X O C O X
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 230
Navn: FA-switch
Dato: 25.11.2014
Link: Ikke funnet noe lignende.
Forklaring: Scriptet brukes inne på farmeassistenten, men dersom det blir aktivert et annet sted blir du forespurt om du vil gå til Farmeassisteten. Scriptet bytter på å sette inn 2 maler i A (eller B om scriptet endres) og lagrer de forskjelige oppsettene. Slik at man slipper å endre i malen hele tiden når man skal farme med de forskjellige byene. Tidbesparende hvis man for eksempel farme med ulike enheter avhengig av landsbyene som brukes og troppe sammensettingen.
Det som trengs å endres er disse variablene øverst i scriptet:
var mal = "a";
Skriv a eller b, avhenging av hvilken mal som skal brukes av scriptet.
var unitMal1 = "spear:0,sword:0,axe:0,archer:0,spy:1,light:0,marcher:5,heavy:0,knight:0";
Mal nr 1 skrives inn her
var unitMal2 = "spear:0,sword:0,axe:0,archer:0,spy:0,light:0,marcher:0,heavy:6,knight:0";
Mal nr 2 skrives inn her
Mal A før scriptet er kjørt:
Mal A endret ved 1 klikk:
Dersom man klikker en gang til eller Mal A er ulike din første mal i scriptet, vil det bli likt første bildet igjen.
Scriptet: [spoil]
[/spoil]
Dato: 25.11.2014
Link: Ikke funnet noe lignende.
Forklaring: Scriptet brukes inne på farmeassistenten, men dersom det blir aktivert et annet sted blir du forespurt om du vil gå til Farmeassisteten. Scriptet bytter på å sette inn 2 maler i A (eller B om scriptet endres) og lagrer de forskjelige oppsettene. Slik at man slipper å endre i malen hele tiden når man skal farme med de forskjellige byene. Tidbesparende hvis man for eksempel farme med ulike enheter avhengig av landsbyene som brukes og troppe sammensettingen.
Det som trengs å endres er disse variablene øverst i scriptet:
var mal = "a";
Skriv a eller b, avhenging av hvilken mal som skal brukes av scriptet.
var unitMal1 = "spear:0,sword:0,axe:0,archer:0,spy:1,light:0,marcher:5,heavy:0,knight:0";
Mal nr 1 skrives inn her
var unitMal2 = "spear:0,sword:0,axe:0,archer:0,spy:0,light:0,marcher:0,heavy:6,knight:0";
Mal nr 2 skrives inn her
Mal A før scriptet er kjørt:
Mal A endret ved 1 klikk:
Dersom man klikker en gang til eller Mal A er ulike din første mal i scriptet, vil det bli likt første bildet igjen.
Scriptet: [spoil]
Kode:
javascript:
(function(){
var mal = "a";
var unitMal1 = "spear:0,sword:0,axe:0,archer:0,spy:1,light:0,marcher:5,heavy:0,knight:0";
var unitMal2 = "spear:0,sword:0,axe:0,archer:0,spy:0,light:0,marcher:0,heavy:6,knight:0";
if(location.href.indexOf("screen=am_farm")===-1){
var changeURL = confirm("Scriptet må kjøres i farmeassistenten\n\nVil du bytte til farmeassistenten?");
if(changeURL){
location.href = document.getElementsByClassName("manager_icon")[0].href;
}
}else{
if(mal==="a"){
mal = 0;
}else{
mal = 1;
}
unitMal1 = unitMal1.split(",");
var buffer;
var useMal1 = false;
for(var i = 0;i<unitMal1.length;i++){
buffer = unitMal1[i].split(":");
if(document.forms[mal][buffer[0]]){
if(document.forms[mal][buffer[0]].value != buffer[1]){
useMal1 = true;
break;
}
}
}
if(useMal1){
for(var i = 0;i<unitMal1.length;i++){
buffer = unitMal1[i].split(":");
if(document.forms[mal][buffer[0]]){
document.forms[mal][buffer[0]].value = buffer[1];
}
}
}else{
unitMal2 = unitMal2.split(",");
for(var i = 0;i<unitMal2.length;i++){
buffer = unitMal2[i].split(":");
if(document.forms[mal][buffer[0]]){
document.forms[mal][buffer[0]].value = buffer[1];
}
}
}
if(document.getElementById("bot_check_image")){
mal++;
}
document.getElementsByClassName("btn")[mal].click();
}
})()
Sist redigert: