 3-4 mnd så er det "topp" folka i IB som tar over konto:) Om det er fordi IB skal redde stats så langt det går eller om det er fordi folk ikke klarer inc så er det uansett negativt for dere i lengden.

Vi skal forsette lenge, så like greit å sette opp turnus på kv med engang;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Slitt ? Hahaha, så og si alt har gått inn:D Eg har kanskje mistet 5 tog til sammen og har tatt byer til eg gikk tom for adel. Det verste at vi knapt trenger å time inn noe som helst fordi alt går på stack, greier ikke folka og stacke en by så lar de den gå. Kun 1 tog er blitt snipet og det var kv MD:eek:

Jeg har vært KV en god stund og kan si at mer enn 1 tog har blitt snipet av dine "tog" :) Du har også mistet mer enn 5 tog, ikke så fryktelig mye mer, men litt.


Når det gjelder 200 byer så har vi tatt det på så og si alle offensiver det siste året, husk at vi startet med 4 byer i k85 for et år siden, da hadde IB/HVIB 1800. Du kan jo sjekke hvordan det ligger an nå MD og se om du forsatt syns det er "artig" :) Hehe

Syntes det er artig fortsatt, for dere har blitt så høye på pæra. Nå som dere møter virkelig motstand sliter dere ganske kraftig.

Økt adlingen av HFO ? Solstikk MD..

Adlet noen byer av dere under offensiven, og det var rimelig enkelt...

Dere bør være bekymret for at deres mest aktive folk (aktive på inn adling og grå by H**) ikke greier å ha konto selv når de får inc. Hver gang vi har angrepet noen de siste 3-4 mnd så er det "topp" folka i IB som tar over konto:) Om det er fordi IB skal redde stats så langt det går eller om det er fordi folk ikke klarer inc så er det uansett negativt for dere i lengden.

Sommerferie, IRL og slikt tærer på alle. Og dere har slitt for å få tak i de få byene dere har klart å ta til nå. Om vi skal redde stats? Hvorfor tror du vi har allianser? Vi hjelper hverandre med alt. De med inc klarer det helt fint ;)

Vi skal forsette lenge, så like greit å sette opp turnus på kv med engang;)

Vel, gleder meg til å se spydspissen knekke. Skal ikke så mye til.

seks tegn.
 

DeletedUser

Guest
Nå må det nevnes at grunnen til at IB er i undertall tross alt har noe med valg tatt tidligere i spillet. For eksempel det å dolke sin lengst stående allierte i ryggen, for å nevne et eksempel på noe som kanskje ikke var så smart :joverrasket:

Uansett... Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan FLR egentlig gjorde det, så jeg sjekket opp hvordan samtlige spillere gjorde det mot IB, HVIB, ROTA og Viking i den tiden de var i stammen;

  • Pitchoun -493
  • mogan -1
  • Brotherhood of steel +77
  • Op92 -3
  • Super lol +16

= -401

De andre var der ikke spesielt lenge, eller var langt unna fronten, så gidder ikke telle med dem.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har vært KV en god stund og kan si at mer enn 1 tog har blitt snipet av dine "tog" Du har også mistet mer enn 5 tog, ikke så fryktelig mye mer, men litt

Det er Bs, et tog er snipet resten er stack. Eg kan legge ut den rapporten også, det var et elendig tog der siste adel "hengte" seg opp og gikk ut 400-500 ms bak de andre 3. Eg gadd ikke avbryte fordi det har skjedd vel ofte de siste mnd, enten går toga veldig fort eller så blir det sånn som dette.. Hører det er mange som har dette prob. etter siste OPERA oppdatering?


Antall: 0 0 0 0 0 0 0 50 0 0 0 1
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 50 0 0 0 1



Syntes det er artig fortsatt, for dere har blitt så høye på pæra. Nå som dere møter virkelig motstand sliter dere ganske kraftig.


Det er allerede kommentert, vil bare legge til at vi akkurat har startet og vi er kjempe fornøyd så langt:D


Adlet noen byer av dere under offensiven, og det var rimelig enkelt...

