Er Snipe en verdig vinner?

DeletedUser

Guest
Etter de siste dagers hendelser som begynnte med at Malfurion forlot stammen 03.Okt. klokken 21.37.
uten avskjedtråd og uten forklaring på noen som helst måte, og gikk i direkte angrep
på sin X-stamme, noe som selvfølgelig skapte ENORM missnøye blandt Noble spillerne.
Enkelte skrev at de hadde totalt mistet lysten på og spille TW mere, innkludert meg selv.

Her har Snipe virkelig fått tid på og omdisponere på tropper i god tid før dette skjedde, og det i seg
selv er under enhver kretikk, de trenkte f.eks ikke tenke på def. tropper som lå imot Malf. sin konto,
og de kunne også omdisponere på off. og Adels byer p.g.a han da ikke ble en trussel for dem.
Om en ikke klarer å se dette ifra vårt (Nobels) synspunkt så må en være blind -- dum - døv
Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.

Bare helt tragisk og kynisk måte å prøve å vinne på, og det værste av alt er at folk totalt mister lysten
på og spille, TW ledelsen burde sett på dette, og i det minste gjort det slik at når store kontoer
skifter side så ble det en automatisk blokk i f.eks 1 uke på angrep ifra den kontoen som i tilfelle
gikk ut og over til fienden.

Det er alldri greit og gå ut av en stamme og over til fienden, hadde HAN i det minste gjort som IsBjørn
i sin tid gjorde der han gav 7H spillerne 1 uke`s fred, så hadde det sett "litt" bedre ut, men det ble altså
ikke gjort.

Det er bare ett spill sa toshi alltid, ja det er bare ett spill, men selv om det er ett spill så forventer folk rettferdig
spill, og i dette tilfelle har det vært under enhver kretikk.

Det kommer påstander her om at Malfurion ble angrepet helt frem til han skiftet side, dette er direkte løgn
for det beviser TW-Stat i dagene før dette skjedde, nå går bare denne 1 uke tilbake, men pr.idag klarer den
akkurat og fange opp dette, siden han gikk ut 3 Okt.

Snipe burde hold seg for god til dette, de har mistet all den respekten jeg hadde.
De ser seg selv som vinner av denne V, i mine øyne har de TAPT, ikke bare tapt på en unfear måte, men
tapt i mine øyne, at de med åpne øyne lot dette skje.
De hadde etter mitt syn plikt til å gi Malf. beskjed om å skrive til ledelsen ala slik IsBjørn i sin tid gjorde.
Noe de overså for de var under hard press i den tiden blandt annen på, eller spesielt på PulloxTroy og
Anonymous kontoen.

Jeg vil selv fremover vurdere om jeg skal spille TW mere, om jeg skulle finne på å gå grå, så kan jeg med
godt samvittighet tenke at "Snipe vant på V7", men de vant ikke min respekt, og de er heller ikke en værdig
vinner i mine øyne, og dette sier ALLE som er i Noble.

DE VINNER I TILFELLE PÅ EN UNFEAR MÅTE

P.S, denne tråden vil stå her til V er slutt, når det er slutt engang, og Snipe ble/blir kåret som vinner, så
skal jeg ta den frem igjen, og minne de på måten de i tilfelle vinner på.

Takker alle de jeg har hatt god kontakt med her i TW V, har hatt det morsomt i denne tiden :)

TAKK FOR MEG OVER OG UT!!!!

Jeg lovet og ta denne frem igjen om Snipe vant.

Jeg mener den største forandringen kom i rundt de tidene Malf. kontoen gikk over til Snipe, og akkurat i den tiden der var Snipe under hardt press, jeg var 1 av lederne i Noble på den tiden og jeg var faktisk mistenksom må Malf. for de andre rundt der kjørte på som f... på Snipe og de var litt på hæla der en stund, og jeg er rimlig sikker på at hadde de 3 som var orgianlene på den kontoen på den tiden vært der, så tror jeg Snipe kunne ha fått en skikkelig kamp.

