Faktabørs

DeletedUser

Guest
Hehe, artig diskusjon her nå, ja. Yet again er det en bulls-spiller som er for redd for å gå ut med ekte nick, og derfor skjuler seg bak et fake et. Jeg mister litt lysten til å svare, da jeg har sett hvordan diskusjonen har endt i tidligere slike situasjoner.. but here goes:

Som Snømannen påpeker, er det en temmelig stor forskjell mellom merge med en nøytral stamme (Easy), som det å gå til fienden (SDDN) for å prøve å vende de mot sine allierte. Vet ikke helt om du med vilje "glemte" å lese denne, eller hva det er, men jeg ser fram til et svar på det.
Når det kommer til dette med de knapt 100 nukene som ankom før den satte tidsfristen.. for det første ser jeg ikke hva problemet er, da det gjelder 100 nukes. 100 nukes! Om vi faktisk hadde ønsket å bryte den tidsfristen for å skape uro i Bulls-leiren, hadde vi sendt 10.000. Men her gjaldt det altså skarve 100 nukes, hvor vedkommende sendte en unnskyldning til personen som mottok nukene. Og om jeg ikke husker så alt for feil, syns jeg det i grunn var rart at det ikke ble sendt ut flere nukes som ankom før tidsfristen etter å ha lest det svaret vi mottok.

Så for å oppsummere:
-BNP og Easy merger
-Bulls prøver å skaffe fred med SDDN, for å kunne fokusere mot BNP
-BNP får nyss om dette, og erklærer Bulls krig
Og allikevel er det BNP som er den store, stygge ulven...
 

DeletedUser

Guest
Hehe, artig diskusjon her nå, ja. Yet again er det en bulls-spiller som er for redd for å gå ut med ekte nick, og derfor skjuler seg bak et fake et. Jeg mister litt lysten til å svare, da jeg har sett hvordan diskusjonen har endt i tidligere slike situasjoner.. but here goes:

Han skrev tidligere at han ikke spiller på V4 lenger :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
BNP holdt ikke egen tidsfrist, men det var slurv og ikke med hensikt. Etter min mening kvalifiserer det ikke til skittent spill. Virker mer som at 7BULLs ledelsen lettet etter en grunn til å slutte, slik du/dere føler at dere går med flagget til topps. Vel, la meg si at måten ca alle (?) i den tidligere 7BULLS ledelsen sin "grunn" til å slutte pgr manglende motivasjon er veldig ødeleggende for de resterende spillerene sin spilleglede. Måten dere har tolket resten av stammen og det dere har jobbet opp mot så lenge bli kastet bort bare pgr noen få fillehendelser er for meg veldig rart. Dette er et krigsspill, pointet er ikke å koseadle gråbyer i fred slik som dere har gjort så lenge.

Ellers liker jeg veldig godt at du går på det offentlige forumet og sutrer, for du representerer i mine øyne hele holdningen til den tidligere 7BULLS ledelsen, utenom blacki99. Han er kul :cool:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
104 nukes mot en konto er blitt til ca 30? Imponerende mattekunnskaper, gitt.

Med andre ord mistet en hel stamme motivasjonen sin etter å ha mottatt 104 nukes fra BNP? (En tenkt situasjon for å tilfredsstille iqklompen) Imponerende spillferdigheter, gitt. Det må jeg få lov til å si. Det jeg ikke skjønner med hele greia, er hvorfor du først nå kommer på banen og sier at BNP er illojale? Jeg ville tro at du hadde interesse av dette akkurat når det skjedde, men istedenfor velger du å bygge rundt dette til å bli en unnskyldning for deres udugelighet ingame da BNP overkjører 7Bulls så til de grader?

104 nukes er ikke mye for en stamme som var så stor som 7Bulls, eller tar jeg feil? Det ble sagt at disse nuksene ble sendt som en feil, og at det ble beklaget fra BNP sin side. Viser troverdighet fra BNP, spør du meg. Desto størret er derfor sviket når 7Bulls faktisk inngår samarbeidsavtaler bak BNP sin rygg om å få SDDN til å gå mot BNP.
 

iqklompen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som Snømannen påpeker, er det en temmelig stor forskjell mellom merge med en nøytral stamme (Easy), som det å gå til fienden (SDDN) for å prøve å vende de mot sine allierte. Vet ikke helt om du med vilje "glemte" å lese denne, eller hva det er, men jeg ser fram til et svar på det.

