Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Hmm, var ikke mer "uærlig" av han det han gjorde, en at dere rekruterte han. Så dere kan selv bite i det sure eple!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, var ikke mer "uærlig" av han det han gjorde, en at dere rekruterte han. Så dere kan selv bite i det sure eple!

det var jo helt klart det.

Alltså, han søkte seg inn til dem, og dem spurte han flere ganger om han virkelig vill dette osv.

også gjorde han det for å trolle?

spørr du meg, så var dette da toppen av Uærlig gjort, og vis du virkelig mener det var like uærlig og ta han inn som at han leavet en stamme, gjorde slik at en stamme invita han, for å så leave igjen for morro skyd, så vet ikke jeg.:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, var ikke mer "uærlig" av han det han gjorde, en at dere rekruterte han. Så dere kan selv bite i det sure eple!

Interessant. Så en som først backstabber sine egne, og siden backstabber sine nye venner, er en oppegående og ærlig spiller? Ja, du sier sannelig noe der.

For min del vil det i alle fall være totalt uinteressant å spille med en slik værhane på noen verden.

"Drittunge" sier noen, og det er jaggu hardt å finne argumenter mot det.
 

DeletedUser

Guest
det var jo helt klart det.

Alltså, han søkte seg inn til dem, og dem spurte han flere ganger om han virkelig vill dette osv.

også gjorde han det for å trolle?

spørr du meg, så var dette da toppen av Uærlig gjort, og vis du virkelig mener det var like uærlig og ta han inn som at han leavet en stamme, gjorde slik at en stamme invita han, for å så leave igjen for morro skyd, så vet ikke jeg.:hmm:


Hmm.. PM som jeg har er det faktisk kristin som inviterte han for lenge siden hvor han takket nei, så ble det vist endring i planene..
Han tenkte vell at siden dere er så kjedlige som må rekrutere for å vinne en verden så kunne vell han lage litt action igjen?

ALL HAIL MERKEN! <3
 

DeletedUser

Guest
Vis meg den invitasjonen Keva !

Helt riktig at Merken har snust på oss tidl, men ingen inv fra oss !


merken aug. 09,2012 14:50
Vel, jeg lengter forsåvidt etter ferie like mye som alle andre her, både fra vår side og deres regner jeg med og mener selv v10 har blitt kjedelig. Dessuten begynner jeg og bli passe dritt lei AREA og JFF og det faktumet at vi skal ha en allianse med alt som kan krype og gå. Dessuten så sitter jeg også på den siste skatten dere trenger, og jeg klarer fint og holde på den i 48 timer, kanskje litt støtte hjelp vis mulig, men hørte også at Defy er på vei over til dere og som sakt lurte jeg på om det er enda en ledig plass, vis du vil ha en bedre søknad så bare si ifra.

(Dette med at defy var på vei over til oss er ikke riktig. Han har vi aldri hørt fra. Skjønner ikke hvor han har det fra ! )
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
det var jo helt klart det.

Alltså, han søkte seg inn til dem, og dem spurte han flere ganger om han virkelig vill dette osv.

også gjorde han det for å trolle?

spørr du meg, så var dette da toppen av Uærlig gjort, og vis du virkelig mener det var like uærlig og ta han inn som at han leavet en stamme, gjorde slik at en stamme invita han, for å så leave igjen for morro skyd, så vet ikke jeg.:hmm:

Var pok3 som tok kontakt med oss, vi søkte ikke ditt:)
 

DeletedUser

Guest
Var pok3 som tok kontakt med oss, vi søkte ikke ditt:)

Du søkte til oss første gangen. Vi tok kontakt med deg 2 gangen. Da var du alene i din egen stamme, ikke i OMG ! Vi har da litt karakter. Om du ser over så søker jo du til oss ! Hva kan jeg si? OMG :eek:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at det aldri har vært så mye aktivitet på V10 forumet siden... Aldri? :Surprised:
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Du søkte til oss første gangen. Vi tok kontakt med deg 2 gangen. Da var du alene i din egen stamme, ikke i OMG ! Vi har da litt karakter. Om du ser over så søker jo du til oss ! Hva kan jeg si? OMG :eek:

sa aldri noe om at jeg ikke tok kontakt med dere første gangen.
 

