Første Intervju som kommer opp.

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det første intervjuet som kommer her blir i løpet av uka.

Dette intervjuet vil være med ein person som har/kommer til og ha stor betydning fremover v5

Navnet kommer frem senere idag^^_
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
to av di første intervjuene som kommer opp blir Runinter /granpa

og ein av di fremste lederene hos berm.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ke?

Runinter, Runinter sin dual eller Runinter og dualen? :confused:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Flott! :)

Håper også du tar av begge sidene av krigen, spennende å finne ut hva fienden tenker :)
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tk begge sidene kommer:) har fått litt avslag her og der fra begge sider så det kommer skal du se
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi har ein forsinkelse med første intervju som egentlig skulle ha kommet ut i dag. men eg rekner med det er ute i løpet av morgen dagen eller tirsdag.


Mvh Thomas
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er det slik at Most Wanted har trukket seg. Årsaken til dette er at ingen har ønsket å stille til intervju, noe som er fryktelig skuffende! Det er greit at dere ønsker en intervjuer, men det må også være slik at folk må orke det lille ekstra ved å stille opp som intervju-objekter.

Most Wanted trakk seg i dag.
 

DeletedUser

Guest
Å si at ingen ønsket å stille opp som intervju objekt bli helt feil. Jeg vet ikke hvem most wanted har spurt om å bli intervjuet, men jeg har aldri blitt spurt i hvertfall, ikke at jeg har så mye å komme med heller, men ligger da på tredjeplass og alle på hvertfall top 20 burde jo ha noe interessant å komme med, så det at jeg ikke har blitt spurt tyder jo på at ikke så mange andre har blitt spurt heller.

Man kan ikke bare spørre de som er ledere av stammer, da det ofte er de som har dårligst tid til intervju.

Arcon
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Å si at ingen ønsket å stille opp som intervju objekt bli helt feil. Jeg vet ikke hvem most wanted har spurt om å bli intervjuet, men jeg har aldri blitt spurt i hvertfall, ikke at jeg har så mye å komme med heller, men ligger da på tredjeplass og alle på hvertfall top 20 burde jo ha noe interessant å komme med, så det at jeg ikke har blitt spurt tyder jo på at ikke så mange andre har blitt spurt heller.

Man kan ikke bare spørre de som er ledere av stammer, da det ofte er de som har dårligst tid til intervju.

Arcon

Nå vet ikke jeg eksaktlig hvilke spillere som har blitt spurt om å bli intervjuet, men det er ikke kun Most Wanted sin oppgave å finne intervju-objekter, men egentlig alle som har lyst til å bli intervjuet, og som føler de har noe å komme med, slik som deg Arcon. Problemet er at Most Wanted, eller hvem det nå er som ønsker å være intervjuer, må sende sirk.mail til samtlige på hver liste for å spørre etter et objekt å intervjue. Jeg sier ikke at det er umulig, men det er tidkrevende.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå hadde han en avtale med å intervjue meg da. Jeg er sikkert ikke den mest spennende spilleren på v5, men vi var enige om at jeg var en ok kandidat.
Så å si at INGEN ville stille opp er IKKE tilfelle!
 

DeletedUser

Guest
Nå hadde han en avtale med å intervjue meg da. Jeg er sikkert ikke den mest spennende spilleren på v5, men vi var enige om at jeg var en ok kandidat.
Så å si at INGEN ville stille opp er IKKE tilfelle!

Må si meg enig med jeee her. Tror egentlig det er mange som kunne tenkt seg å bli intervjuet.
Jeg stiller hvert fall gjerne opp, og har mye å melde hvis noen spør. ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Surrer litt på tanken på å gi det et forsøk selv, ettersom jeg siden jeg begynte på v5 en sommerdag i juli har savnet intervjuer og enda sitter å leser på v1 forumet med intervjuer fra de gamle heltene mine, selvom det er 2 år siden jeg sluttet der..

Men for at jeg skal gidde, eller noen for den saks skyld. Så trenger jeg å vite at NOEN er villige til å stille opp til intervjuer, poster her en kjapp liste over personer som har blitt ønsket av meg og andre som intervju objekter :

Simplicity
Goyakleh (orginale)
Runinter
Granpa
Lowenan
Glitter
Ajina Linnit
Point taken. (orginale)
Slemrev
madder
Leiv Eiriksson
Numberone
Atylla
Arcon
Sargareas
Arsenal is best
Just for Fun
Jeeeeeeeright
BGM
Knallis

Skulle noen av disse være villige til å stille opp, så er det en mulighet for at jeg hvertfall gir det et forsøk :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg kan sikkert svare på et lite intervju for å få opp temperaturen litt. men om det er av allmen interesse å lese om generell tåkeprat og andre løse rykter samt en endeløs triade om makaløst selvskryt som igjen blottlegger en total mangel på selvinnsikt, se det er en annen sak.
 
Topp