At du tør å nevne dette :eek:? Utrolig, store sterke IB som KUN går på de i HFO som dere ser at det ikke er bevegelse på poeng og OD. Hadde vi gått igjennom TS og sjekket by for by dere har tatt så hadde det vist at alle stod stille på det tidspunktet dere angreip! Hver eneste en!! Vi lille HFO har gjort det motsatte siden dag 1, vi har gått etter den største, beste, den som vokser mest heile tiden. Vi har tatt alle de vanskelige vil eg påstå! Spillere som vi veit har vært inn aktiv har vi latt stå i fred, som f.eks Nilsh, monseren, sab, vi adlet de ned først når de våknet til live igjen.

Skulle vi gjort det samme som dere og kun tenkt på stats så hadde vi adlet ned Nilsh for lenge siden, eller tatt cybershot engang til (vokst opp igjen rett bak fronten), eller sab. nå.

Vel, gleder meg til å se spydspissen knekke. Skal ikke så mye til.

?


Forstår at det er tøft for deg at en liten stamme gruser dere over heile linja, ikke bare gjør vi det, men vi gjør det med stil:eek::D:)
 

DeletedUser

Guest
At du tør å nevne dette :eek:? Utrolig, store sterke IB som KUN går på de i HFO som dere ser at det ikke er bevegelse på poeng og OD. Hadde vi gått igjennom TS og sjekket by for by dere har tatt så hadde det vist at alle stod stille på det tidspunktet dere angreip! Hver eneste en!! Vi lille HFO har gjort det motsatte siden dag 1, vi har gått etter den største, beste, den som vokser mest heile tiden. Vi har tatt alle de vanskelige vil eg påstå! Spillere som vi veit har vært inn aktiv har vi latt stå i fred, som f.eks Nilsh, monseren, sab, vi adlet de ned først når de våknet til live igjen.

? Jeg adlet av de som angrep jeg. Går ikke etter de innaktive. Adlet også en i BOL som ikke gjorde stort, men det ante ikke jeg. Er nok bare du ønsketenker at vi går etter de for at du selv kan se godt ut. ;P

Skulle vi gjort det samme som dere og kun tenkt på stats så hadde vi adlet ned Nilsh for lenge siden, eller tatt cybershot engang til (vokst opp igjen rett bak fronten), eller sab. nå.

Lol? Hvorfor gjorde dere ikke det da? Enten så hadde dere ikke så mye off igjen, Cyber startet å beskytte seg bedre eller så orket dere ikke. Vi tenker ikke bare på stats. Det er du som gjør det... Du legger jo ut stats hele tiden. Men bare når dere har tatt flere byer enn oss. ouch..

Forstår at det er tøft for deg at en liten stamme gruser dere over heile linja, ikke bare gjør vi det, men vi gjør det med stil:eek::D:)

Joda, dere har vært effektive og gjort en god jobb. Men jeg syntes det er ekstremt dårlig at dere ikke nevner BOL en eneste gang. Uten de ved deres side, hadde dere ikke klart å utrette noe som helst.

Nevner dette en gang til fordi jeg syntes det er morsomt.
IB fam har én front. Ikke tre som mange tror. Vi har én lang frontlinje som strekker seg gjennom hele kartet. H.F.O har en bitteliten brøkdel og skryter av at dere er så supre.

no1


Dere kan pushe up støtte fra seks kontinenter. Er nesten forventet at dere må klare å utrette noe. Og her må BOL nevnes igjen. De klarer faktisk å adle med stil. Dere derimot bare adler. :)

~MD~
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
MD driver med brannslukking! :D Herlig! Btw, godt å ha deg tilbake<3

Dere taper terreng hver eneste dag, MD, så hvorfor gidder du å bruke krefter på forumet når det er mer bruk for deg ingame?

Altså, det er såpass mange innaktive kontoer i IB, at sjansen for å faktisk adle av en spiller som er aktiv er vesentlig mindre enn å treffe på en innaktiv. Skriv på spillerprofilen hvem som er aktive, så blir det lettere for oss å se hvilke kontoer som faktisk er aktive, så slipper vi disse idiotiske beskyldningene om at vi går etter de som er innaktive. IB består av 80 % innaktivitet, så er ikke så vanvittig lett å vite hva som er aktivt i den stammen din heller, MD.

At dere står opp mot 3 store stammer, kan dere ta på egen kappe når dere skal dolke de dere er allierte med i ryggen. Så vær så snill å slutt og syns synd på dere selv, dette har dere klart meget fint på egenhånd. Å komme først nå å whine om at "lagene er urettferdige", blir bare for dumt, når dere selv har lagt opp til det på egenhånd, som jeg forklarte litt over her.

