Et spørsmål til Nice.

DeletedUser

Guest
er jo derfor jeg sier det? håper virkelig olve og habbo melder mackel, så han faktisk innser hvor hardt på trynet han er
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kom igjen annmeld det. Kjør på. Flere her som gir blanke i den situasjonen. Jeg har ikke sett bevis engang jeg personlig.

Er imot personangrep. Men er ikke vits og ta opp det temaet hver gang man logger inn i forumet. Fins da grenser.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Anmelde hva? Gå på politikontoret å si at du vil anmelde macklemore? Isåfall vil du bare gjøre bunken med henlagte saker enda fetere.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kun og oppgi ipen til politiet habbo så sporer de han opp, ikke vanskeligere enn det.

Er du virkelig så dum? Se litt lenger opp så ser du at en IP ikke er IDen til ett menneske. Du kan ikke gå til politiet med IPen du har fått fra noen, og med det få medhold. Hva om han skrev på en skole-PC? Har hver datamaskin sin egen IP? Hvordan finner man IPen? Hvordan vet man at akkurat den personen skrev det, og ikke broren hans?
 

DeletedUser

Guest
Vet du at han har en bror? politiet har midler til å spore opp folk via en ip.
 

DeletedUser

Guest
Neida om du liker og bli hengt ut på nett så er det greit for meg:=)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg var å anmeldte Macklemore etter IP, men det kom ikke lengre enn "Finn navn eller noe mere". De prøvde ikke engang da de ikke klarer spore opp etter IP.

Til dere som lurer, så har jeg enda bortgjemt alt av bevis på det, men sitter ikke med IP ifra innleggene da det blokkerte Dakapo. Tho gyazo ninja gjør at jeg ikke får ut full størrelse av dem -.-
 
Sist redigert:
Topp