DeletedUser
Guest
Og dere har samarbeidet så voldsomt mye med sddn dere i bnp da?
Og dere har samarbeidet så voldsomt mye med sddn dere i bnp da?
SDDN fikk endel deff st0tte fra oss[...]
Stemmer det. BNP støttet SDDN mens de (BNP) var allierte med 7BULLS for å krige mot SDDN, faktisk. Det forteller jo litt om hvordan BNP spiller...
WalkerT skrev:det du kaller vår tidligere allierte
Betyr det at BNP ikke hadde satt opp Bulls som allierte i krigen mot SDDN? Det tegner i så fall et enda dårligere bilde av den stammen. Utad mot Bulls - "jada, vi er allierte"; innad (og antakelig reelt) - "neida, vi bare lurer dem"... Får nesten håpe det var en misforståelse, men det er lite som forundrer meg når det gjelder BNP.
SDDN kontaktet BNP under samtalene med Bulls for å skape splittelse, det er ikke uventet. Men at de lyktes så bra, ved at BNP aksjonerte med en fiendtlig handling mot Bulls (ved å sende støtte til SDDN) uten i hele tatt å kontakte Bulls for å høre hva dette var for noe, det sier en hel del om BNP.
Javel, så at Bulls kontakter SDDN for å få de med seg mot BNP var altså en fredelig og lojal handling fra Bulls? HEHE, du er jaggu morsom du. Vi reagerte raskt og effektivt og fintet ut Bulls sitt forsøk på å backstabbe oss. At Bulls var først ute med å bryte alliasen har du tydeligvis glemt.
Når sa jeg at det var en fredelig og lojal handling at Bulls kontaktet SDDN?
BNP gikk til Easy før Bulls snakket med SDDN, og det var BNP som brøt alliansen, ikke Bulls.
Rekruttering av spillere kan selvsagt være en fiendtlig handling; det spørs jo på hvor de ligger. Det vet da alle som har lært å bruke kartet.
Jeg gjentar at det er stor forskjell på samtaler med fienden og aktiv støtte til fienden. Uten å spørre Bulls om hva som var fakta og hva som reelt lå i samtalene med SDDN, valgte BNP å sende støtte til SDDN. Det var en illojal handling. Og vet du hva, jeg ser ikke den helt store forskjellen på samtalene mellom Bulls og SDDN i forhold til samtalene mellom BNP og Easy, utover at BNP startet først og at Bulls sine samtaler kom som en direkte følge av det.
Er en betydelig forskjell her, BNP og 7BULLS var sammen mot SDDN mens 7BULLS tok kontakt om fred, Easy var aldri fiender med Bulls eller BNP da vi rekrutterte de aktive spillerne deres. Kan det da kalles fiendtlig handling?
Da BNP seinere erklærte krig mot Bulls, sa de realt nok at de ville overholde en tidligere avtalt frist på 4 dager. Det viste seg imidlertid å være bare prat; nukene begynte å lande i god tid før fristen, og den fordelen ble godt utnyttet rett etter fristen. Dette er skittent spill, og det var nok til at min noe tynnslitte motivasjon helt forsvant. Jeg hadde trodd godt om BNP tidligere, og det var vel grunnen til at skuffelsen over deres uredelige spill ble stor.
BNP holdt jo stort sett tidsfristen, men var hvertfall ett medlem som bommet på tidsfristen og gikk ut og beklaget dette, til gjengjeld mener jeg å huske at han fikk inc fra 7Bulls først. Jeg fikk blant annet endel angrep natta og dagen før tidsfristen. Majoriteten av BNP holdt hvertfall tidsfristen, nukene ble kanskje sendt før fristen men de traff etter.
(For å tilfredsstille nysgjerrigper; jeg spiller ikke lenger på v4. Jeg ble bare så innmari lei av at BNP framstiller seg selv som redelige og gode i alt, når andre har opplevd noe ganske annet.)
tror du overdriver litt om at det landet noen nukes før tida vi snakker om en ca 30 nukes her og er det avgjørende ?? er nok mer at dere ikke har følt og drevet krig noe særlig her på v4... når det da kommer litt inc på kontoene deres så stikker dere
Jeg liker å lese mellom linjene, og det som går igjen i iqklompens innlegg er:
"VI HAR TAPT - VI HAR TAPT - VI HAR TAAAAAAAPT !"
Når noen taper f.eks i fotball, så skjer akkurat det samme, man skylder på dommeren, keeperen, ufint spill fra motstanderen blabla... Det siste man vil inrømme er sin egen udugelighet i kampen. For når alt kommer til alt så er det kvaliteten på spillerne som gir seier in the end. Man kan ikke lage gull av gråstein heller