H.F.O gjør det kjempebra til å være den størrelsen de er. De har en liten front mot IB, som dere lett burde klare å stacke. At H.F.O da klarer å adle såpass som de gjør, sier litt om hvor tafatte IB egentlig er. Dere har en innaktiv ledelse som ikke gjør en døyt, stammen er innaktiv. Som du selv sa så sitter du mye KV. H.F.O har all grunn til å kunne være stolte over sine offensiver, når de på den lille fronten, som du selv har sagt, klarer å adle mer enn hva IB faktisk klarer. Ja, dere har tre stammer mot dere, synd for dere, men slik er det. De spillerne som ligger på H.F.O-fronten burde, om de var offensive og aktive, klare å begrense tapet, strengt tatt. Slutt å kritiser H.F.O for måten de adler på, summa sumarium så adler de mer enn hva dere gjør av dem, er vel det som teller, er det ikke?

Jeg synes det er tøft av deg å stille opp slik du gjør nå, men tenk litt over hvordan du uttaler deg, og hvilken historie du drar fram for å underbygge påstandene dine, for akkurat i disse tilfellene kom realiteten hardt tilbake til deg selv, kompis!

mvh
Scar
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Men bare når dere har tatt flere byer enn oss. ouch..

Det har ALDRI hent enda at IB/HVIB leder over oss på stats, så har har ikke fått den muligheten. Men lover å gjør det vist undret skulle skje:D


Nevner dette en gang til fordi jeg syntes det er morsomt.
IB fam har én front. Ikke tre som mange tror. Vi har én lang frontlinje som strekker seg gjennom hele kartet. H.F.O har en bitteliten brøkdel og skryter av at dere er så supre.

Det er du som glemmer at vi ikke hadde front før, vi har en front på 1800 byer som vi har tatt av dere alle som en:) Vi har flyttet flere kontinent for å krige mot dere , det er innsatsvilje det!

Joda, dere har vært effektive og gjort en god jobb. Men jeg syntes det er ekstremt dårlig at dere ikke nevner BOL en eneste gang. Uten de ved deres side, hadde dere ikke klart å utrette noe som helst.

Vist du leser f.eks gamle stats eg har lagt ut så ser du at BOL er nevnt flere ganger en de ikke er det. leser du intervjuet av meg så ser du at vi hyller bol for all hjelp vi får og har mottatt. Bol er til forskjell fra dere en stamme som holder på allierte og ikke skyver alle i fra seg, kun et lite ekstra stikk :)

Dere taper terreng hver eneste dag, MD, så hvorfor gidder du å bruke krefter på forumet når det er mer bruk for deg ingame?

Hehehehe :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takk for at du støtter det jeg kommer med Scar :)
Siden vi har så mange innaktive og dårlig ledelse, er det overraskende at vi klarer å ta byer fra dere. Er RNG og BOL så mye bedre? Kanskje, kanskje ikke.. just sayin..

Og vi skal stacke fronten mot H.F.O? Joda, det er mulig det ja. Men siden du lever i en verden der du ikke har en lang front å forsvare, kan jeg ikke prøve å overbevise deg om hvordan man prioriterer.

Skjønner ikke hvorfor du drar inn historie her. Det er en historie alle har forskjellige syn på der alle skylder på alle. Alt jeg sier her, er at vi har én front og kriger veldig bra. Vi har brukt tid på RNG og det har vist seg å funke overraskende bra.

Men siden dere insisterer på at vi skal angripe H.F.O også, så kommer vi til å gjøre det. Greit nok. Siden IB satser mer på statistikken.

Og ja, vi taper terreng, men vi VINNER også terreng. Er ikke lenge siden IB knuste dere i stats, men siden dere leder nå, må dere være mye bedre enn oss.. Ja, mye bedre.

Når vi først starter med angrep, vinner vi som oftest hver gang.

H.F.O er dessuten stoppet i "offensiven" sin og kommer ingen vei videre. Teamwork! <3

Gleder meg til vi får høre H.F.O skrike etter støtte fra BOL :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Takk for at du støtter det jeg kommer med Scar :)
Siden vi har så mange innaktive og dårlig ledelse, er det overraskende at vi klarer å ta byer fra dere. Er RNG og BOL så mye bedre? Kanskje, kanskje ikke.. just sayin..

