Finnes allerede FA - forbedring?

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hei,

Da jeg satt og gjorde min regelmessige farming nå nettopp, slo det en tanke ned i hodet mitt. Jeg synes det er utrolig kjedelig og tidskrevende å sende ut speidere til farming. Ikke minst mye trykking. Dette synes jeg etterhvert blir ganske slitsomt og plagsomt å måtte gjøre, så derfor denne fremfører jeg denne ideen.

Jeg tenkte at det ville vært mye bedre om det var mulig å kunne legge til en rekke valgfrie grå/ bonusbyer til en liste, hvor det er mulig å sende speidere (og andre tropper forsåvidt), til alle byene på den listen ved å trykke på en knapp. Så lager man en liste for hver by, så kan man bare logge på og trykkke en knapp, så er alle speidere sendt ut for å speide etter ressurser.

Det ville også vært mulig å kombinere disse listene, hvor hver by har sine gråbyer å sende tropper til, og man bare kan få unna alle speidingene ved å trykke på en knapp. Altså for alle byene du har.

Dette ville isåfall selvfølgelig vært en del av Farme Assistenten.

Kan hende det finnes enklere metoder for å gjøre det jeg beskrev over her, f.eks scripts. Men jeg tror dette ville vært en funksjon alle store spillere kan få god bruk for, så man slipper å klikke to ganger for hver speider man sender til en landsby. Blir ganske mye etterhvert.


Ser frem til gode tilbakemeldinger :)

-Kileren10
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det som er så fint med FA, er at du ikke behøver å speide etter ressurser dersom du benytter C-knappen.
Den sender en speider med alle dine farmeangrep, og du behøver ikke speide etter ressurser etter det heller, da den gir deg en beregning av hvor mye ressurser som har bygd seg opp der siden sist du besøkte.

Dersom argumentet ditt er at du ikke kan vite om det fortsatt er ressurser der etter sist besøk, så kan du vel ærlig talt ikke vite om det fortsatt er ressurser der etter at du speidet den sist gang heller. Andre spilleres farmeangrep kan dukke opp når som helst, og hvor som helst.

Var det dette som plagde deg, eller har jeg misforstått helt?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Beklager, da var det vel jeg som misforstod her. Men takk for raskt svar og god besvarelse på spørsmålet mitt :)
 
Topp