Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
-lilith- 13.08.12 20:57
Hei jarl, nå skal jeg ta alle dine byer :) nå skal du få føle hvordan det er på spillet her, vær glad du ikke sitter på celleblokk c i fengsel i usa, for da hadde jeg angrepet ræva di så hardt att du ikke kunne sitte på 3 uker før neste kom å ville ha den, å det kommer til det punkt hvor flere vil ha deg :) å blokke en spiller av vår kaliber gjør det mer vannskeligt for deg da en løsning ikke kan forhandles

mvh
[player]-lilith-[/player] the beast

audia6 13.08.12 22:29
heisan..fikk beskjed om og sende denne til deg ;)

Denne meldingen har blitt videresendt av audia6.

jarl 13.08.12 23:24
på kanten

Ehm....
Ser helt klart at du reagerer på dette ! Hva Lilith ønkser å gjøre med deg kan ikke jeg stå til ansvar for!
Audia6, hvem i fanken er det? Dette er en spiller jeg ikke kjenner til og vi ikke har noe diplomati med !
Men dog, dette er noen du får 13/08 !
Min og din historie utspiller seg helt tilbake av begynnelsen av juli. Så nok en gang, at du nagler dette på meg og stammen , at vi har lurt deg er helt fjernt ! Jeg spurte deg om en ting i siste mld her, ble ikke kontoen din tatt godt vare på i forhold til vedlikehold og bygging av tropper? Du valge å la vær å svare på det ! Du fikk heller ingen inv etter ferien din og får inc flere uker etter dette fra en spiller i stammen vår. Om dette er å fucke deg opp så veit ikke jeg !
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Fakta er at jeg adlet Almighty's siste by for å bli kvitt gullmynter og evt. palla. Fakta er at jeg egentlig ikke ønsket byen. -->

Fakta er at jeg blir adlet kl 23:54:11:358 i kveld og at jeg ikke har tenkt å gjøre noe med det :cool:
 

DeletedUser

Guest
, m

fakta er at jeg ikke er overasket over at pokemon trenerne vinner
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Takk.

Jeg har nylig mekket meg selv noen røde ryktepoeng, og så fortjent! Déjà vu all over again.

Time to sleep.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Fakta er at jeg har få 17 røde ryktepoeng siden jeg startet på v10, min første ordentlige verden, og at kun 3 av ryktepoengene er signert. Siden jeg ønsker å hylle disse spillerne som faktisk klarer å stå for det de skriver, så er disse tre spillerne (personene) kjent med nick/navn:

Redswan
Kenn93x
Mitler

Thank you.

P.S. Dere andre får meg til å :cry: inni meg.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Det minner vel en del om v9... Og resultatet av dette er nok ikke annet enn at enkelte blir litt mer innbitte i adlingen.
 

DeletedUser

Guest
Kom ikke som noen overraskelse !
Vi får da bare henge her på V10 litt til da !

Da ses vi på slagmarken igjen (yes)
 

DeletedUser

Guest
:p

nesh hørt sånt.. han bor sikkert på et loft så han trenger ikke gå ned :p
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Mulig han har skapt liv på v10 (sier han selv i alle fall), men jeg har en mistanke om at hvis han har tenkt å holde liv i kontoen sin framover kommer han ikke til å ha noe liv selv...
Fakescriptet er allerede oppdatert :p
 
Topp