Og vi skal stacke fronten mot H.F.O? Joda, det er mulig det ja. Men siden du lever i en verden der du ikke har en lang front å forsvare, kan jeg ikke prøve å overbevise deg om hvordan man prioriterer.

Skjønner ikke hvorfor du drar inn historie her. Det er en historie alle har forskjellige syn på der alle skylder på alle. Alt jeg sier her, er at vi har én front og kriger veldig bra. Vi har brukt tid på RNG og det har vist seg å funke overraskende bra.

Men siden dere insisterer på at vi skal angripe H.F.O også, så kommer vi til å gjøre det. Greit nok. Siden IB satser mer på statistikken.

Og ja, vi taper terreng, men vi VINNER også terreng. Er ikke lenge siden IB knuste dere i stats, men siden dere leder nå, må dere være mye bedre enn oss.. Ja, mye bedre.

Når vi først starter med angrep, vinner vi som oftest hver gang.

H.F.O er dessuten stoppet i "offensiven" sin og kommer ingen vei videre. Teamwork! <3

Gleder meg til vi får høre H.F.O skrike etter støtte fra BOL :D

Vel, dere taper mer byer enn dere vinner, så hvordan kan jeg støtte det du sier? At dere tar noen byer er vel forventet, er det ikke?

Jeg sier ikke at vi er så mye bedre enn dere, eneste jeg hinter til er at vi er mer aktive enn dere. Om du mener jeg har sagt at vi er så vavittig mye bedre enn IB i denne tråden, vennligst siter meg, for jeg kan dessverre ikke finne et slikt utspill selv?

Når vi først starter med angrep, vinner vi som oftest hver gang.

Om det er slik, hvorfor taper dere byer da? Hvorfor har ikke dere allerede avgjortt verden 1 om dere vinner absolutt alt når dere først har sendt angrep? Nei, MD, nå må du gå inn i deg selv, for dette holder ikke mål. Makan til svertekampanje de siste 2 ukene har jeg ikke sett. Dårlig pnp-forsøk hvertfall, det skal du ha.

Hvorfor drar du taktfast inn at dere har én front? Enkelte vil hevde at dere har tre fronter ettersom dere har tre stammer dere kriger mot, men hver sin smak. Jeg støtter hvertfall begge, og er ikke interessert i å gå inn i en diskusjon om hvor mange fronter IB har. Noe mer meningsløst å diskutere har jeg ikke vært med på, men igjen, hver sin smak.

Dere tar sikkert terreng dere også, men problemet deres er at dere tar ikke nok terreng i forhold til BOL/RNG/H.F.O. Noe som statestikker over antall tapte byer kan bevise med noen tastetrykk.

Artig at du snakker om at H.F.O kommer til å skrike etter støtte til BOL. Jeg mener at dere ganske iherdig begynte å snakke emd ROTA-stammen om et samarbeid etter at de forlot resten av IB, nettopp pga innaktivitet. Jeg skjønner dere godt jeg. Hva skulle IB ha gjort uten KV-hjelp fra ROTA-spillerne? Huff, det hadde blitt mange gråbyer :(

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke ta quote.. Men Scar.. Kjære Scar..

Hvor antyder jeg at dere er bedre enn oss? Hinter jeg til at vi kommer til å vinne med en gang? Har jeg ikke gang på gang forklart at ting går i baner?

Er ganske så irriterende å hele tiden måtte forklare det som er ganske lett å forstå.

Og eneste grunnen til at jeg drar fram at vi har én front, er at vi blir hele tiden konfrontert med "Dere burde ha nok støtte til ditt og datt..." bla bla bla. Det å krige mot så mange er faktisk veldig moro. Har snakket med enkelte i BOL som bare er der og har støtte ved fronten. Moro. "Jeg er her og sender noen angrep i ny og ne, pluss at jeg har all def ute ved fronten til andre". Yeah!

Og vi taper for mye terreng?

Side 1:
Stammer: , HVIB, IB, viking, ROTA
Side 2:
Stammer: , RNG, RNGA, BOL, H.F.O

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 16,712
Side 2: 16,814
Forskjell: 102

chart


Syntes det er ganske så likt jeg. Og ja, her kommer ikke hele statistikken med, men who really cares..