DeletedUser

Guest
Merkelig hvordan du "prøver" å rettferdiggjøre det du gjorde, men overhodet ikke kommer med skikkelige argumenter!!

Hva med bare å innrømme at du er en drittsekk som ville herje litt med alle og enhver. Dog har jeg jo skjønt i etterkant, at det hele tiden var en planlagt operasjon for å holde oss for narr.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
merken er jo tidenes ..... tw spillere, først og fremst kunne han faktisk fått seg ett bra rykte og til og med vinne enn verden, men sån som du gjør som vanlig, så skal man leke ...., men du er langt i fra ein ?, du liker ein ? ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Merken har jo ikke akkurat skadet noen ved det han gjorde... Slik jeg har forstått det var det ikke planlagt over lengre tid.. men avgjørelsen av å leave p0k3 ble tatt da han ikke fikk innfridd et løfte... Altså etter at han kom til p0k3 i første omgang. Vi er mer tilbake til der vi var før han stakk til p0k3.

merken er jo tidenes dumeste tw spillere, først og fremst kunne han faktisk fått seg ett bra rykte og til og med vinne enn verden, men sån som drittunger gjør som vanlig, så skal man leke idiot, men du er langt i fra ein idiot, du liker ein rævsleiker ;)


Rykte hans blandt p0k3-spillerne ville sikkert vært bedre om han ble værende ut tiden i p0k3, slik at p0k3 vant v10. Men ryktet hadde nok ikke blitt noe bedre blandt den andre siden.

Fakta er at jeg fremdeles er lei av V10 :)
 

DeletedUser

Guest
Siden jeg står nøytral i saken, tillater jeg meg en uttalelse (så får heller begge sider bli sur på meg.) :gjeip:

Si hva dere vil om at Merken er uberegnelig;
* Hvis hele historien om "slutte - begynne igjen - slutte - begynne igjen" stemmer, så forstår jeg de som mener at han/de er umulig å samarbeide med.
* Etter at han ditchet 2/3 av v10, backstabbet han P0k3-monz med et velrettet hugg i nakken. Så jeg skjønner godt alle spillerne som ikke stoler på Merken (og det ekskluderer vel bare de aller nærmeste "vennene", de som underveis har hatt full innsikt i planleggingen.)

Men: Merken har gitt oss alle en god latter! Det tror jeg selv de argeste P0k3-spillerne måtte innrømme for seg selv, etter at de var ferdige med å kjefte og banne høyt. (giggle)
Og dessuten: Han/de har blåst nytt liv i v10, om enn bare for en kort stund. Plutselig ble det fullt liv i v10-forumet igjen, og mange spillere har fått ny giv (enten det er for å ta hevn, eller de som vil hedre The Merk ved å stå opp mot overmakten.)

Så alt i alt... Takk! :LOL::mad:(clapping)
 

DeletedUser

Guest
Merken har jo ikke akkurat skadet noen ved det han gjorde... Slik jeg har forstått det var det ikke planlagt over lengre tid.. men avgjørelsen av å leave p0k3 ble tatt da han ikke fikk innfridd et løfte... Altså etter at han kom til p0k3 i første omgang. Vi er mer tilbake til der vi var før han stakk til p0k3.
Likevel, det løftet han ble lovet har vi ikke sett noe av?? Han fikk visstnok en lovnad om å ta med en kompis, og da han plutselig skulle ha med noen randoms over (og da mener jeg personer som knapt nok har gjort en dritt på v10). Så finn en feil der....


Rykte hans blandt p0k3-spillerne ville sikkert vært bedre om han ble værende ut tiden i p0k3, slik at p0k3 vant v10. Men ryktet hadde nok ikke blitt noe bedre blandt den andre siden.
Ryktet hans forsvant den dagen han gikk til Pok3 om vi skal være veldig korrekte. Og for de uinnvidde så framstår han vel som et ludder som snur seg etter først og beste kunde.


Fakta er at jeg fremdeles er lei av V10 :)
Du er neppe alene
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir litt lattermild her !
Dere "på motsatt" side sitter nå og forsvarer han, og sier han ikke har tapt rykte eller ansikt ! Da må jeg bare få minne dere på hva dere selv mente om han da han gikk til oss ! Da var han både en sviker, backstabber osv. Dere haglet på med masse dritt. Og så skal det i tillegg nevnes at han stod alene i egen stamme, etter masse intriger /krangler hos dere som han ikke fant seg i og stakk.

