Er [.S!.] en understamme?

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)
Er [.S!.] understammen till ?
(star)(star)(star)(star)(star)


Hei venner, beundrere og fanboys (Uten å glemme haters og pesimister!),

I det siste har jeg fått mange henvendelser som lurer på om det stemmer at [.S!.] er understammen til oss i . For det første er navnene veldig like, som gjør at man naturlig kobler en connection. For det andre er vi i størst, som gjør det naturlig for alle utenforstående å se på oss som de beste og dominerende, som fører til at man tror at [.S!.] er våres understamme, og ikke omvendt. Når jeg formulerer meg slik tror du kanskje at vi er dem sin understamme, men dette stemmer heller ikke helt. Alt i alt, er det derimot ingen overraskelse at det er et samarbeid.

daily_gifdump_719_21.gif

Bilde: Hvordan vi håpte å sjokkere verdenen med sammarbeidet

For å forstå samarbeidet mellom oss og Swaggistance, er man først nødt til å sette seg ned og forstå markedsføring og markeds-psykologi. Vi har valgt å segmentere medlemmer; Ikke for å best mulig treffe kundegruppen, men for å best mulig treffe på kommunikasjonen. Dette kan sammenliknes med at Lano har annerledes flasker for å kommunisere med de unge, vissa vi med den eldre garde.

da20a2ee6a7bc8405fc283c9f0f3bfdb.png
d4d25a761f634d9947fc84d937d87e13.png

I våres sammarbeid, har vi laget en stamme som appellerer til den engelske delen av spillerne på .no. Denne delen fikk navnet The Swagistance, da "swag" er like kult uansett om man er fra USA eller Kurdistan. Vi i er da den delen, som tar inn eliten av nordmenn. En genial strategi for å ta over alle de beste gruppene på Tw.no, ikke sant?!

giphy.gif

Til slutt lurer du sikkert på hvorfor vi ikke har tatt inn noen svensker i segmenteringen våres. Dette er fordi samme regla gjentar seg hver gang: De klarer ikke å holde følge.

2fd7f0d7b5b9c4eca7e5cb2d6373b01a.png

Jeg håper derfor at alle irriterende småkryp som har lurt på dette har fått sitt svar. Jeg ønsker derfor ikke noen flere spørsmål rundt dette temaet.

giphy.gif

//Ruben
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvordan vet man hvem som er hva hvis alle er samlet i samme gruppe?
Av den hypotesen vil jeg avkrefte din avkreftelse av min avkfretelse.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvordan vet man hvem som er hva hvis alle er samlet i samme gruppe?
Av den hypotesen vil jeg avkrefte din avkreftelse av min avkfretelse.

Kjære Johnny Foxvilla,

Ditt problem er at du ikke ser lengre enn nesen din, og den er ikke lang! På en verden samles mange forskjellige spillere av ulik rase og kultur. På HP.no finner vi flere nordmenn - folkeslaget som tror de er bedre enn resten av verden fordi vi har olje. Men er vi virkelig bedre? Jeg vil si, ja! Ut ifra alle disse overlegne idiotene av nordmenn man finner, som forsåvidt har all grunn til å være overlegne, har vi i samlet eliten. Det finnes flere stammer enn topp tre listen jeg sendte bilde av, men det visste du kanskje ikke? Om du ser resten, og sammenlikner, kan man se at min påstand der jeg avkreftet din avkreftelse kan bekreftes.

Mvh,
nebuR (<- Det er et kodenavn)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis [.S!.] ikke er en understamme av , så er det eneste mulige alternativet slik jeg ser det at er en understamme av [.S!.]. Navnene er tross alt meget like.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvis [.S!.] ikke er en understamme av , så er det eneste mulige alternativet slik jeg ser det at er en understamme av [.S!.]. Navnene er tross alt meget like.


haha, it is pure coincidence though :p
we took [.S!.] as our name because our Tribe on .nl is called [.R!.] which stood for Resistance. The founder (Knackebrod) thought Swaggistence was a fun name and thus [.S!.] was born.

Nuff said
 

DeletedUser

Guest
Sorry to bust your bubble. We do not have any diplomatic relations with .

The fact that they have given us a special topic is very remarkable. Good Troll
 
Topp