Hakkespetten
Aktivt medlem
- Reaksjonspoeng
- 32
Hvorfor blir ikke HG nevnt? Trist
... fordi at dere adler NA, BOLA og grått hovedsaklig. Blir ikke de som gjør mest ut av seg og blir hatet da vet duHvorfor blir ikke HG nevnt? Trist
Ikke si dere - si 2fargone4u.Åh, vel jeg trykket på inviter.
Skal dere klandre Snipe for måten Roger valgte å forlate dere?
Legend og Honkie var det velAv det jeg husker så ledet vel Snipe ganske kraftig før hovedfiendene som også var fiender fant ut at de måtte merge, så jeg ser jo på det som enda mer nedlatende og lite verdig å merge med fiender for å prøve å overvinne en større fiende. For nooble var vel en stamme etter merging fra Legends og HG? Eller noen andre stammer, jaja, noen fiendestammer hvis jeg husker riktig.
Som Simon nevner her så har Roger all rett til å ta Malfurion kontoen til Snipe - men det som reages på er måten Malfurion kontoen ble tatt ut, som beskrevet her, her, her og her...Men det er vel ingenting i forhold til at Snipe rekrutterte en i nooble?
Dere i nooble har jo merget med en fiendestamme, men det er jo helt klart ingenting i forhold til å rekruttere 1 fiende!
[...]
Det er helt vanlig, så stopp å gnål om at en gikk over da, blir for barnslig rett og slett, buhu, han ville ikke være i stammen vår, nei nå må jeg slutte, buhu. Lol.
Hva har Daniel gjort som vil i følge deg er negativt for Snipe?
Alle trodde Elite ville vinne v2 også.. Jeg sier bare at ingenting er over før den feite kjœrringa synger
Så subjektiv du var i dag, da
Er vel ingen som helst tvil om at SAS er den mest stue-rene stammen i denne V
På 2`re plass kommer HG, styggsnill stamme det også