Er det rart jeg ikke poster her mer?

DeletedUser

Guest
Magic DUDE :) flott at du skriver på forum igjen, har vært vannskelig å fine brukbar propaganda her på en stund.

argumentet mtp størelsesforskjellen syns jeg ikke noe om, ta foreksempel oss i BOL, vi har vært skikkelig underdogs mange ganger å greid oss veldig bra.. i tillegg er det vel IB som har skyld i at dem nå er i undertall.

Paalodin, slutt me de kommentarene dine, du gjør bare vondt være for dit vedkommende...


-Naitsirk
 

DeletedUser

Guest
argumentet mtp størelsesforskjellen syns jeg ikke noe om, ta foreksempel oss i BOL, vi har vært skikkelig underdogs mange ganger å greid oss veldig bra.. i tillegg er det vel IB som har skyld i at dem nå er i undertall.
-Naitsirk

Joda, dere har også vært det, men siden jeg liker sammenligning....

Dere hadde en gang i tiden både TMR (tror jeg de het da.. don't care) og IB mot dere. Husker ikke helt alt, men det er derfor vi har spillere som Grim, glitter, Theo og alle de som kan alt.. hehe... Uansett! Det er en stor forskjell nå og da.

For det første er det størrelsen på stammene. Det er spillere nå som har mange byer og mye firepower. Frontene var også forskjellige.

BOL hadde en stor front, men TMR var langt unna og gikk til slutt lei.. Ler alltid når jeg tenker på det der...
Dere holdt på litt, men ikke lenge i forhold til oss nå.

IB fam har i dag tre stammer mot oss (to store og en middels). I stort undertall, både i medlemmer og byer. Ville vel ikke si at vi klarer oss fantastisk, men vi er heller ikke dårlige.

Og kutt ut den der historien om "vi har skylden at vi er i undertall bs"... Det er ikke interessant i denne sammenligningen. Her tar jeg hensyn til hvordan vi faktisk GJØR det gitt de forholdene. Hadde situasjonen vært omvendt og BOL fikk alt dette trykket, hadde det vært interessant.. men skal ikke komme mer innpå det.

BOL er en god stamme, det samme er RNG og H.F.O. Og det at vi har mange innaktive og slikt er jo kanskje ikke så rart når vi kjemper på tre fronter (teknisk sett som dere kaller det) og er i undertall. Folk går lei.


ANYWHO.. IB fam gir aldri opp. Vi har dedikerte spillere som gjør sitt aller beste for stammen og våre allierte. Framover har vi gode mål og det er gode utsikter tross de "dommedags" profetiene dere kommer med.

Winter is coming! (Dere burde virkelig se serien Game of Thrones. I den serien kommer vinteren og da får dere et inntrykk av hva vinteren virkelig betyr).

PS! Ikke ork å trekk inn mer historie. Jeg bryr meg ikke. Liker historie generelt selv, men akkurat i denne settingen er det bare ment for å sverte og ikke gjøre noe godt.

Og siden det er lenge siden jeg har lagt ut mye statistikker, så forer jeg dere med litt mer ^^

Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking, ROTA
Side 2:
Stammer: , RNG, H.F.O, BOL, RNGA

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 108
Side 2: 36
Forskjell: 72

Noe som beviser at IB fam fortsatt er i live! Flott at dere undervurderer oss! <3<3<3
 

DeletedUser

Guest
MD, vil bare si at jeg aldri har undervurdert dere slik du skrev i sist post, liker modstand, hadde ikke vært gøy uten ;)

ser frem til en fortsatt (sikkert lang) krig mot IB fam.. ;)
 

DeletedUser

Guest
WOAH! Nå fikk jeg snøstikk, gitt! :) Jaggu en fornøyelse å se deg på forumet igjen, MD, det har vært rimelig tamt uten noen dommedagsprofetier for en stund ;) Dere må unnskylde meg for ikke å ha lest igjennom alt i denne tråden, syns stats er temmelig tungtfordøyelige i lengden. Jeg må bare si at det var rimelige rart å se IB som de blå på det pene lille kartet til MD, noe jeg ikke er vant med i det hele tatt... det føltes utrolig merkelig å se feil side av kartet markeres med blått :eek:

Nok en gang, gratulerer med comeback :D
 
Topp