Er Snipe en verdig vinner?

DeletedUser

Guest
Etter de siste dagers hendelser som begynnte med at Malfurion forlot stammen 03.Okt. klokken 21.37.
uten avskjedtråd og uten forklaring på noen som helst måte, og gikk i direkte angrep
på sin X-stamme, noe som selvfølgelig skapte ENORM missnøye blandt Noble spillerne.
Enkelte skrev at de hadde totalt mistet lysten på og spille TW mere, innkludert meg selv.

Her har Snipe virkelig fått tid på og omdisponere på tropper i god tid før dette skjedde, og det i seg
selv er under enhver kretikk, de trenkte f.eks ikke tenke på def. tropper som lå imot Malf. sin konto,
og de kunne også omdisponere på off. og Adels byer p.g.a han da ikke ble en trussel for dem.
Om en ikke klarer å se dette ifra vårt (Nobels) synspunkt så må en være blind -- dum - døv
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.

Bare helt tragisk og kynisk måte å prøve å vinne på, og det værste av alt er at folk totalt mister lysten
på og spille, TW ledelsen burde sett på dette, og i det minste gjort det slik at når store kontoer
skifter side så ble det en automatisk blokk i f.eks 1 uke på angrep ifra den kontoen som i tilfelle
gikk ut og over til fienden.

Det er alldri greit og gå ut av en stamme og over til fienden, hadde HAN i det minste gjort som IsBjørn
i sin tid gjorde der han gav 7H spillerne 1 uke`s fred, så hadde det sett "litt" bedre ut, men det ble altså
ikke gjort.

Det er bare ett spill sa toshi alltid, ja det er bare ett spill, men selv om det er ett spill så forventer folk rettferdig
spill, og i dette tilfelle har det vært under enhver kretikk.

Det kommer påstander her om at Malfurion ble angrepet helt frem til han skiftet side, dette er direkte løgn
for det beviser TW-Stat i dagene før dette skjedde, nå går bare denne 1 uke tilbake, men pr.idag klarer den
akkurat og fange opp dette, siden han gikk ut 3 Okt.

Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.
De ser seg selv som vinner av denne V, i mine øyne har de TAPT, ikke bare tapt på en unfear måte, men
tapt i mine øyne, at de med åpne øyne lot dette skje.
De hadde etter mitt syn plikt til å gi Malf. beskjed om å skrive til ledelsen ala slik IsBjørn i sin tid gjorde.
Noe de overså for de var under hard press i den tiden blandt annen på, eller spesielt på PulloxTroy og
Anonymous kontoen.

Jeg vil selv fremover vurdere om jeg skal spille TW mere, om jeg skulle finne på å gå grå, så kan jeg med
godt samvittighet tenke at "Snipe vant på V7", men de vant ikke min respekt, og de er heller ikke en værdig
vinner i mine øyne, og dette sier ALLE som er i Noble.

DE VINNER I TILFELLE PÅ EN UNFEAR MÅTE

P.S, denne tråden vil stå her til V er slutt, når det er slutt engang, og Snipe ble/blir kåret som vinner, så
skal jeg ta den frem igjen, og minne de på måten de i tilfelle vinner på.

Takker alle de jeg har hatt god kontakt med her i TW V, har hatt det morsomt i denne tiden :)

TAKK FOR MEG OVER OG UT!!!!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja @ trådtittel.

/leser resten

Okei. Hvorfor skal det ikke være lov å skifte side? Hva er egentlig galt med det? Det vil aldri bli noen sperre som gjør at spillere som skifter stamme ikke kan angripe / bli angrepet på X antall dager. Det er lov å skifte stamme. Det er lov å gjøre det når som helst. Og det er sånt man må regne med kan skje. Hvilken forskjell gjør det om man sier i fra først? Man skifter uansett side. Man går uansett fra å være venn eller fiende - hvem bryr seg om man sier hadet eller ei?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Får vel legge denne linken her også så kanskje 2far åpner øynene sine og ser at statistikken lyger ikke:

MALFURION ODD statistikk

Til trådtittel:
Snipe har ikke vunnet, det er lenge igjen til majoriteten av byene er i snipealliansen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kunne dette bli gjort på en annen måte? Ja.
Er dette fortsatt et spill? Ja.
Har Snipe brutt noen spilleregler? Nei. Ikke etter min viten.

Håper dog du fortsetter å spille, du spriter opp v7.
 

DeletedUser

Guest
Det er vel ikke akkurat spillereglene de har brutt, det er vel mer de moralske...
 

DeletedUser

Guest
Får vel legge denne linken her også så kanskje 2far åpner øynene sine og ser at statistikken lyger ikke:

http://no.twstats.com/no7/index.php?...7&mode=history

Til trådtittel:
Snipe har ikke vunnet, det er lenge igjen til majoriteten av byene er i snipealliansen.

