Faktabørs

DeletedUser

Guest
Dere internadler spillere i en fart som gjør at dere kommer til å slippe opp for medlemmer, og det har dere gjort hele veien, dermed har vi hatt overtaket i og med at pms på ingen måte mister spillere i samme fart.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
For å tilfredsstille dine behove så sier vi det sånn at dere har hatt overtaket hele tida. End of story!

Men jeg er litt intressert i å vite hva man skal med en konto som ikke har eier, og vi ikke har pw til å få inn ny eier, eller har hatt kv i over 60 dager slik at man ikke kan gjøre noe?
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet er vel heller hva dere skal gjøre når dere sitter igjen med en håndfull kontoer fordi resten er internadla?

At dere ikke har pw til kontoene er vel et problem dere har med samholdet deres. En ekte stammepatriot gir fra seg passord hvis det er til stammens beste.
 

DeletedUser

Guest
På tide å få inn litt nytt blod kanskje?

Jeg har ingen tvil om at -NB- kan ta igjen PMS om de bare får aktiviteten opp, det er jo ikke skilz det har stått på.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Slik som det ser ut nå, tror jeg PMS kommer til å kjøre over -NB- en stund fremover, med mindre no spessielt skjer.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok en grunn til at -NB- bare har adlet 25 byer den siste uka. Føler også at flere av PMS spillerne starter og bli litt høy på pæra. Tror egentlig ikke de helt vet hva slags kvalitet som ligger i -NB-.. Men anyhoe, jeg ser ingen grunn til at våres adling skal stoppe i framtiden. utenom meg da, tom for adels.. lucky basterds
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Nå er du ute på dypt vann arcon..... Du vet nada om vårt samhold her i stammen og hvor mye NB sine medlemmer har ofret. Så her har du ingen grunnlag for å uttale deg i det hele tatt. At du tørr å påstå at samholdet i NB er et problem viser hvor lite inneforstått du er med vår stamme.
At folk slutter er deres sak, og de som har valgt å slette kontoen har sine grunner til det.


Det er nok en grunn til at -NB- bare har adlet 25 byer den siste uka. Føler også at flere av PMS spillerne starter og bli litt høy på pæra. Tror egentlig ikke de helt vet hva slags kvalitet som ligger i -NB-.. Men anyhoe, jeg ser ingen grunn til at våres adling skal stoppe i framtiden. utenom meg da, tom for adels.. lucky basterds

æddabædda :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ingenting nei, men mange ting tyder på at samholdet ikke er så høyt som dere skal ha det til. Som jeg skrev før, hvis du er i en stamme med godt samhold sletter/internadles man ikke hvis stammen fortsatt ønsker å ha kontoen. Det kan selfølgelig ligge grunner bak som at man spiller under samme nick på andre verdner, men utifra slettene/internadligene i nb ser ikke dette ut til å være grunnen.
 

DeletedUser

Guest
Nå er du ute på dypt vann arcon..... Du vet nada om vårt samhold her i stammen og hvor mye NB sine medlemmer har ofret. Så her har du ingen grunnlag for å uttale deg i det hele tatt. At du tørr å påstå at samholdet i NB er et problem viser hvor lite inneforstått du er med vår stamme.
At folk slutter er deres sak, og de som har valgt å slette kontoen har sine grunner til det.


Enig. Dette er jeg rimelig lei av.
 

DeletedUser

Guest
Nå er du ute på dypt vann arcon..... Du vet nada om vårt samhold her i stammen og hvor mye NB sine medlemmer har ofret. Så her har du ingen grunnlag for å uttale deg i det hele tatt. At du tørr å påstå at samholdet i NB er et problem viser hvor lite inneforstått du er med vår stamme.
At folk slutter er deres sak, og de som har valgt å slette kontoen har sine grunner til det.


Enig. Dette er jeg rimelig lei av.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
At mange ting tyder på at samholdet ikke er godt i stammen? Nevn to.
 

DeletedUser

Guest
F.eks. dette med at folk ikke gir fra passordet til kontoen sin og at spillere ikke får støtte. Jeg har vel angrepet gizmodyvik i 3-4 dager nå og har ikke sett en eneste spydmann i støtte. Det samme har jeg opplevd hos andre spillere.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
At folk slutter har mer med at livet utenom TW tar for mye tid, flere medlemmer har begynt på nye skoler, som er mer krevende en tidligere. Derfor har disse valgt å slutte.

Ikke noe stort problem egentlig, dere burde heller se på deres medlemer som går direkte fordi de ikke trives i stammen :) Det er nå litt værre mener nå jeg, but then again så er nok hele PMS for ignorant til å klare å se dette. Men nå er jo stamme satt sammen av spillere som allerede har backstabbet hverandre 2-3 ganger fra før :p Så at trivselen der ikke er i 120 kommer da for all del ikke som noen bombe gjør det vell ? :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, 2.

1. Ikke gir fra seg passord.
2. Spillere under angrep får ikke støtte.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Spillere som ikke spør etter støtte får sjeldent det. Spessielt når personen ikke er online når det angripes.

Og vi har da fått tak i passord der det er ønskelig, og nye spillere kan tenke seg å ta over, så argumentene dine er helt bak mål her arcon ;)

Du ser splintene i våre fingre, men er ikke i stand til å se bjelken som står i ditt eget øye ;)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Spillere gir ikke fra seg pw er resultatet av at dårlig samhold og er derfor ikke en gyldig grunn.
Og det med støtte kan de fleste medlemmene avbekrefte da de hver og en jeg vet om sender deff så fort dem får pm.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men ignoranse og hovmodenhet er jo det som kjennetegner PMS, så jeg er på ingen måter overasket over slike vanvittig latterlige utalelser :)
 
Topp