Er TW dop?

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva er egentlig mening med innhold, og hva gir det oss?


Tw-dopet har kommet i mange former. Former ukjent for oss. Former uvant for oss. Vi har alle opplevde en inhalerende effekt når vi treffer på et snipe, følelsen når man dreper et nuke i forsvar, sinnforestyrelsen når vi mister en by. Hva er denne følelsen? Jeg har kalt det for tw-dopet.

Tw-dopet er noe av det verste som finnes. Det får oss mennesker til å bli ikke-mennesker. Umennesker. Dopet får frem følelser, adrenalin, lykke, dopamin og depresjon. Et menneske i seg selv har ingen sjans til å skape disse følelsene uten hjelp av dette forstyrrende, urovekkende, samfunnskaotiske hjelpemidlet. Vi mennesker er enkle, enklere enn du tror!
Men er det bra for oss?​
Mange forskere har undret seg over dette spørsmålet i 10 år nå. Hvordan kan dette middelet få oss til å føle oss mer umenneskelig gode? Litt som supermann. Nå som jeg tenker over det. Supermann. Ja, supermann. Damn. Må nesten legge ut et bilde av han.

0022.gif


Ganske nice? Supermann har i likhet med mange twspillere brukt dopet. Dopet vi kan kategorisere i kategorien "farlig".
Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig. Farlig.


Back on topic. Dop. Tw-dopet kan sammenlignes med crocodile drug. Spiser deg opp fra innsiden. I likhet med PP kan dopet være trafikkfarlig. Ender man opp i en heroin-situasjon der din ikke klarer å kontrollere seg. Kan, og bare kan allting gå galt. Ops.. offtopic igjen.

I dag er det ofte snakk om måten poster sklir ut innholdet. Jeg kan forsikre dere om at dette vil unngås. Ingen poster heretter skal skli ut på måten jeg hadede jeg fad efjsk. En ting er sikkert. Ikke alle på verden 17 får bruke like mye premiumpoeng som Zlatan. Zlatan har tydelig ranet banksafe'en til PSG.

Bildet av Zlatan:

50503_113677591992584_6301815_n.jpg


Nå som vi er inne på store neser? Hvordan kan slike neser være problematisk i trafikken? Vell.. For å ta for meg kort det lange nese problemet. Kan neser forstyrre passasjerene. Disse nesevisene kan plantes i uante dører og fryse ihjel



Skippergata er en vakker gata i Oslo. Slik en butikkhandlerske sa engang: "Skippergata er alltid et sted mellom himmel og helvete". Hva finner vi mest på skippergata. Jo, blå vafler.

Her et er bildet av en blå vaffel:

n5011c1a7afbb4.jpg

Rart og ekkelt? Nja...
Skippergata. Skippergata har man krokkodilledop oppunder øra, neseblod ut rektum og blåvafler i nese. Tydeligvis meget trafikksikkert.

Ser fram til god respons på tema!:hjelp:
 

DeletedUser

Guest
Hei Johnny! Viktig innlegg. Visste du at høyreregelen gjelder til og med på en parkeringsplass? Det visste ikke jeg, og det er derfor jeg er så seriøs. Hvorfor er du så seriøs? Som man kan observere er noen mye gladere nå. Litt som noen hunder som jakter på biler.
 

DeletedUser

Guest
Til og med inne i et parkeringshus, er høyreregelen et faktum. For noen. Eller kanskje de fleste.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg selv har alltid tatt utgangspunktet i at størst bil skal frem først.

Men viktig tema du tar opp her Johnny. Aldri vært så rusa som når jeg sniper tog eller dreper masse nukes.
Og heller aldri vært så deprimert som når jeg har incs.
 

DeletedUser

Guest
Jeg selv har alltid tatt utgangspunktet i at størst bil skal frem først.

Men viktig tema du tar opp her Johnny. Aldri vært så rusa som når jeg sniper tog eller dreper masse nukes.
Og heller aldri vært så deprimert som når jeg har incs.

første ligg er bedre, men du blir faktisk i godt humør om du får feks ny raner eller angrepen eller får motstanderen til og slutte nesten som sterk rus de :D
bra tema :)
 

DeletedUser

Guest
Bedre å druse ut kjærlighetsspruten enn å kuse med adelslusen, si?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Akkurat kommet hjem fra rehab. Ser ut til å klare meg uten dette dopet, enn så lenge.
 

DeletedUser

Guest
Når man kommer hjem fra rehab er det veldig lite lurt å vandre rett tilbake til det miljøet og de kameratene som fikk deg på kjøret.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dette dopet satt i kroppen min lenge, men det rant ut nu i vinterferien/jula. Og nå nyter jeg classic med 1 by og en viss SWAGmiss på hælene...
 
Topp