Løgn igjen, legg merke til 3 Okt. og bevegelse FØR 3 Okt.:

2011-10-03 Malfurion Noble 4. +2,019,521 =209 +17,144,445 +12,201,213 +4,943,232
Den lille ODèn som viser den 3 Okt. er de angrpene som han klarte å få inn før midnatt, husk han
gikk UT av stammen 21.37 på kvelden! Se videre ned på 2 - 1 Okt. + 30. Sep.!
2011-10-02 Malfurion Noble 4. +2,019,120 =209 =16,956,117 =12,019,009 =4,937,108
2011-10-01 Malfurion Noble 4. +2,016,908 =209 =16,956,117 =12,019,009 =4,937,108
2011-09-30 Malfurion Noble 4. +2,013,587 =209 +16,956,117 +12,019,009 =4,937,108
 

DeletedUser

Guest
Skulle likt og sett når malf tok kontakt med Snipe, men akk.. er vel bare Snipe selv som vet det. Ikke noe poeng å legge ut noe korrospodanse heller da alt kan vel skrives om.

Og ja, må si meg enig i 2Far.. Andre gangen dette skjer meg nå, først 7H deretter malf.

En ting, statestikker kan tweakes til sitt formål.. og det tror jeg alle her inne er fullstendig klar over.

Men en ting den ikke kan lyve på, er war stats. Og den viser at fra 24 August var det ingen kontakt mellom Snipe/malf.. nå forteller jo ikke verktøyet oss om det har vært trefninger u/nobel.

Men, tar vi utgangspunkt i 24 august, har malf jobbet med snipe i 9 dager før han byttet side.. Det som er synd, er at det bare er ledelsen i snipe og malf som sitter med fakta. Og, jeg kommer vel egentelig ikke til å stole på noe av hva dem måtte si?

Så, tilslutt.

Takk for å ha kortet ned denne verdnene. Ser allerede frem til V10.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Skikkelig god fighting spirit dere viser her :) Men jeg har kanskje ingen rett til å snakke om denslags...
 

DeletedUser

Guest
Du sier noe der MrG&W. Det sklir ut dette og over i det som jeg kaller patetiske innlegg.
 

DeletedUser

Guest
Det er bare kartens utdrag av statistikken. De siste 2 ukene er mye mer interessant og beviser at noen har angrepet malf realativt hardt etter ny eier overtok.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tittelen er litt missledende. "Vil Snipe bli en verdig vinner om de vinner?" er en bedre tittel.
 

DeletedUser

Guest
Tittelen er litt missledende. "Vil Snipe bli en verdig vinner om de vinner?" er en bedre tittel.

Ja, Camorra kunne kanskje stått noe slik, men alle forstår hva jeg mener tror jeg.
Slikt det har utviklet seg så er hverfall sannsynligheten i Snip`s favør.
 

DeletedUser

Guest
@trådstarter:

Hvordan kan du si at snipe ikke er verdige vinner bare på grunnlag at vi rekrutere malfurion?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Marius, hvis du leser hva han sier så ser at det ikke er det at dere rekruterte Malfurion, men måten dere tok han inn på.

Etter de siste dagers hendelser som begynnte med at Malfurion forlot stammen 03.Okt. klokken 21.37.
uten avskjedtråd og uten forklaring på noen som helst måte, og gikk i direkte angrep
på sin X-stamme, noe som selvfølgelig skapte ENORM missnøye blandt Noble spillerne.
Enkelte skrev at de hadde totalt mistet lysten på og spille TW mere, innkludert meg selv.

Her har Snipe virkelig fått tid på og omdisponere på tropper i god tid før dette skjedde, og det i seg
selv er under enhver kretikk, de trenkte f.eks ikke tenke på def. tropper som lå imot Malf. sin konto,
og de kunne også omdisponere på off. og Adels byer p.g.a han da ikke ble en trussel for dem.
Om en ikke klarer å se dette ifra vårt (Nobels) synspunkt så må en være blind -- dum - døv
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.

Bare helt tragisk og kynisk måte å prøve å vinne på, og det værste av alt er at folk totalt mister lysten
på og spille, TW ledelsen burde sett på dette, og i det minste gjort det slik at når store kontoer
skifter side så ble det en automatisk blokk i f.eks 1 uke på angrep ifra den kontoen som i tilfelle
gikk ut og over til fienden.

Det er alldri greit og gå ut av en stamme og over til fienden, hadde HAN i det minste gjort som IsBjørn
i sin tid gjorde der han gav 7H spillerne 1 uke`s fred, så hadde det sett "litt" bedre ut, men det ble altså
ikke gjort.
[...]
Det kommer påstander her om at Malfurion ble angrepet helt frem til han skiftet side, dette er direkte løgn
for det beviser TW-Stat i dagene før dette skjedde, nå går bare denne 1 uke tilbake, men pr.idag klarer den
akkurat og fange opp dette, siden han gikk ut 3 Okt.
[...]
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.
De ser seg selv som vinner av denne V, i mine øyne har de TAPT, ikke bare tapt på en unfear måte, men
tapt i mine øyne, at de med åpne øyne lot dette skje.
De hadde etter mitt syn plikt til å gi Malf. beskjed om å skrive til ledelsen ala slik IsBjørn i sin tid gjorde.
Noe de overså for de var under hard press i den tiden blandt annen på, eller spesielt på PulloxTroy og
Anonymous kontoen.

Tenkte at jeg skulle redigere inn de delene som viste det, jaggu meg var det ikke nesten hele innlegget.
 
Topp