Er du Poenghore eller ODA-hore --> finn det ut her

DeletedUser

Guest
96 650 000 / 5 016 588 = 19,2660828

Hihi hoho, snart ODA sensei! :D

DeletedUser

Guest
Er vell på tide med en uppdate nå:)

10.99 /1.101.795 = 9,74

Satan skulle ikke tatt den siste byen der -.- hadde akkurat 10 ! :( :p

DeletedUser

Guest
29,49 / 5,7 = 5,17368421 på meg,

har oppdatert deg også :D

Men kom på en tanke nå.. er det ikke sånn at når du egentlig øker ekstremt på en vis tidssone, så betyr det bare at du ikke klarer å ta byer, og du nuker forferdelig mye ?

nå tenker jeg på at du øker med godt over 1 grad på 1uke f.eks. :)
Så vist noen øker så mye, så er det vel negativt ? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
29,49 / 5,7 = 5,17368421 på meg,

har oppdatert deg også :D

Men kom på en tanke nå.. er det ikke sånn at når du egentlig øker ekstremt på en vis tidssone, så betyr det bare at du ikke klarer å ta byer, og du nuker forferdelig mye ?

nå tenker jeg på at du øker med godt over 1 grad på 1uke f.eks. :)
Så vist noen øker så mye, så er det vel negativt ? :rolleyes:

Grunnen til at jeg øker mye er vel fordi før så hadde jeg nuksa til pynt, nå bruker jeg dem faktisk :)

Jeg greier fint å ta byer, ligger tross alt på 21 plass <Growth rankings>, altså det er bare 20 stykker som adler mer enn meg på v4 per dag i gjennomsnitt.

Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
101 200 000 / 5 045 992 = 20,0555213

ENDELIG over 20 tallet! *Party*

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Skal vi se....

Mammothdundr og Pezz er samme person, ATG, som spilte på Fenris, er long gone, Tjallabajs, The Bird, Darkmoon og Cannavaro har sluttet, Snake1 har gått kraftig ned i poeng, så jeg følte ikke at tallet jeg fikk på ham var representivt lenger... og Giratinalord har også sluttet. Det var vel alle? :)
I tillegg har jeg byttet linkene fra forumbruker til twstats-profil, og forandret navnet, slik at det er IG-nicket som står der, og ikke forumbruker (som det var på ZaniX, Fuzzball, Fifa99, Centhrax, HeHey og TrAnxZ).

DeletedUser

Guest
Skal vi se....

Mammothdundr og Pezz er samme person, ATG, som spilte på Fenris, er long gone, Tjallabajs, The Bird, Darkmoon og Cannavaro har sluttet, Snake1 har gått kraftig ned i poeng, så jeg følte ikke at tallet jeg fikk på ham var representivt lenger... og Giratinalord har også sluttet. Det var vel alle? :)
I tillegg har jeg byttet linkene fra forumbruker til twstats-profil, og forandret navnet, slik at det er IG-nicket som står der, og ikke forumbruker (som det var på ZaniX, Fuzzball, Fifa99, Centhrax, HeHey og TrAnxZ).

Cannnavaro har ikke sluttet?...

DeletedUser

Guest
Nei, han lever vel enda i beste velgående hos dere i SDDN, men Cannavaro-kontoen er ikke der lenger. Husker det ble nevnt et eller annet sted, muligens i "Capes vs SDDN"-tråden, men jeg orker ikke å bla gjennom den for å finne ut nicket hans, for så å regne ut hvor mange ganger høyere ODA han har enn poeng.

DeletedUser

Guest
Nei, han lever vel enda i beste velgående hos dere i SDDN, men Cannavaro-kontoen er ikke der lenger. Husker det ble nevnt et eller annet sted, muligens i "Capes vs SDDN"-tråden, men jeg orker ikke å bla gjennom den for å finne ut nicket hans, for så å regne ut hvor mange ganger høyere ODA han har enn poeng.

Han spiller på kontoen Marre69, er snowy som har vært sløv og skrevet ordentlige nicket istedet for konto-nicket.

DeletedUser

Guest
Beklager at jeg ikke vet hvem alle er ingame, Så derfor tok jeg bare en standar på å bare ta forum navnene.

Men kan endre på dette nå,

Et tillegsspørsmål, skal jeg fjerne stamme navnene også ?

DeletedUser

Guest
Bare en liten rettelse, B L A C E er i EASY ikke Varg :) Ellers så synes jeg listen har blitt mye finere nå!

DeletedUser

Guest
ja, det vet jeg :p

er nok en liten skrive feil som jeg retter på nå :)

Topp