Jeg har ikke med "glemt" det, men innleggene fra BNP har vært så fylt av oppspinn at det ikke frister veldig å svare (ref. bl.a. Henrys punkt 1 i sin liste med "fakta"). Innlegget ditt er det første noenlunde reale innlegget fra dere, selv om du også er en like dårlig tankeleser som de andre; "redd for å gå ut med ekte nick, og derfor skjuler seg bak et fake et." Nei, grunnen er ikke at jeg er redd. Det har bare ikke noe med saken å gjøre. Saken er at jeg opplever BNP som upålitelige og selvgode, og det irriterer meg at de prøver å framstå som verdens mest redelige stamme, at de omskriver historien stadig vekk, og at de påstår at de er tankelesere og vet hvilke grunner andre har for å handle som de gjør.

Over til det du skriver. Easy var neste mål for Bulls, etter SDDN. Dette visste BNP (jeg trodde det var en del av avtalen også mellom Bulls og BNP, men det kan saktens hende at BNP ikke hadde oppfattet det slik). Da BNP begynte å ta inn spillere fra Easy, ødela de den muligheten for Bulls. Det synes jeg var en fiendtlig handling, selv om det var på lang sikt og ikke en umiddelbar trussel. Samtalene mellom Bulls og SDDN kom som et direkte resultat av det. Mye av det som ble sagt, var slett ikke representativt for Bulls som stamme, men slik er det jo ofte når en snakker med fienden. Jeg sier ikke at du nødvendigvis oppsummerer feil, men mye kunne vært annerledes om BNP hadde snakket med Bulls der og da i stedet for å gå til nok en fiendtlig handling ved å støtte SDDN. De var allierte med Bulls, men brydde seg ikke engang om å kontakte dem før de aksjonerte.

Når det kommer til dette med de knapt 100 nukene som ankom før den satte tidsfristen.. for det første ser jeg ikke hva problemet er, da det gjelder 100 nukes. 100 nukes! Om vi faktisk hadde ønsket å bryte den tidsfristen for å skape uro i Bulls-leiren, hadde vi sendt 10.000. Men her gjaldt det altså skarve 100 nukes, hvor vedkommende sendte en unnskyldning til personen som mottok nukene. Og om jeg ikke husker så alt for feil, syns jeg det i grunn var rart at det ikke ble sendt ut flere nukes som ankom før tidsfristen etter å ha lest det svaret vi mottok.

104 nuker er ikke mye, men det kom på toppen av frustrasjonen over BNPs tidligere oppførsel. Er det vanskelig å forstå at noen kan bli frustrert av slikt? Dere vet at flere av spillerne i Bulls hadde en bra ODD, og da er det vel mulig for dere også å tenke tanken at innkommende angrep fra BNP i seg selv ikke var årsaken til at de sluttet? Eller skjønner dere ikke at brudd på avtaler og dårlig samarbeidsklima mellom "venner" (allierte) kan gå på motivasjonen løs for enkelte? Det er greit å si sin ærlige mening om at det er rart at "fillehendelser" skal kunne ødelegge motivasjonen, slik Bird gjør ovenfor her. Noe helt annet er det når en dikter opp andre grunner og prøver å sette andre folk i et dårlig lys, slik en del har gjort.

The Bird skrev:
BNP holdt ikke egen tidsfrist, men det var slurv og ikke med hensikt. Etter min mening kvalifiserer det ikke til skittent spill. Virker mer som at 7BULLs ledelsen lettet etter en grunn til å slutte, slik du/dere føler at dere går med flagget til topps.

Dette synes jeg er en grei og real vurdering, selv om jeg altså er uenig med deg :) For meg er summen av BNPs handlinger mer enn fillehendelser, men du må gjerne ha en annen mening. Ettersom jeg ikke er på v4 og ikke aner hvordan det går videre, står jeg her uten noe flagg i hele tatt. Når du snakker om å gå ut med saker og ting på offentlig forum, så var det altså pga. tidligere innlegg her, hvor flere debattanter kommer med usaklige påstander og ren historieforfalskning. Eller drar konklusjoner i hytt og gevær, som Scarborough. "104 nuker mot en konto," skrev jeg faktisk, ikke hele stammen, og det var helt i starten av krigen mellom BNP og Bulls. Sist jeg så etter, var Bulls fortsatt til stede på v4.
 

