DeletedUser
Guest
han nevner jo HG også, så kan jo vœre ironi
Etter de siste dagers hendelser som begynnte med at Malfurion forlot stammen 03.Okt. klokken 21.37.
uten avskjedtråd og uten forklaring på noen som helst måte, og gikk i direkte angrep
på sin X-stamme, noe som selvfølgelig skapte ENORM missnøye blandt Noble spillerne.
Enkelte skrev at de hadde totalt mistet lysten på og spille TW mere, innkludert meg selv.
Her har Snipe virkelig fått tid på og omdisponere på tropper i god tid før dette skjedde, og det i seg
selv er under enhver kretikk, de trenkte f.eks ikke tenke på def. tropper som lå imot Malf. sin konto,
og de kunne også omdisponere på off. og Adels byer p.g.a han da ikke ble en trussel for dem.
Om en ikke klarer å se dette ifra vårt (Nobels) synspunkt så må en være blind -- dum - døv
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.
Bare helt tragisk og kynisk måte å prøve å vinne på, og det værste av alt er at folk totalt mister lysten
på og spille, TW ledelsen burde sett på dette, og i det minste gjort det slik at når store kontoer
skifter side så ble det en automatisk blokk i f.eks 1 uke på angrep ifra den kontoen som i tilfelle
gikk ut og over til fienden.
Det er alldri greit og gå ut av en stamme og over til fienden, hadde HAN i det minste gjort som IsBjørn
i sin tid gjorde der han gav 7H spillerne 1 uke`s fred, så hadde det sett "litt" bedre ut, men det ble altså
ikke gjort.
Det er bare ett spill sa toshi alltid, ja det er bare ett spill, men selv om det er ett spill så forventer folk rettferdig
spill, og i dette tilfelle har det vært under enhver kretikk.
Det kommer påstander her om at Malfurion ble angrepet helt frem til han skiftet side, dette er direkte løgn
for det beviser TW-Stat i dagene før dette skjedde, nå går bare denne 1 uke tilbake, men pr.idag klarer den
akkurat og fange opp dette, siden han gikk ut 3 Okt.
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.
De ser seg selv som vinner av denne V, i mine øyne har de TAPT, ikke bare tapt på en unfear måte, men
tapt i mine øyne, at de med åpne øyne lot dette skje.
De hadde etter mitt syn plikt til å gi Malf. beskjed om å skrive til ledelsen ala slik IsBjørn i sin tid gjorde.
Noe de overså for de var under hard press i den tiden blandt annen på, eller spesielt på PulloxTroy og
Anonymous kontoen.
Jeg vil selv fremover vurdere om jeg skal spille TW mere, om jeg skulle finne på å gå grå, så kan jeg med
godt samvittighet tenke at "Snipe vant på V7", men de vant ikke min respekt, og de er heller ikke en værdig
vinner i mine øyne, og dette sier ALLE som er i Noble.
DE VINNER I TILFELLE PÅ EN UNFEAR MÅTE
P.S, denne tråden vil stå her til V er slutt, når det er slutt engang, og Snipe ble/blir kåret som vinner, så
skal jeg ta den frem igjen, og minne de på måten de i tilfelle vinner på.
Takker alle de jeg har hatt god kontakt med her i TW V, har hatt det morsomt i denne tiden
TAKK FOR MEG OVER OG UT!!!!
jeg var 1 av lederne i Noble på den tiden og jeg var faktisk mistenksom må Malf.
[MASSE LANG TEKST]
Når Roger fikk Malfurion så var jeg og Christopher leder i Noble, alene. Uten at noen andre ville hjelpe til. Tror det var Chris som fikset det slik at Roger fikk ta over Malfurion.
Jeg er enig i det at når orginalene på Malfurion gav seg, ble det enveiskjøring. Jeg hadde mista motivasjonen selv og var 90% deff. Fronten mot snipe var stor. Veldig stor. Med få spillere som dekte hele. Det var meg på RmB, Malfurion og Erlend. Delvis også Boms og Reckless som etterhvert ble meid overende. Det var i hovedsaklig ikke Roger som ødela alt. Selv om han hjalp til med å gjøre det til et reint helvette. Så var det nok det at ingen kunne fylle skoene til Simon, Myh og Pål. Det var den eneste gleden jeg hadde igjen da. Uten simon hadde ikke jeg spilt v7 sålenge som jeg gjorde!
En annen faktor er at 80% av noble faktisk var noobs... No offence. Men det nivået Snipe var på, var som å se forskjell på militæret til Kina og Norge. De hadde flere titals gode spillere. Vi hadde 4-5 som kunne gjort jobben greit. Nevner ikke noen navn.
Kalou skrev:Simon (Malfurion)
Fordi jeg elsker å spille med deg. Kanskje den aller beste vennen jeg har her på TW!