Eurovision song contest 2012

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Er det noen som følger med på Eurovision song contest?

Vis du gjør det så skriver du hvem du heier på i denne tråden :D.

Jeg heier på:
RUSSLAND
ISLAND
NORGE
MAKEDONIA
 
Sist redigert:

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dette er det er det mest tragiske programmet som blir sendt på TV tett fulgt av paradise hotel...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg synes det har vært et greit program, men i de siste årene har det vært mer politisk-motivert enn det musikalse. Når land sender rene tullenumre (Russland f.eks) så er meningen helt borte. Synd at et arrangement som dette skal kaste så mye potensiale ut av vinduet kun fordi det er snakk om politikk, men dessverre så har verden blitt slik.

Latterlig, og siste gang jeg kommer til å se dette programmet.
 

DeletedUser

Guest
HÆ?

Kan noen her forklare meg siste plassen til Norge?

Siden.. jeg hadde et vedde mål med pappa ang. hvem som vant. Jeg hadde riktig og vant 500 kr. Jeg vedda Sverige.

Men, hva skjedde med Norge? Sangen til Norge var jo en av favorittene i mine øyne, og deretter får en siste plass? Noen som vet hva som skjedde?
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
HÆ?

Kan noen her forklare meg siste plassen til Norge?

Siden.. jeg hadde et vedde mål med pappa ang. hvem som vant. Jeg hadde riktig og vant 500 kr. Jeg vedda Sverige.

Men, hva skjedde med Norge? Sangen til Norge var jo en av favorittene i mine øyne, og deretter får en siste plass? Noen som vet hva som skjedde?

Litt går nok på det Scar snakker om, altso politikk. Alle land stemmer på nabolanda sine, f.eks Azarbajian, Georgia og Tyrkia + ein favoritt, i dette tilfellet Sverige.

Vel, det einaste som er å forklare er vel at folk ganske enkelt ikkje likte Noreg sin song. Sjølv synest eg at det var ein av dei desidert beste, i alle fall betre enn Russland sine bestemødre og UK sin bestefar, for å ta nokon eksempler...

Savner litt det gamle Eurovision, der dei som vant var dei beste. No er det berre ein haug med politikk og sceneshow, ingenting med musikk å gjere! (no)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå stemmer vel vi siviliserte folk også på nabolandene..... men er enig. Er litt vel mye nabostemming.

Uansett vem som vinner, får vi jo høre den sangen vi liker best like mange ganger som vinnersangen
 

DeletedUser

Guest
Nei?

Vinner sangen blir spilt 1 gang mere enn de andre :)


EUPOHORIAAAA
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Finn sangen du likte best å spill den to ganger på spotify, så blir den spilt en gang mer enn noen andre....
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Syntes det var utrolig snedig at vi fikk så lite poeng :p

Men det er vell mye billigere at svenskene får opplegget neste år :)

Mvh ingmo

PS: noen andre som syntes melodien til russerne hørtes veldig ut som Are og Odin sin klapp klapp?
 

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det var jo mange land som ikke var bedre enn norge.

F.eks Albania var jo bære skriking...
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ingmo: Korleis får du dei to til å vere like? o_O

Erinor: Joda. Synest at det er imponerande at tyrkia kom so høgt som dei gjorde... Samme med Makedonia...
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
melodien LD :p her var vi 5 stk som satt og nynnet på den og nærmest samtidig ropte klapp klapp :p
 

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Tyrkia er typpisk israelsk musikk som ødelegger hele konkuransen. Men makedonia..\m/!
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
MGP er tragisk, Champions league er skikkelige greier, der vinner laget fortjener, bortsett fra i år, da Chelsea dessverre vant(puke)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
hm, fikk ikke samme følelsen når jeg så det på youtube før jeg så det opptaket fra finalen :p men det er bare en del, refrenget eller noe :p (russisken min er litt rusten)
 

DeletedUser

Guest
Ser hvor tragisk det har blitt når Russiske bestemødre kommer på 2 plass...
 

DeletedUser

Guest
Ta av norge-brillene folkens, sangen vi hadde i år var talentløs, og fortjente en dårlig plass, muligens ikke så langt nede da men.
 
Topp