Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Hvorfor er jeg så spesiell at jeg befinner meg på ODD rank 2? Jeg er da fredelig som få, men de som vil være fiender må regne med å restarte eller slutte snarest. For jeg husker godt. Jeg har spilt 3 forbaska dager, og dette er belønningen? Be prepared to die, naboer! Om dere ikke joiner, er dere targets!

Mvh,
-lilith-

(Nå med alle originale på plass)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vår venn, The Cleaner denne gangen spiller under navnet "The Punisher", men denne gangen et forsøk i å leke en 20 år gammel jente. Dessverre skinner det litt for greit i gjennom, for det er jo bare han som sender masse piss, men ikke tørr å få svar, og blokker deg.

Kom igjen, kjære, vis deg selv. Vi alle vet at innen jul så har du slutta på V10, så greit å ha deg her en liten stund.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at vår venn, The Cleaner denne gangen spiller under navnet "The Punisher", men denne gangen et forsøk i å leke en 20 år gammel jente. Dessverre skinner det litt for greit i gjennom, for det er jo bare han som sender masse piss, men ikke tørr å få svar, og blokker deg.

Kom igjen, kjære, vis deg selv. Vi alle vet at innen jul så har du slutta på V10, så greit å ha deg her en liten stund.

Fakta er, at ovenstående fakta er gammel nytt og kjendt av de fleste.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er jeg så spesiell at jeg befinner meg på ODD rank 2? Jeg er da fredelig som få, men de som vil være fiender må regne med å restarte eller slutte snarest. For jeg husker godt. Jeg har spilt 3 forbaska dager, og dette er belønningen? Be prepared to die, naboer! Om dere ikke joiner, er dere targets!

Mvh,
-lilith-

(Nå med alle originale på plass)

Trenger du støtte ? :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg kjender TC. Fakta er at jeg ikke vet om noen gjeng til TC. Fakta er at jeg kun tilhører "gjengen" til AriCa.

fakta er at tc er nesten litt som meg :p har det mere i kjeften enn in game :O pass på og ikke restart med en gang inksene kommer :p
 

DeletedUser

Guest
fakta e at halvparten av adlingene som skjer her i v10 e 100p byer..... jeezez...nabbs
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Joda, det gjør du, vi er jo såå gode venner :eek:

Fakta er, at jeg ikke kjender igjen det fjollede nicket ditt. Og fakta er, at jeg ikke har spesielt mye til overs for folk som hele tiden skifter nick. Må jo skyldes at de er flove over måten de tidligere har spillet på.
 

DeletedUser

Guest
Merkelig form for fakta dere kommer med. Noen som faktisk har noe interessant fakta?
 

DeletedUser

Guest
Ja, Jeg Skal kjøpe PP snart :D det er fakta som interesserer de fleste!
 
Topp