Error

Status
Stengt for ytterligere svar.

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ville.. siden eRRor alltid sier alle vi andre er noobs++ Starte en tråd hvor man kan si hva man mener om error. Jeg vil si jeg har respekt for kunnskapene deres i spillet. Men ikke for måten de forsøppler forumet på, men ser at en error nå prøver å adle en av mine stammevenner. Så... det er vel vanlig JA ikke noe problem det men, å si at man er flink nja jeg kunne jo gjort det samme å sagt jeg er dritt god_ om jeg sitter i en klynge med 3 toppspillere en-tre ruter unna. Men det gjør meg ikke til en god spiller....
Håper dere kan oppføre dere litt bedre å når folk mener at dere jukser osv. så tror jeg dere hadde tjent mye mere på å svare LITT saklig enn å kalle folk duster++. Eller om det var helt på jordet ikke si noe men vise hva dere kan som enkeltspillere. Mulig flere hadde brukt forumet om ikke dere bare lager dritt tråder om alle andre.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Skjekk postene mine, jeg har aldri kalt noen dust:rolleyes:

Med forsøpling, jeg prøver ihvertfall å være så saklig som mulig.

Hvis de folkene som tror vi jukser heller kan sende inn en klage til DosX enn å skrive det på forumet for latteliggjørelse ville nok flere ERROR-medlemmer ha latt det være, skriv det heller på stamme-forumet enn Tribalwars-forumet, men jeg må si, det er noen av stammeforumene vi har tilgang til. Men ikke pga juks, men et tilfelle av god gammel spionasje og informanter ^^, god natt.
 

rebbelroar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg synes ERROR er en kjempefin og koslig stamme. De har gjort en kjempefinjobb med å bruke forumet til å drive spillet framover i en positiv retning!

Og siden vi er i det saklige hjørnet, så kan du gå å leggerei!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vad jag känner till har vi förvisso sagt att alla andra är noobs men det med glimten i ögat. Vi vill skapa debatt i detta forum vilket vi tydligen lyckas med stundom genom vår existens.
 

DeletedUser

Guest
Hmm. Hva jeg syns om ERROR.

ERROR er en ganske bra stamme med hyggelige medlemmer, men kanskje litt høy selvtillit. Men hvem er egentlig annerledes selv?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lufsen litt vanskelig å se glimtet i øgat. Uten smilies mm. men alt er jo ikke svart går jo å provosere i propaganda tråden, er vel greit å forstå forskjellen.

Happy gaming
 

DeletedUser

Guest
Lufsen litt vanskelig å se glimtet i øgat. Uten smilies mm. men alt er jo ikke svart går jo å provosere i propaganda tråden, er vel greit å forstå forskjellen.

Happy gaming

Han använder aldrig smileys... Aldrig. :)
 

thooht

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
såhär är det, Lufsen är lite , öh utstött drf använder han inte smileys hihi :)
 

WickerMan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ERROR ser ud til at være en noob tribe. De har ikke bevist mig noget som gør at de ser bedre ud end andre.

Up the Irons!
 

DeletedUser

Guest
I think ELITE and EliteA are the best tribes,

Thats after METAL of course
 

WickerMan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I think ELITE and EliteA are the best tribes,

Thats after METAL of course

Oh man, ELITE is way better tribe than METAL. I have to be nice to ELITE, since I try to join them:) Their leader seem to be very awesome and know what he is doing. One of the best tribes I ever seen
 

DeletedUser

Guest
Oh man, ELITE is way better tribe than METAL. I have to be nice to ELITE, since I try to join them:) Their leader seem to be very awesome and know what he is doing. One of the best tribes I ever seen

what she is doing and i thought you should know, i do not count elite when i say these things, when i say the best i mean second best as Elite are always 1
 

DeletedUser

Guest
Tror fortfarande att vi har de bästa spelarna men kanske saknar det som är viktigast i en stam.

MOTIVATION.
 

DeletedUser

Guest
and of course ERROR are best before Elite

Top 3

ERROR
ELITE
METAL
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp