Er Snipe en verdig vinner?

DeletedUser

Guest
Åh, vel jeg trykket på inviter.
Skal dere klandre Snipe for måten Roger valgte å forlate dere?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Av det jeg husker så ledet vel Snipe ganske kraftig før hovedfiendene som også var fiender fant ut at de måtte merge, så jeg ser jo på det som enda mer nedlatende og lite verdig å merge med fiender for å prøve å overvinne en større fiende. For nooble var vel en stamme etter merging fra Legends og HG? Eller noen andre stammer, jaja, noen fiendestammer hvis jeg husker riktig.

Men det er vel ingenting i forhold til at Snipe rekrutterte en i nooble?

Dere i nooble har jo merget med en fiendestamme, men det er jo helt klart ingenting i forhold til å rekruttere 1 fiende! :rolleyes:

Og på hvilke verdner har man ikke rekruttert fra fienden?
På v6 så rekrutterte EPICKI mange fra O:H, noen fra Smack og noen fra Yamato, på v8 rekrutterte 3.14 noen fra TSFS, på v9 så rekruterte Forte 2 stk fra DN og 2 stk fra IP, IP rekruterte noen fra Psycho.

Det er helt vanlig, så stopp å gnål om at en gikk over da, blir for barnslig rett og slett, buhu, han ville ikke være i stammen vår, nei nå må jeg slutte, buhu. Lol.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Av det jeg husker så ledet vel Snipe ganske kraftig før hovedfiendene som også var fiender fant ut at de måtte merge, så jeg ser jo på det som enda mer nedlatende og lite verdig å merge med fiender for å prøve å overvinne en større fiende. For nooble var vel en stamme etter merging fra Legends og HG? Eller noen andre stammer, jaja, noen fiendestammer hvis jeg husker riktig.
Legend og Honkie var det vel ;)
Men det er vel ingenting i forhold til at Snipe rekrutterte en i nooble?
Dere i nooble har jo merget med en fiendestamme, men det er jo helt klart ingenting i forhold til å rekruttere 1 fiende! :rolleyes:
[...]
Det er helt vanlig, så stopp å gnål om at en gikk over da, blir for barnslig rett og slett, buhu, han ville ikke være i stammen vår, nei nå må jeg slutte, buhu. Lol.
Som Simon nevner her så har Roger all rett til å ta Malfurion kontoen til Snipe - men det som reages på er måten Malfurion kontoen ble tatt ut, som beskrevet her, her, her og her...
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Så egentlig så er det roger dere/du er sur på da?
det er jo han som ikke sier hade til dere.

og se på noen datoer og komme opp med konspirasjons teorier er heller ikke noen form for bevis, vil det si at alle vi ikke har angrepet på et par dager, er spillere vi samarbeider med?

og uansett hvilken mening du sitter på rundt dette her, så blir det mye dobbelmoral på deg.
Om du mener snipe kunne omrokkere på tropper osv før malf ble tatt inn, og mener at dette var en unfair handling, kan ikke det f.eks sammenlignes med (bare at det er en mindre grad av) det dere gjorde med TE?
De var på lag med snipe, men poff uten et lite hade bra engang, eller en oppsigelse av avtale eller noe ting så var dem på noble sin side, og dette var ikke bare en spiller heller.

slutt og prøve og rettferdigjør din slutt her, og innse at det ikke er pga at roger ikke sa hade, men fordi du rett og slett bare ville slutte uansett.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nå må det jo ringe noen bjeller her.
Plutselig ser jo alle hva som skjer i Noble, dualer og nye eiere stabber stammen/spillere spionerer ødlegger kontoer trekker def fra front byer uten grunn osv og søker seg inn i diverse stammer.
Hvem som står bak dette er jo spekulasjoner og beregnende gjettninger.
Men Roger, daniel, jan helge har da gjort det bra med å sabotere hos oss til fordel for vår hovedfiende.
Så kan jo alle synes hva de vil om hvem som er verdige vinner når den tid kommer.
Men om alle skal gjøre ting surt for den stammen som virkelig tar opp kampen med den NÅ største stammen så får vi en større utfordring.
Men synes folk kan holde seg for gode til å ty til utenomsportselige trix. Er ike så mye å skryte av at man vinner om veien er skapt på svik, løgn osv.
 

DeletedUser

Guest
Hva har Daniel gjort som vil i følge deg er negativt for Snipe?
 

DeletedUser

Guest
Hva har Daniel gjort som vil i følge deg er negativt for Snipe?

hehehe, heter han daniel ,kan han da ikke ha gjort noe negativt for stammen hvertfall . en fyr med det navnet kan ikke gjøre noe annet enn og være super!!! gooooo snipe !!!!!


-svinet -
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
jeg må bare si at snipe er ein verdig vinner uten og ha merga seg med noen stammer og vært i trykk fra noble,vr,va og 300 s dem sto sammen og spilte og nå leder dem med 22 spilere som kan tekniker og koser seg og er ein verdig spiller som ruab sier spill for moro :) Just for fun:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nå er det, som tidligere nevnt litt lenger oppe, ingen som er kåret til vinner på v7 enda da :p
 

DeletedUser

Guest
Ler meg skakk, mener du virkelig at HG eller SAS har noe å stille opp med mot Snipe? Om snipe klarer mesterstykket å tape v7 nå, så skal jeg personlig grisebanke Marius/GB. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Alle trodde Elite ville vinne v2 også.. Jeg sier bare at ingenting er over før den feite kjœrringa synger :D
 

DeletedUser

Guest
mye fail fra karten her.

Dere saboterte kontoen til toshi på den værst mulige måten.
Noble har merget med så mange stammer nå at jeg ikke husker alle hvor av en av dem var en stamme snipe sammarbeidet med, og det første som skjedde der var at vi fikk incs. T-E var det dem het.
300s har selv skiftet side ganske fort på denne verdenen.
Kaster stein når man sitter i glasshus blir dumt

Dere har gjort det samme, bare på styggere måter helt fra starten.

Snipe har vært den beste stammen fra start og kommer til å være det til slutt, thats it.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Honkie var best da.. Nå har jeg en liten tru på Noble, om de bare klarer å mobilisere seg litt. Det jeg har fått erfart fra Snipe sin offensive del har ikke vært for mye å skryte av. Kommer nok en liten vendig i krigen snart.
 

DeletedUser

Guest
Er vel ingen som helst tvil om at SAS er den mest stue-rene stammen i denne V :p

På 2`re plass kommer HG, styggsnill stamme det også :)
 
Topp