På den tiden skrev jeg en PM til Tazen, og forklarte situasjonen, fikk heldigvis den gangen klart og overbevise han at Snipe ville begynne på dem, når de var ferdige med Noble, dette innså han hedigvis, dessverre kanskje litt for sent.
Noble og 300 S, spillerne kom over til SAS, så ble der en ny giv der enstund, men så begynte flere av de som lå i front på den tiden og få problemer i IRL, de var lenge innaktive (satt heller ikke opp KV, noe som irriterte meg noe sykt husker jeg), både på spillerfronten og på forumet, og når de i tillegg var ledere, så "ble det liksom ingen skikkelig sammlet skikk på stammen", mye Solo spilling og lite samkjøring/planlegging, det toppet seg når også Darkus ble busy IRL og HG hold på med han + Snipe kjørte på den tiden på meg som f.... 3-4 spillere, jeg ledet jo Soleklart ODD på den tiden husker jeg.
Måtte bare redigere meg litt inn her, for ser at jeg forsatt topper ODDèn ganske klart med 55,988,777 og det flere mnd. etter at jeg sluttet :)...hehe

Grunnen til at jeg sluttet på den tiden, var som beskrevet over her, for innaktive folk på en tid vi burde vært aktive som aldri før, synd mye skjedde IRL for "flere av de som var høyt oppe på rankingen"

Ble Snipe en værdig vinner?

Ha en forsatt fin fin helg

Mvh

Fargon4U
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tilfeldig at alle ble opptatt med IRL i dette tidsrommet?
Neppe..

Dessuten kan jeg informere deg om at v7 har gått inn i "End-game", og både Snipe og HG vil bli erklært som vinnere av v7 når den tid kommer. Så vi kan ta inn det siste spørsmålet ditt her; "er Snipe en verdig vinner?"
Jeg mener selv at alliansen Snipe/HG er en verdig vinner og litt til. Har gjennom hele v7 stått imot press fra flere kanter og beseiret den ene stammen etter den andre. Noen er igjen, men skal sørge før at de blir borte de og :) Tempoet har blitt skrudd opp med End-game, noe Class! kjenner med 45+ tapte byer bare i dag. Jeg kan ikke se at Snipe-ledelsen, verken alene eller sammen med HG, har gjort noe som tilsier at vinnerne av v7 ikke er verdige tittelen...
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
jeg var 1 av lederne i Noble på den tiden og jeg var faktisk mistenksom må Malf.

Tjaaa. Du kom vel inn som en del-leder når Simon og co gikk av Malfurion, for å hjelpe meg litt, sammen med Weyoun. Boms var også der. Men var meget innaktiv i slutten. Om du var mistenksom på Roger, hvorfor sa du da ikke ifra?

Jeg er enig i det at når orginalene på Malfurion gav seg, ble det enveiskjøring. Jeg hadde mista motivasjonen selv og var 90% deff. Fronten mot snipe var stor. Veldig stor. Med få spillere som dekte hele. Det var meg på RmB, Malfurion og Erlend. Delvis også Boms og Reckless som etterhvert ble meid overende. Det var i hovedsaklig ikke Roger som ødela alt. Selv om han hjalp til med å gjøre det til et reint helvette. Så var det nok det at ingen kunne fylle skoene til Simon, Myh og Pål. Det var den eneste gleden jeg hadde igjen da. Uten simon hadde ikke jeg spilt v7 sålenge som jeg gjorde! :)

En annen faktor er at 80% av noble faktisk var noobs... No offence. Men det nivået Snipe var på, var som å se forskjell på militæret til Kina og Norge. De hadde flere titals gode spillere. Vi hadde 4-5 som kunne gjort jobben greit. Nevner ikke noen navn.

Sannheter er vel det at Snipe/HG fortjener å vinne. Kanskje den ene mer enn den andre. Men det er så mange faktorer her. IsBjoerN, WAW. SAS kunne blitt med fra starten mot Snipe/HG. Men alt i alt så syntes jeg at Snipe fortjener det mest av alle. Man kan si mye om fair og unfair måte å vinne på. Men den som vinner, er faktisk den som gjør mest galt. Man ser jo det for oss som jukser i ludo mens mormor er på do. Jeg vil også si at Karten her gjorde ting som var lov hele tia. Men igjen. Alt i alt så er Snipe/HG rettmessige vinnere.


Før Verden 7 stenger vil jeg gi en takk til noen spillere som har betydd endel for ikke bra min TW personlighet, men også IRL! :)

Simon (Malfurion)
Fordi jeg elsker å spille med deg. Kanskje den aller beste vennen jeg har her på TW!