Og vi snakket iherdig med ROTA? Come on... De ville jo selv ha et samarbeid. De gikk ikke til krig eller hadde noe spesielt imot oss utenom at vi ikke var aktive nok for dem. Så syntes du det ikke da er naturlig å fortsette et samarbeid med noen som fortsatt var en del av familien? Nei, vet du hva? Vi var desperate og var kjemperedd for at de skulle bli det samme som BURN og angripe oss. HUFF!

H.F.O klarer seg jo greit nå ettersom de har 20 byer å stacke som tilsvarer fronten deres. Yeah, challange!



Og btw! Har dere andre som sikkert leser dette og flirer litt samtidig, oppfattet at det bare er jeg (i denne sammenhengen) som kommer med komplimenter til de andre stammene? Altså, jeg må hele tiden forsvare IB fam samtidig som jeg sier at de andre stammene gjør det bra... Uten å få noe tilbake? Yeah, dette er et fint forum. Tidligere har jeg heller aldri gått mot enkeltpersoner, og opplevd det selv av motparten. Artige greier.

Men jeg trenger ikke si mer enn at RNG (kanskje) faller snart (påstår det ikke). Hey, kanskje IB fam og RNG faller samtidig, slik at BOL og H.F.O blir stående igjen? Woah. Det er nok det som skjer. For H.F.O adler jo hele IB alene uten hjelp. BOL kan sitte og se på samtidig som de plukker opp restene. Spennende saker.

Og nå som gullmynter er halvert, kanskje vi øker trykket? Who knows ;)
 

DeletedUser

Guest
Og fra tips fra en vittig, kjekk og sympatisk fyr i RNG:


Side 1:
Stammer: , HVIB, IB, viking, ROTA
Side 2:
Stammer: , RNG, RNGA, BOL, H.F.O
Spillere: Pitchoun

Timeframe: 26/05/2011 00:00:00til26/06/2011 20:27:08

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,202
Side 2: 971
Forskjell: 231

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 11,296,322
Side 2: 8,776,893
Forskjell: 2,519,429

chart
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvis du ikke orker å bringe frem bevis for påstandene dine, så er det dumt å først komme med påstander. Uansett, ikke noe å kverulere om :)

Joda, du har sikkert pratet med mange i BOL, og jeg kan med hånden på hjertet si at, ja, det er litt kjedelig til tider. Virker som om du latterliggjør oss mtp kjedsomhet/innaktivitet, og det synes jeg er fasinerende at du sier når 80% av IB er innaktive selv. På grunn av hva? For mye incs? Yeah!

Hvor antyder jeg at dere er bedre enn oss? Hinter jeg til at vi kommer til å vinne med en gang? Har jeg ikke gang på gang forklart at ting går i baner?

Her, for eksempel? Jeg lar den ligge inntil videre.

Og ja, vi taper terreng, men vi VINNER også terreng. Er ikke lenge siden IB knuste dere i stats, men siden dere leder nå, må dere være mye bedre enn oss.. Ja, mye bedre.

Artig statestikk, MD :) Om du sammenligner denne statestikken med en statestikk for omtrent 1 år siden, så vil du legge merke til spesielt én ting: At forspranget til IB i denne krigen har blitt kriminelt mye mindre. Så ja, en kan få statestikker til å vise mye rart gitt...

Velvel, dette med ROTA stammen: Jeg har hørt nettopp det motsatte jeg da. Så dere får virkelig sette dere ned å komme opp med en felles forklaring på ting. Nytter ikke å sprade rundt med flere sider av en sak.

Jeg har sagt flere ganger at jeg synes det er imponerende av IB å holde koken såpass som de gjør, så nei, du er ikke den eneste som gir positive tilbakemeldinger til andre stammer.

Altså, jeg må hele tiden forsvare IB fam samtidig som jeg sier at de andre stammene gjør det bra... Uten å få noe tilbake? Yeah, dette er et fint forum. Tidligere har jeg heller aldri gått mot enkeltpersoner, og opplevd det selv av motparten. Artige greier.

