Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Fakta:

Kristin ser på meg som mentalt forstyrret (nerd)

[20:43:00] Kristin: Martin... er du mentalt forstyrret ?
 

DeletedUser

Guest
jepp :) men du vil vel helst vi holder det for oss selv inn til videre ?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at senze.devil ikke gjorde som han sa han skulle. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det sånn. Han hadde muligheten til å flytte skatten til dit han sa han skulle -> 412|512. Den byen ble stacket opp. Hvorfor skal han være teit nå? Han kunne sendt hjem all støtte som var i den andre byen sin og det ville ha gitt samme utfall. Merken gjorde noe som var reversibelt. Det gjorde ikke senze.devil. Savner orig der. Han kunne man stole på...
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Hvis du kan si hvor mye tropper som sto i 412|512 kl 08.00 i dag, så kan jeg finne ut om det hadde hatt noe å si. Når jeg har masse nukes nærme alle byene, sier det seg selv at jeg kommer frem før støtten. Hadde skatten blitt flyttet hadde jeg jo bare bombardert den byen.

Fakta er at Pilgrim sliter med å holde på skatten sin.
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg har hørt:

Minst: 26 k spyd, 37k sverd, 35k bue, 16k TK, 5k katapulter med fakkel. Dette er da en kjapp av regning av kun det jeg og mance rayder sendte, som kom før nattbonus var over. Flere skal vistnok ha sendt støtte som kom ganske kjapt før nattbonus og utover dagen.
 

DeletedUser

Guest
Hadde holdt de først timene til mer støtte hadde kommet ;)

Og da hadde ikke du klart å ta den ;)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Hva stod der kl 01.00 da? Dessuten vet du ikke hvor mange nukes jeg kunne stappet på den byen før kl 08.01 :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at senze.devil ikke gjorde som han sa han skulle. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det sånn. Han hadde muligheten til å flytte skatten til dit han sa han skulle -> 412|512. Den byen ble stacket opp. Hvorfor skal han være teit nå? Han kunne sendt hjem all støtte som var i den andre byen sin og det ville ha gitt samme utfall. Merken gjorde noe som var reversibelt. Det gjorde ikke senze.devil. Savner orig der. Han kunne man stole på...

Han har flere venner da vettu , enn deg !
Dere har jo Merken så..... (giggle)
 
Topp