Vidar (Boms)
Det du var igjennom og det du klarte og gadd når du ville var en inspirasjon til meg for å fortsette! Desverre gikk ikke ting som vi håpa på Hvor har du blitt av? :S.

Trine (Rock my Body)
"Du gav meg et smiiiil, sommerfugel i vinterland"
Tusen takk for det jeg får oppleve med deg Trine. Er veldig glad i deg vennen! <3


Erlend
Fordi du var den beste sammarbeidspartneren jeg har hatt på TW. De få aksjonene vi hadde sammen gikk som smurt. Skulle ønske jeg hadde litt bedre kontakt med deg nå.

Myh (Malfurion)
Myh er sikkert den beste jente-defferen jeg veit om. Hun er så rååååååååååå, så rå, DØDSRÅDØDSRÅ. Og jeg er reeedd
Takk for at jeg ble kjent med deg pews <3


Jone (Carliato)
Den eneste spilleren jeg har møtt IRL. Lang historie, kan oppsumere det ganske enkelt:
Bordtennistrening.


Richard (Orginale Valkyrian Wolf)
Har du sett på spiller. Planlegger veldig bra. Perfektsjonist på høyt nivå. Også bare smeller han til. Er vel noen ting jeg ikke skulle ha sakt til ham angående noble. Jeg stolte så på han altså. En fiende. Jeg er gal. Men alikevell håpa jeg på at han ikke ville si noe. Veit ikke om han gjorde det eller ikke. Men jeg ble rett og slett nesten litt forelska. Hadde jeg vært jente. Så hadde jeg falt for deg <3 Har fortsatt litt kontakt med gutten. Gav seg på v7 etterhvert for å satse mer IRL. Noe fler av oss også burde... Alt i alt er Richard en kjernekar! :)

Marius (Guttaboys)
Du e tøff, og eg likar deg.

Jonas (Just4Fun)
Du er vel den jeg stoler mest på her. Du ordner opp i det meste og er bare snill og grei. Du hjelper meg med alt vanskelig. Takk Jonas.
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
vil bare si:

Grattis med seieren Guttaboys/snipe og Isbjørnen/hg og co for at dere vinne v7 :)

Jeg rett og slett at class! har gidd opp og jeg vil bare si:

Dere er best og jeg koster bort støve for dere :)

og lykke til videre :cool:
 

DeletedUser

Guest
Når Roger fikk Malfurion så var jeg og Christopher leder i Noble, alene. Uten at noen andre ville hjelpe til. Tror det var Chris som fikset det slik at Roger fikk ta over Malfurion.

det var jeg som fikset det slik at roger fik malfurion...
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig i det at når orginalene på Malfurion gav seg, ble det enveiskjøring. Jeg hadde mista motivasjonen selv og var 90% deff. Fronten mot snipe var stor. Veldig stor. Med få spillere som dekte hele. Det var meg på RmB, Malfurion og Erlend. Delvis også Boms og Reckless som etterhvert ble meid overende. Det var i hovedsaklig ikke Roger som ødela alt. Selv om han hjalp til med å gjøre det til et reint helvette. Så var det nok det at ingen kunne fylle skoene til Simon, Myh og Pål. Det var den eneste gleden jeg hadde igjen da. Uten simon hadde ikke jeg spilt v7 sålenge som jeg gjorde! :)

En annen faktor er at 80% av noble faktisk var noobs... No offence. Men det nivået Snipe var på, var som å se forskjell på militæret til Kina og Norge. De hadde flere titals gode spillere. Vi hadde 4-5 som kunne gjort jobben greit. Nevner ikke noen navn.

Jeg skal ikke begi meg ut på en stor utredning om hvordan det kunne ha vært. Bare ett lite tilbakeblikk på en litt frustrerende tid for min del.

Vi løste opp UGD og stod uten stamme. Da var det flere gode spillere uten stamme. Hadde Noble og deres allierte hatt baller nok så kunne alt vært annerledes. Jeg var selv innom noble i omentrent 5 minutter, det ble en snartur til 300S og resten av mine bytter er historie! Jeg sier meg fornøyd med utviklingen selv om det en tid gikk meget hardt utover min tålmodighet. Men Kalou, du har nok ett poeng med at mange i noble var og fremdeles er noobs, selv om de har byttet stammenavn og merget seg nedover i poeng...

Hæppy V7 og snart er det over. Gleder meg allerede til å legge TW på hylla, nok er nok. :D
 
Topp