Herregud MD. Ingen som tvinger deg til å skrive på dette forumet i det hele tatt. Dette utspillet er veldig whinete og umodent av deg. At du steller deg med ansiktet mot stormen, er helt og holdent frivillig. Når du i tillegg går i gang med den ene diskusjonen etter den andre, må du tåle å få litt pepper tilbake. Om du ikke tåler å få kritikk tilbake, så skjønner jeg ikke hva du gjør her i det hele tatt. Sorry!

Det siste her lar jeg være å kommentere av åpenbare årsaker :)

mvh
Scar
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
MD driver med brannslukking! :D Herlig! Btw, godt å ha deg tilbake<3

Dere taper terreng hver eneste dag, MD, så hvorfor gidder du å bruke krefter på forumet når det er mer bruk for deg ingame?

Altså, det er såpass mange innaktive kontoer i IB, at sjansen for å faktisk adle av en spiller som er aktiv er vesentlig mindre enn å treffe på en innaktiv. Skriv på spillerprofilen hvem som er aktive, så blir det lettere for oss å se hvilke kontoer som faktisk er aktive, så slipper vi disse idiotiske beskyldningene om at vi går etter de som er innaktive. IB består av 80 % innaktivitet, så er ikke så vanvittig lett å vite hva som er aktivt i den stammen din heller, MD.

At dere står opp mot 3 store stammer, kan dere ta på egen kappe når dere skal dolke de dere er allierte med i ryggen. Så vær så snill å slutt og syns synd på dere selv, dette har dere klart meget fint på egenhånd. Å komme først nå å whine om at "lagene er urettferdige", blir bare for dumt, når dere selv har lagt opp til det på egenhånd, som jeg forklarte litt over her.

H.F.O gjør det kjempebra til å være den størrelsen de er. De har en liten front mot IB, som dere lett burde klare å stacke. At H.F.O da klarer å adle såpass som de gjør, sier litt om hvor tafatte IB egentlig er. Dere har en innaktiv ledelse som ikke gjør en døyt, stammen er innaktiv. Som du selv sa så sitter du mye KV. H.F.O har all grunn til å kunne være stolte over sine offensiver, når de på den lille fronten, som du selv har sagt, klarer å adle mer enn hva IB faktisk klarer. Ja, dere har tre stammer mot dere, synd for dere, men slik er det. De spillerne som ligger på H.F.O-fronten burde, om de var offensive og aktive, klare å begrense tapet, strengt tatt. Slutt å kritiser H.F.O for måten de adler på, summa sumarium så adler de mer enn hva dere gjør av dem, er vel det som teller, er det ikke?

Jeg synes det er tøft av deg å stille opp slik du gjør nå, men tenk litt over hvordan du uttaler deg, og hvilken historie du drar fram for å underbygge påstandene dine, for akkurat i disse tilfellene kom realiteten hardt tilbake til deg selv, kompis!

mvh
Scar


Tror du må holde deg til faktaene Scar, begynner å bli ganske vanlig med regn løgn fra din side nå. TNR/nå RNG erklærte krig mot IB i sin tid, BOL angrep sine allierte i IB og krigen var ett faktum der også.
 

DeletedUser

Guest
Joda, kunne sikkert tatt fram bevis, men orker ikke grave rundt i samtaler, så dere får heller ta meg på mitt ord eller la være.

Jeg sier ikke at vi er bedre enn dere. Eneste jeg sier er at vi gjør det bra tross omstendighetene.

Nå forsvarer du statistikken? Lol, før sa du jo at vi tapte terreng og her kommer jeg med noe som beviser det motsatte? Hahaha. Altså, om vi har et mindre forsprang har jo ikke noe med saken å gjøre her.

Sier dette en aller siste gang.

TING GÅR I BANER.

Satte det i bold også, for å få det til å virke skremmende.. hehe

Whining? Umodent? Alt jeg sa var at jeg har forsvart (snakket for) IB fam. Forventer å få reaksjoner, så skjønner ikke hvorfor du nevner det. Jeg liker kritikk, men ser etter konstruktiv kritikk. Forklarte også den gangen at jeg snakket for IBs vegne, men det var visst bare enveis. Om dette er whining eller bare å forklare hvorfor jeg ikke poster mer, kan vi ha forskjellige syn på. I don't care.

Og liker heller ikke det vi gjør nå. Er bare vi to som snakker. Kjedelige greier. Misforstå meg rett her.. Jeg syntes dette er artig, men det er for få parter fra hver side :(

Du har sagt noe positivt om oss? Huh.. Jeg kan ikke se noe. Kanskje vi må lese skikkelig godt mellom linjene? Eller?

