Er tw.no i ferd med å dø ut?

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg føler dette trenger en egen post. Så langt på v24 har det vært få bemerkelsesverdige hendelser. Det har ikke vært noen store stammeskifter eller utbryterstammer som får oss til å tenke ''WOW, dette spillet er faktisk morsomt og spennende og gøy og morsomt og spennende''. Det har igrunn vært en veldig død verden med tanke på propaganda, krig på forum som lyser opp krigen ingame, sleipe stammeskifter og utbryterstammer. Det har faktisk vært en ganske A4 verden. Veldig lik som de... uhm... åtte-ni siste verdenene på .no.


I den anledning stiller du deg nok spørsmålet; er tw.no i ferd med å dø ut? Må jeg finne meg et annet strategi spill med futt og krutt i? Skal jeg begynne å spille travian igjen? Eller det vi alle frykter, men ingen våger å snakke om; Er det på tide at jeg finner meg et liv utenfor tw? Hvis ja, bra for deg :) Hvis nei, kontakt meg.


Welcome-To-The-Internet-Let-Me-Be-Your-Guide-01.jpg

Er dette personen du er blitt til?

200.gif

Og er dette personen(dere forstår) dere ønsker å være? Hvis ja, bra for deg :) Hvis nei, kontakt meg.


Derfor går jeg ut til alle aktive spillere på v24, som kanskje, og bare kanskje har en liten gnist av baller igjen: Hva er morroa med slik vi spiller nå? Har du det gøy mens du spiller v24? Hvis ja, bra for deg :) Hvis nei, kontakt meg for en ny og bedre v24 opplevelse.
PS: Jeg har taushetsplikt, så ikke vær redd for å ta kontakt. Kontrakt ligger henvist under.
7447eaf2ef97452260d3a7de0c82b082.png

skype: sindre.andreas.brathen.
 
Sist redigert:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
lager utbryter stamme sindre hvis du gir mæ hemiligheten te six packen og bicepsen din

Jobbe på kino og spise masse baconsnacks. #Confirmed

Forøvrig er jeg helt enig i posten, men dette er ikke akkurat noe nytt. .no dør ut. Selv på .net begynner verdenene å bli farlig kjedelige. Føler jeg spiller i håpet om at verdenene blir mer spennende igjen, men jeg blir skuffa nesten hver gang. Utbryterstammer er fun, men mindre av disse også.
 
Sist redigert:
Topp