Da kan jeg ikke forstå at dere sitter å prater så pent om han nå !

Ja, han trollet oss men dere viste han fingeren ! Go Go, Merken. Fortsett å forsvar han, dere ser jo da bare enda mer latterlig ut !
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir litt lattermild her !
Dere "på motsatt" side sitter nå og forsvarer han, og sier han ikke har tapt rykte eller ansikt ! Da må jeg bare få minne dere på hva dere selv mente om han da han gikk til oss ! Da var han både en sviker, backstabber osv. Dere haglet på med masse dritt. Og så skal det i tillegg nevnes at han stod alene i egen stamme, etter masse intriger /krangler hos dere som han ikke fant seg i og stakk.

Da kan jeg ikke forstå at dere sitter å prater så pent om han nå !

Ja, han trollet oss men dere viste han fingeren ! Go Go, Merken. Fortsett å forsvar han, dere ser jo da bare enda mer latterlig ut !


Hmm, hva sa du om han da han nettopp hadde komt inn til dere da?.. Å endrer mening dagen derpå like fort.
Eple faller ikke langt fra stammen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, hva sa du om han da han nettopp hadde komt inn til dere da?.. Å endrer mening dagen derpå like fort.
Eple faller ikke langt fra stammen.

Ja, Keva , hva sa jeg ? Kan du komme med noe konktet ?

Og den inv du påstod jeg kom med, når skal du bevise den?

Men spar deg løgnen for den har jeg bevist for lenge siden !

Om du har noe å si så bevis det eller spar oss for disse dumme kommentarene dine !
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir litt lattermild her !
Dere "på motsatt" side sitter nå og forsvarer han, og sier han ikke har tapt rykte eller ansikt ! Da må jeg bare få minne dere på hva dere selv mente om han da han gikk til oss ! Da var han både en sviker, backstabber osv. Dere haglet på med masse dritt. Og så skal det i tillegg nevnes at han stod alene i egen stamme, etter masse intriger /krangler hos dere som han ikke fant seg i og stakk.

Da kan jeg ikke forstå at dere sitter å prater så pent om han nå !

Ja, han trollet oss men dere viste han fingeren ! Go Go, Merken. Fortsett å forsvar han, dere ser jo da bare enda mer latterlig ut !

Generalisering <3

Jeg har sett gjennom denne tråden nå og finner bare to personer som "forsvarer" han etter at han dro fra pok3. Det er meg og Kevva.

Jeg kan ikke svare for om kevva kastet noe drit da merken gikk til p0k3, for det vet jeg ikke noe om.. men jeg gjorde ikke det. Jeg har hatt en god tone med merken hele veien. :)

jeg vet ikke om det er meg du sikter til her.. men kan tenke meg til det siden jeg er en av de siste som har skrevet i denne tråden fra "motsatt" side.. men da må jeg få si at du tar grundig feil. Jeg har aldri kastet drit etter merken, hverken før eller etter at han dro fra P0k3

For meg fremstår derimot dere som bittre for det som har skjedd ;) men igjen.. det er jo bare meg (angel)

:)
 

DeletedUser

Guest
Ja, Keva , hva sa jeg ? Kan du komme med noe konktet ?

Og den inv du påstod jeg kom med, når skal du bevise den?

Men spar deg løgnen for den har jeg bevist for lenge siden !

Om du har noe å si så bevis det eller spar oss for disse dumme kommentarene dine !


Jeg skulle gjerne lagt ut den samtalen du ahdde med merken da han var i Omg eller litt etter(husker ikke helt) MEn jeg og merken er ikke helt på talefot for å si det mildt.


Du spør meg om hva du sa og om jeg kunne si noe konkret, jeg qoutet jo det du sa, å det var det jeg svara til :)
Kommer ikke med dumme kommentarer, dagen du slapp merken inn kommenterte du over hvor mye vi klaga over merken å du mente det var så bra av han, men når ting har snudd igjen så er det noe helt annet.

Er et ordtak som heter: du må først feie forran din egen dør, før du kan feie foran andres dør.
 
Topp