Dere tar sikkert terreng dere også

Dette var det eneste positive jeg fant. Med unntak av den aller siste posten din som jeg setter pris på <3 Endelig noe positivt.

~MD~
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
*Paalodin: Når skal du legge fra deg denne barnsligheten du hele tiden kommer med? Hvor lyver jeg i innlegget mitt? At du er for lat til å underbygge påstandene dine, og at andre spillere tolker ting du kommer med i hytt og pine, må du ta på egen kappe. Hadde du forklart deg bedre, ville saken vært noe annerledes, men beklager. Så vennligst, om du skal bidra med noe, gjør det skikkelig neste gang. For dette er bare oppgulp.

*Magic Dude: Hvor i innlegget mitt forsvarer jeg statestikken du la fram til IB sin fortjeneste?
Faktisk så har et mindre forsprang mye å si. Jeg husker et tall på omtrent 2000 byer i differanse til IB for et år siden. Nå er den nede i hvor mange byer, sa du? Ikke kom å si at det ikke har noe med saken å gjøre, da har du misforstått kraftig.

Vel, ikke misforstå meg, men om du leser det avsnittet jeg kommenterte som "umodent og whinete", så tror jeg nok du vil se akkurat hva jeg mente. Det var et veldig whinete avsnitt du kom med der, og ja, jeg skjønner frustrasjonen om at du er den som kommenterer på IBs vegne. (Vel, paalodin prøvde seg i innlegget over, men det ble jo bare latterlig)

Jeg liker heller ikke at det bare er oss som skriver :p Er litt.. ehm, kjedelig! Selvom jeg liker slike diskusjoner, men kunne trengt forskjellige sider av saken :)

Jeg har faktisk snakket en del positivt om staheten til IB, det er faktisk harde fakta :) Så det må du tro meg på, ellers hadde jeg ikke gått inn for å skrive at jeg har hvis det ikke er tilfellet. Såpass ærlig er jeg :)

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
*Magic Dude: Hvor i innlegget mitt forsvarer jeg statestikken du la fram til IB sin fortjeneste?
Faktisk så har et mindre forsprang mye å si. Jeg husker et tall på omtrent 2000 byer i differanse til IB for et år siden. Nå er den nede i hvor mange byer, sa du? Ikke kom å si at det ikke har noe med saken å gjøre, da har du misforstått kraftig.

Les det som står i bold i mitt forrige innlegg. Orker ikke skrive det igjen.

Vel, ikke misforstå meg, men om du leser det avsnittet jeg kommenterte som "umodent og whinete", så tror jeg nok du vil se akkurat hva jeg mente. Det var et veldig whinete avsnitt du kom med der, og ja, jeg skjønner frustrasjonen om at du er den som kommenterer på IBs vegne. (Vel, paalodin prøvde seg i innlegget over, men det ble jo bare latterlig)

Hvorfor kommenterer du på dette? Jeg sa vi har et forskjellig syn på det. Hvorfor må du da forklare igjen hva du mener? -_-

Kan i hvert fall si at IB kjemper videre i motvind og medvind. Kan legge fram det som står på profilen vår:

Vi angriper uten frykt, fordi vi står samlet – en for alle og alle for en. Vi er frihet, likhet og brorskap. Vi er de standhaftige, de trofaste og de ærlige.

Vi angriper uten frykt med øynene festet på målet. Stålsatte og lojale for alltid kjemper vi sammen til seiersbrølene runger. I motgang finner vi krefter i vårt samhold og blir enda sterkere. IB gir aldri opp.

Vi angriper uten frykt, fordi vi er Iron Brigade. Snart har vintermørket lagt seg over våre falne motstandere, og vi kjemper videre, sterkere enn noensinne.
Vi er Iron Brigade.


~MD~
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
MD driver med brannslukking! :D Herlig! Btw, godt å ha deg tilbake<3

Dere taper terreng hver eneste dag, MD, så hvorfor gidder du å bruke krefter på forumet når det er mer bruk for deg ingame?

