Første Intervju som kommer opp.

DeletedUser

Guest
Yeah...et Knallis-intervju hadde vært knall. :D
Moro med folk som tenker litt sjøl, og sier ting på sin egen måte.
 

DeletedUser

Guest
sku gjerne lest et intervju av knallis eller jeeright eg. :D sikert mye spennende fra de to tullingene :D (ikkje vondt ment)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det slik at Most Wanted har trukket seg. Årsaken til dette er at ingen har ønsket å stille til intervju, noe som er fryktelig skuffende! Det er greit at dere ønsker en intervjuer, men det må også være slik at folk må orke det lille ekstra ved å stille opp som intervju-objekter.

Most Wanted trakk seg i dag.

Intervjuv meg da, jeg vil! Men må man vere en av dei største spillerene ellere noe?
 

DeletedUser

Guest
Er jo flere store spillere som sier de kan la seg intervjue, så burde ikke være ett problem dette?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Har nå sagt ja til å ta noen intervjuer. Så håper jeg klarer å få intervjua noen i løpet av ikke så alt for lang tid. :)
 

DeletedUser

Guest
Likte det første veldig bra. Ser frem til de neste :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Villareal, Baal, AimEffect og Jeeeeeright hadde vært koselig! :)
 

DeletedUser

Guest
Alltså, ville det ikke vært bedre og variere interjuvene litt og? Flott at det kommer interjuver, men eg føler det bare er med -NB- interjuvene kommer...
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det er bare å følge denne tråden http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=11736 så er det bare å legge inn ønsker på intervjuobjekter. og jeg er helt enig om at vi må få noen fras andre stammer også.
men det kan jo være at der er noen som ikke ønsker å la seg intervjue. selv om min erfaring er at det går fort og smertefritt da.
 
Topp