Faktabørs

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Som nevnt over..

Råd som i hva, adelsmenn? Råd som i at dere leder så vooooldsomt, så om vi internadler én konto så er vi ferdige?

Ro, ro, til fiskeskjær. Argumentet var at vi har dårlig samhold fordi noen slutter og vi må adle de.

Om vi taper, så er det ikke samhold det går på. Mange av spillerne i -Nb- har spilt med hverandre i flere år og kjenner hverandre godt.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Namen, er jo sjølveste knallis som troller på forum :eek:


Det du sier arcon henger ikke på greip i mine ører. En stammepatriot gir bort kontoen sin altså? Da er nok ikke jeg noen stammepatriot, for runinter kommer ikke til å få noen ny eier. Hadde noen av "mine" sagt det til meg hadde jeg forlatt på dagen og ikke snudd meg tilbake. Alle de timene jeg hadde brukt og offra for å gjøre det beste for NB, og fått den kommentare, ja da hadde jeg følt meg lite verdsatt og flau på mine egne vegne over at jeg i det hele tatt har giddet å bry meg.

Du burde seriøst skamme deg over kommentarene dine arcon. Dette synes jeg du burde late som om du aldri har sagt. Men tror vi begge har konkludert med at jeg har nokså spesielle meninger ang. slikt.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at eg trenger dual, men ingen ser ut tilå være interessert i en liten
konto omringet av fiender. synes dette er veldig rart
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fakta er at jeg ikke aner hvordan ting ser ut IG nå. Noen som har litt fakta inne som kan gi meg litt fakta? :)
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
fakta er vel det at om PMS og NB hadde merget så hadde V5 blitt avsluttet ganske så fort. og de hadde begynt på V10 i steden.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at eg idag lærte å fake :D johooo. håper det var nb eg sendte på :joverrasket:
 
Topp