Altså, det er såpass mange innaktive kontoer i IB, at sjansen for å faktisk adle av en spiller som er aktiv er vesentlig mindre enn å treffe på en innaktiv. Skriv på spillerprofilen hvem som er aktive, så blir det lettere for oss å se hvilke kontoer som faktisk er aktive, så slipper vi disse idiotiske beskyldningene om at vi går etter de som er innaktive. IB består av 80 % innaktivitet, så er ikke så vanvittig lett å vite hva som er aktivt i den stammen din heller, MD.

At dere står opp mot 3 store stammer, kan dere ta på egen kappe når dere skal dolke de dere er allierte med i ryggen. Så vær så snill å slutt og syns synd på dere selv, dette har dere klart meget fint på egenhånd. Å komme først nå å whine om at "lagene er urettferdige", blir bare for dumt, når dere selv har lagt opp til det på egenhånd, som jeg forklarte litt over her.

H.F.O gjør det kjempebra til å være den størrelsen de er. De har en liten front mot IB, som dere lett burde klare å stacke. At H.F.O da klarer å adle såpass som de gjør, sier litt om hvor tafatte IB egentlig er. Dere har en innaktiv ledelse som ikke gjør en døyt, stammen er innaktiv. Som du selv sa så sitter du mye KV. H.F.O har all grunn til å kunne være stolte over sine offensiver, når de på den lille fronten, som du selv har sagt, klarer å adle mer enn hva IB faktisk klarer. Ja, dere har tre stammer mot dere, synd for dere, men slik er det. De spillerne som ligger på H.F.O-fronten burde, om de var offensive og aktive, klare å begrense tapet, strengt tatt. Slutt å kritiser H.F.O for måten de adler på, summa sumarium så adler de mer enn hva dere gjør av dem, er vel det som teller, er det ikke?

Jeg synes det er tøft av deg å stille opp slik du gjør nå, men tenk litt over hvordan du uttaler deg, og hvilken historie du drar fram for å underbygge påstandene dine, for akkurat i disse tilfellene kom realiteten hardt tilbake til deg selv, kompis!

mvh
Scar

*Paalodin: Når skal du legge fra deg denne barnsligheten du hele tiden kommer med? Hvor lyver jeg i innlegget mitt? At du er for lat til å underbygge påstandene dine, og at andre spillere tolker ting du kommer med i hytt og pine, må du ta på egen kappe. Hadde du forklart deg bedre, ville saken vært noe annerledes, men beklager. Så vennligst, om du skal bidra med noe, gjør det skikkelig neste gang. For dette er bare oppgulp.

*Magic Dude: Hvor i innlegget mitt forsvarer jeg statestikken du la fram til IB sin fortjeneste?
Faktisk så har et mindre forsprang mye å si. Jeg husker et tall på omtrent 2000 byer i differanse til IB for et år siden. Nå er den nede i hvor mange byer, sa du? Ikke kom å si at det ikke har noe med saken å gjøre, da har du misforstått kraftig.

Vel, ikke misforstå meg, men om du leser det avsnittet jeg kommenterte som "umodent og whinete", så tror jeg nok du vil se akkurat hva jeg mente. Det var et veldig whinete avsnitt du kom med der, og ja, jeg skjønner frustrasjonen om at du er den som kommenterer på IBs vegne. (Vel, paalodin prøvde seg i innlegget over, men det ble jo bare latterlig)

Jeg liker heller ikke at det bare er oss som skriver :p Er litt.. ehm, kjedelig! Selvom jeg liker slike diskusjoner, men kunne trengt forskjellige sider av saken :)

Jeg har faktisk snakket en del positivt om staheten til IB, det er faktisk harde fakta :) Så det må du tro meg på, ellers hadde jeg ikke gått inn for å skrive at jeg har hvis det ikke er tilfellet. Såpass ærlig er jeg :)

mvh
Scar


At du ikke kan lese dit eget innlegg og forstå dine åpenbare fakta feil/løgn er jo meget imponerende Scar.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Å diskutere med deg, paalodin, er som å diskutere med en småunge på 6 år. Jeg er ikke interessert i å diskutere med en fyr som på død og liv skal kverulere bare for å lage kvalme. Jeg diskuterer med spillere som vet hvordan en god diskusjon skal være, noe du ikke skjønner deg stort på :) Vær så snill å fortsett, men du vil finne ut at jeg ikke kommer til å svare deg av overnevnte årsaker.

Ha en god kveld :)

mvh
Scar
 
Topp