DeletedUser

Guest
Over til det du skriver. Easy var neste mål for Bulls, etter SDDN. Dette visste BNP (jeg trodde det var en del av avtalen også mellom Bulls og BNP, men det kan saktens hende at BNP ikke hadde oppfattet det slik). Da BNP begynte å ta inn spillere fra Easy, ødela de den muligheten for Bulls. Det synes jeg var en fiendtlig handling, selv om det var på lang sikt og ikke en umiddelbar trussel. Samtalene mellom Bulls og SDDN kom som et direkte resultat av det. Mye av det som ble sagt, var slett ikke representativt for Bulls som stamme, men slik er det jo ofte når en snakker med fienden. Jeg sier ikke at du nødvendigvis oppsummerer feil, men mye kunne vært annerledes om BNP hadde snakket med Bulls der og da i stedet for å gå til nok en fiendtlig handling ved å støtte SDDN. De var allierte med Bulls, men brydde seg ikke engang om å kontakte dem før de aksjonerte.

Det skal sies at det ikke var mange byene SDDN fikk i støtte av BNP, og BNP ventet utrolig lenge med å sende dem. Det var først når BNP fikk snurten av om at 7BULLS var keen på merge for å slå BNP støtten til slutt kom. Men nå skal jeg ikke blande meg mer inn, i og med at jeg ikke har så mye med saken å gjøre og fordi jeg nok ikke sitter på like mye info om saken som dere.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
BNP var tidvis litt kjipe og spille med/mot for dem var mange ganger så blottet for humor og gikk til stadighet bak ryggen på oss og pratet på en slik måte som en skulle tro at dem hadde glemt at det bare var et spill. (OG at vi var alierte den gangen...)

Hver gang vi gjorde noe som gikk bitte litt ut over dem eller rekruterte eller pratet med andre uten at dem ble informert så gikk dem nærmest bananas, mens vi i 7Bulls var altfor naive og godtok det meste. Mye pga. en stor tabbe vi gjorde for lang tid siden: nemlig at vi fryktet dem! Og vise frykt et første tegn på nederlag. NOe vi desverre viste i altfor stor grad. :(

Ellers all ære til BNP for og ha spilt sine kort rett. Men litt for mye føringer fra ledelsen i stammen på hva som var lov og si/skrive feks. her på fellesforumet. Noe som gjorde spillet mer kjedelig. Fellesforumet er selve nerven i spillet slik jeg ser det. Her kan en få ros & ris, diskutere (les: krangle! :p ), og masse mer...
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ellers all ære til BNP for og ha spilt sine kort rett. Men litt for mye føringer fra ledelsen i stammen på hva som var lov og si/skrive feks. her på fellesforumet.

BNP sitt mål fra første dag har vært å knuse VARG. Da krigen startet var BNP betydelig mindre enn topp stammen. Gjennom aktive medlemmer og god strategi beviste vi at selv mindre stammer kan ta de store. Vi fant deres svake punkter og kjørte med all styrke der de var svake. Dette boosted vår moral samt ryktet på V4. Vi takker våre lederer for å ha gjort en eksepsjonell god jobb.

BNP har ALDRI hatt føringer for var som kan skrives på forum av de ulike medlemmene. Skjønner ikke hvor dette kommer fra?

Så langt har våre "nye" fiender ikke vist noen form for strategisk forståelse Vi håper at dette vil endre seg :)
 

DeletedUser

Guest
jeg tror mange er fornøyd med å slå varg, og at det i seg selv er en seier.
Det er i hvert fall det vi i g~h~b har slått oss til ro med.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror mange er fornøyd med å slå varg

Way to go, Sherlock :eek:

Ny fakta? Bulls er så og si knukket oppe i nordlige områder. Og at Albatros er "kongen av K33" er bare løgn og bedrag.
__________________
"Science adjusts its views,
Based on what's observed.
Faith is the denial of observation,
So that belief can be preserved."

..Naith out;)
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Side 1:
Spillere: TurbanFrans
Side 2:
Stammer: BNP

Siste uke



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 74
Forskjell: 73

chart
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Aktiv på forum ... dagi. Men ingame aktiviteten din ligger på et rekord lavt nivå. Har du glemt hvordan man sender nukes? :)
 
Topp