Videresendt, Inno et forslag rundt dagens medaljer

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Hei jeg har to forslag i dag :) en har jeg tenkt ganske lenge på og den andre kom litt akkurat nå mens jeg satt å skrev.

Forslag 1:

Noe som har irritert meg en del, er når du har dagens medalje. Du vet ikke hvor langt bak nærmeste du er. du vet ikke om du har likt med noen. jeg tenkte at det er et sted man kunne fått inn dette. som du ser på denne linken (http://gyazo.com/50121536939dd7f33771edd7559595c2) har jeg dagens forsvarer. når jeg setter musen over medaljen, står det hvor mye jeg har bekjempet, som du ser på bilde. Spørsmålet mitt er hva er vitsen når det står rett ved siden av medaljen uansett. Jeg tenker man kunne endret meldingen som dukker opp når du tar over medaljen at det står f.eks: Nærmeste har bekjempet ***** enheter eller om du skal ha det på dagens stormakt kan det stå: nærmeste har adlet ***** byer. Dette forslaget vil ikke påvirke deg om du ikke har en dagens medalje uansett. som du kan se på denne linken (http://gyazo.com/82cc8a1291845a561d68ef2da9f3d178)

håper dette forslaget støttes :)

så over til forslag 2:

Jeg har tenkt ut en kanskje litt morsom dagens medalje og det er "dagens knuser". hva medaljen går ut på er at den som river flest byggningsnivåer i løpet av en dag vinner. jeg vet ikke om dette egentlig kan gjennomføres eller om det er foreslått før, men jeg synes det kunne vært en kul medalje man kunne hatt :)

Håper noen svarer på forslagene og at dere er med på å støtte begge to :) så at det ble feil på toppen her nå, men det får heller være (altså der det står "et forslag rundt dagens medalje")
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Istedet for forslag #1 så ville jeg ha støttet at man kan se 1. plass i medaljen om man ligger bak(slik som det er idag), men hvis man leder i en av dagens medaljene så kan man se hvor langt forran man er 2. plassen :)

forslag #2 (støttes) :)
 

DeletedUser

Guest
Istedet for forslag #1 så ville jeg ha støttet at man kan se 1. plass i medaljen om man ligger bak(slik som det er idag), men hvis man leder i en av dagens medaljene så kan man se hvor langt forran man er 2. plassen :)

Jeg tok det som at det var akkurat det han mente o_O
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Istedet for forslag #1 så ville jeg ha støttet at man kan se 1. plass i medaljen om man ligger bak(slik som det er idag), men hvis man leder i en av dagens medaljene så kan man se hvor langt forran man er 2. plassen :)

forslag #2 (støttes) :)

det er det forslag 1 er :p om du leder skal du kunne se hvor langt andre plassen er bak :p
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Støtter forslag nummer en! Irriterer meg alltid over at jeg ikke vet hvor langt forran jeg er på dagensmedaljene.

Når det gjelder forslag to så støttes det ikke. Jeg syntes vi har nok slike medaljer, og "angreps"delen av spillet har allerede en dekkende medalje.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Støtter forslag nummer en! Irriterer meg alltid over at jeg ikke vet hvor langt forran jeg er på dagensmedaljene.

Når det gjelder forslag to så støttes det ikke. Jeg syntes vi har nok slike medaljer, og "angreps"delen av spillet har allerede en dekkende medalje.

vel kan vel si meg litt enig med deg :p men jeg blir ihvertfall litt irritert når jeg har sendt ut masse nukes og så blir alt dodget.. selvfølgelig får du jo æren av å rive både mur og det du har stilt katapultene inn på :p, men hva med å få en medalje for det i tillegg.. synes det hadde vært kult, men jeg er ikke her for å tvinge noen til å være enig med det jeg foreslår :) jeg synes det er helt topp å få litt tanker og forslag rundt det som ikke er så bra :)
 

DeletedUser

Guest
det er det forslag 1 er :p om du leder skal du kunne se hvor langt andre plassen er bak :p

slik jeg forstod ditt forslag ut ifra bildene så ønsker du å vise "nærmeste" du ligger bak... Det vil si at om du har 111. plass så ser du 110. plassen sin raner... Jeg støttet bare den delen av forslaget hvor man ser hvor langt forran 1. plass ligger, eventuelt hvor langt bak 2. plass ligger om man forsvarer 1. plass :)
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
slik jeg forstod ditt forslag ut ifra bildene så ønsker du å vise "nærmeste" du ligger bak... Det vil si at om du har 111. plass så ser du 110. plassen sin raner... Jeg støttet bare den delen av forslaget hvor man ser hvor langt forran 1. plass ligger, eventuelt hvor langt bak 2. plass ligger om man forsvarer 1. plass :)

nei nei :p forslaget er bare at 1.plassen ser hva 2.plassen har ranet (om vi snakker om dagens raner da) :p men jeg ser nå at det jeg skrev kan ha blitt tolket feil :p forslag 1 er rett og slett bare sånn at 1.plassen på dagens medalje, kan se hvor mye 2.plassen på dagens medalje er.

f.eks om jeg har drept 37k enheter som dagens forsvarer.. så når jeg holder musa over medaljen står det "2.plassen har drept 36k enheter".. da vet jeg at den nærmeste spilleren (ikke rank messig) har bare 1k mindre drept en meg :p noe som kan tyde på at jeg vil bli tatt igjen i løpet av dagen :p

håper du forstod det bedre nå :)


så for å si det sånn :p den deler du støtter... det er hele forslag 1 :D
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Liker tanken, for irriterer meg ofte over det samme selv. Men spesielt på Dagens raner synes jeg det vil ødelegge litt. Ligger man 10 mill foran slutter man kanskje å farme, synes det burde være spenning helt til slutt. På dagens angriper og forsvarer vil det i grunn ikke hjelpe, for har man 50k drepte enheter og nummer to har 10k, vet en jo aldri om en med 0 drepte enheter har 30 nukes på vei mot en stack. Det er forsovet samme med plyndrer og stormakt, en vet jo ikke om en spiller har tog på vei mot 5-6 byer (V14 som eksempel, i og med at tallene er lave) på slutten av dagen som er timet inn før nattbonusen.
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Forslag 1:

Støttes ikke. Av en enkel grunn, litt av spenningen med dagens medaljer er at man ikke vet hvor mye forsprang man har, ergo må man bare peise på. Og hva er vel ikke artigere enn å huke medaljen fra noen andre klokken 23.59?

Forslag 2: (støttes)
 
Topp